Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn moeder heeft haar nieuwe cd voor vaderdag gekocht, ik heb hem dus nog niet echt kunnen beluisteren. maar ik heb gehoord dat deze cd bijna niet meer country-achtig is, daar hou ik eerlijk gezegt ook niet van. en dat ze een nr. heeft gecoverd, tja moet zij weten, iedere band covert toch?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
have a litte faith is truowens sowieso een rot lied dus of dat nou alleen aan ilse ligt... ![]()
||
![]() |
Citaat:
haar beste cd tot nu toe vinnik ... totaal anders dan dr vorige cd's...tis natuurlijk wel net waar je van houdt maar ik vind deze egt heel goed heel veel afwisselende nummers
||
Citaat:
![]() Ik ga waarschijnlijk ook naar de zomerfeesten in Nijmegen hoor, wel een stukkie reizen maar dat heb ik wel voor Ilse over ![]() Liefs Moppie |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou het concert was erg goed. Het voorprogramma was
![]() En zelfs mijn vriend, die meer van Radiohead e.d. houdt, zet nu uit zichzelf dr nieuwe album op, dus die is ook wel overtuigd (hij was mee.) |
![]() |
|
Ja ik vind haar echt ontzettend goed. Echt een van de besten, er zijn er maar weinig die live zo enorm goed kunnen zingen.
Ik ben naar dat Secret Concert van haar geweest. Woensdag de 7e. En dat was ongelovelijk fantastisch!! Ze deed maar 4 nummers ofzo van haar nieuwe CD en een heleboel oudere en nieuwe. En ik vond de eerste Cd al het mooiste dus ik vond het prima ![]() En inderdaad, All the Anwsers zou ze niet meer doen, maar deed ze hier idd ook. Alleen met een gitaar. Echt,.... zoo mooi, ik had helemaal kippevel gewoon. Wat een topmeid! En ze deden een stuk of 6 a 7 nummers acoustisch. Ook echt helemaal toppie ![]() Geweldig is ze. Echt
|
ik ben 2 jaar geleden ofso ook naar een concert van haar geweest, was erg goed
![]() ![]() kheb haar ook nog een keer op mundial gezien... en kheb een t-shirt, maar die heb k nooit aan haha, mja, wel leuk om te hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() XLerator: het is inderdaad zo dat ze een van de weinige zangeressen / zangers is die live ook inderdaad zó goed kan zingen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er is geen "countrytroep " zit nie zo te zeiken. Johnny Cash en Dolly Parton is voorbij Tegewoordig het meer pop dan country dat ik best jammer vind want de echte country muziek is veel beter en ik kan het weten. |
![]() |
||
Citaat:
jepz...jij kan het weten... de perfecte combinatie: hiphop en country
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 19:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze heeft gewoon gelijk en dan hoor jeh et nu van iemand die het wel kan weten want ikb en fan van ilse al vanaf 1998. het 1e album world of hurt Ja dat was country en ja die vinnik nu ook niet leuk meer om te horen. Livin on love zaten nog soms wat country dingetjes in maar was al meer no country zeg maar. en nu het laatste album is gewoon geen country en jai k kan het weten en als ik een gok mag doen jij niet en heb jij dr ook nog geen nummer van gehoord...en ik hou trouwens ook van hiphop dus ach perfect combinatie wil ik niet zeggen maar een redelijke combinatie is het tog wel.... ![]()
||
Citaat:
Vanavond wéér naar Ilse ![]() ![]() ik heb al zo'n beetje die hele Ilse-shop..hihi, oeps ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En 1 vriendin van mij gaat regelmatig mee, terwijl ze haar muziek niet echt fantastisch vindt, maar ze gaat mee omdat ze Ilse zo grappig vind praten, LOL ![]() ![]() Liefs, Essy |
![]() |
|
![]() |
JEZELF ZIJN
Mocht U in de toekomst toch nog af en toe de aandrang voelen om U zelf te zijn, probeer dan op een zo eerlijk mogelijke wijze antwoord te geven op de vragen van de volgende checklist:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Laatste cd? freakje | 58 | 10-06-2003 14:57 | |
Muziek |
Ilse DeLange - clean up Verwijderd | 6 | 22-04-2003 14:50 | |
Muziek |