Citaat:
langejongen schreef op 21-11-2003 @ 17:02:
Hallo,
1e vraag over Win98SE:
Als ik mijn PC afsluit dan blijft hij hangen in het scherm met de melding: " windows is bezig met afsluiten".Ik heb alle mogelijke opties van de Microsoft site gedaan, maar het probleem blijft. Wat kan ik nog meer doen????
|
Windows 98 eraf flikkeren en windows 2000 installeren
Maarem, dit gebeurd wel vaker bij oude/bralkke windows installaties. Dit kan bv komen doordta een programma die draaide niet goed afgesloten kan worden (winampagent heeft een tijdje een bug gehad die daar voor zorgde geloof ik), maa rkan ook komen door andere oorzaken zoals bv een virusscanner die rare dingen ziet, of spyware oid. Maarem, een her installatie is het makkelijkst.
Citaat:
2e vraag over W2k Server:
Op school zijn wij een server aan het inrichten met daaraan een werkstation. Alles was goed ingesteld en werkte goed tot vandaag. Nu kunnen we op het werkstation niet inloggen als Administrator en ook niet als een gebruiker. Er is niks op de server veranderd en op het werkstsion ook niet. Bij het inloggen op het werktstation geeft hij de melding dat het password verkeerd is, terwijl wij zeker weten dat we het goede wachtwoord invoeren. Wat kan hier verkeerd zijn????
|
Geen idee, maar gewoon even bij
http://www.ebcd.i-am.ru/ dat bestand downloaden, iso bouwen, branden, wachtwoord bekijken, en een virusscanner/firewall aan pleuren, en zorgen dat evrder iedereen er met zn tengels vanaf blijft. Zal vast een leuke mafkees zijn geweest die gewoon even rustig het wachtwoord eheft veranderd ofzo.