![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/OFF02.HTM
Nog nooit eerder een flatscreen gehad. Is dit wat of juist niet? Monitoren is me gebied nl niet. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Over de responsetime, 25ms is prima. 30ms maakt niet zo veel uit. Het is vooral de niet-opgegeven grey-to-grey responsetime die een ghosting effekt geeft, aangezien deze makkelijk over de 100ms gaat bij sommige modellen. Met andere woorden, niet voor alle kleurverlopen is de responsetime gelijk. Dat maakt het weer extra ingewikkeld. Daardoor kunnen twee "25ms" schermen sterk verschillen, de één kun je niet lekker op gamen, de ander prima. Derhalve kun je steeds moeilijker een afweging maken gebaseerd op specificaties. Bij merkschermen is de grey-to-grey responsetime altijd wel in orde.
||
Citaat:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/COMP.JPG
||
Citaat:
|
Lijkt me geen slecht systeem over het algemeen. Ze schijnen erg stil te zijn; en je krijgt er ook een grote bundel software bij. Dat Wireless WLan dat er inzit is ook wel een pluspunt te noemen.
Alleen vraag ik me nog af hoeveel Watt die voeding is. Die Seagate schijf is wellicht nog een puntje wat ter discussie staat.... En de 9800 XL is waarschijnlijk weer een ondergeclockte 9800 ofzo (net zo als die 9600 XT/XL een ondergeclockte 9500 pro was). Maar dat laatste hoeft eigelijk geen probleem te zijn.
Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 16:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is trouwens grote onzin dat een 9600 XT een ondergeklokte 9500 Pro zou zijn. De 9500 is een compleet andere chip met een compleet andere core en geheugenaansturing. Die dingen lijken echt niet op elkaar. De 9600 is een heel eigen lijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Die 9800 XL is net zoals bij die Radeon 9600 versie in de Aldi PC een andere benaming voor een wat slomere variant van de standaard Radeon 9800.
Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 14:59. |
![]() |
|
|