Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
260 euro incl voor 15m2
10 minuten lopen van het centrum in Tilburg Gedeelde douche, keuken en toilet 6 huisgenoten Huis is net opgeknapt en wordt nu ingericht als studententhuis, via via werden een vriend en ik benaderd of we nog een kamer zochten. We konden toen zelf uit het aanbod van 7 kamers kiezen... Voor Tilburg erg duur, maar ik zit nu wel heeeel erg relaxed ![]() |
![]() |
|
Velp, vlakbij Arnhem.
Studentenhuis, 8 huisgenoten. Ongeveer 18 vierkante meter. 180 euro per maand, incl. We hebben op drie verdiepingen drie keukens, douches en wc's met z'n negenen. Prima plek.
|
160 huur en dan nog iets van 60 voor gas,water,licht,telefoon en adsl.
m'n kamer is ongeveer 12m^2 denk ik, met één zijde volledig raam/deur naar het balkon (op het zuiden), waar eigenlijk alleen ik kom en nog een zooi troep van me staat. verder heb ik 2 huisgenoten waarmee ik badkamer/keuken deel. gelukkig ook een wasmachine aanwezig. in delft, vlakbij centrum en op ong. 5 minuten van de tu. ben er wel tevreden mee.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ong 170 euro per maand (514 per 3 maanden), inclusief gas/water/licht/onderhoud, voor een kamer van zo'n 9m2. 4 huisgenoten, gedeelde douche, wc en keuken. Tegenover een groot winkelcentrum (met 2 supermarkten), bushalte voor de deur, trein-station 5 minuutjes lopen. in Tilburg-West. Voor internet komt er nog 10 euro per maand bij. Mn moeder heeft de kamer gevonden, via via via.. iig in de zomervakantie voordat het eerste jaar begon gezocht en gevonden, per 1 september toen kon ik er in.
|
![]() |
|
240 EURO incl. voor 24m2, wel een zolderkamer, geen internet, wel een compleet huis met tuintje met zn 3en! Deel de douche, wc's en de keuken dus met 2 mensen.
25 min fietsen van het centrum van Nijmegen, 15 min van de uni, maar 3 min van een ander winkelcentrum(dukenburg). Heb het gevonden door een vriendin van mij die ook in dat huis zit.
|
Verwijderd
|
€520 (alles inclusief (=gas, water, licht, gemeentebelasting en internet)) voor 60m2. We wonen hier met z'n tweeën, eigen keuken en badkamer (wel heel klein; keuken = 2*2, badkamer = 1,5*2).
In het centrum van Maastricht, heel snel gevonden en ook meteen 'gekregen'. Via via hoorden we dat er hier een kijk-avond was, dus we gaven ons op en gingen kijken; we waren eigenlijk meteen verkocht, dus meteen de tijdelijke borg betaald (om het 'vast' te zetten, dat dus niemand anders het zou gaan huren dus). En mja, we waren dus meteen klaar. Alleen, in dit gebouw is er wel een soort eis; je moet aardig verdienen en 't is geen studentenhuis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus mijn huis is even groot als dat van Ekki, want ik heb ook maar 1 verdieping. Ik betaal 168,10 euro excl. En dan nog 80 euro eneco en nog telefoon enzo. (dat verschilt maar is bij elkaar toch wel minstens 60 euro!) Ik deel niks, heb eigen douche, wc, en keuken (douche en keuken overigens nog geen jaar oud) Ik woon in Rotterdam en had het in 1 dag gevonden! Mijn zus vertelde dat het vrij was, volgende dag gebeld en ik had het!
|
Verwijderd
|
350 per maand inclusief gas, water, licht en eten, 2 huisgenoten (namelijk een echtpaar van 57 jaar oud), de kamer is ongeveer 14 m2, gevonden na twee maanden zoeken waarvan er maar twee écht zoeken waren omdat ik daarvoor nog niet wist of ik was ingeloot of niet, en de kamer is in Groningen. En nee, hospes zijn niet ideaal.
|
![]() |
|
uhm...kdenk dat ik heel veel geluk had ofzow, want me toenmalige vriend ging net op kamers wonen, in een studentenhuis
![]() ![]()
|
Als ik die prijzen zo hier eens zie... is dat nu normaal, of duur? er was geloof ik en minimum- en een maximum prijs per vierknte meter, mits het huis in goede staat was. Maar ik he gehoort dat veel studenten ver boven die prijs moeten dokken, omdat er voor hun, tien andere studenten zijn die die kamer wel willen hebben
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb maandag de sleutel van m'n kamer gekregen, dus ben nu druk bezig met klussen
![]() ![]() € 447,28 p/m voor een kamer van 35 m2, midden in het centrum en 2 minuten lopen naar het station. Keuken, douche en wc moeten we met een paar mensen delen, maar met hoeveel precies weten we nog niet... Er zijn 22 kamers in het pand, en 5 douches, 5 wc's en 2 keukens. Maar de helft van de kamers is nog niet verhuurd, dus voorlopig hebben we alles nog voor ons zelf. |
![]() |
|
Ik heb een kamer in Leeuwarden voor 140 euro inclusief alles (gas, water, licht, telefoon, telefoonkosten (voor zover redelijk), ADSL). Het is in een flat die we met zn drieen delen, moet zeggen dat de flat er niet geweldig uitziet en zou best opgeknapt mogen worden, maar voor dit geld doe ik het!!! Mijn kamer is ongeveer 10m2, en we delen de woonkamer, keuken, wc, douche. Nu niet denken dat Leeuwarden heel goedkoop is, want ik zit het goedkoopst van iedereen die ik ken. Normaal is rond de 200 euro.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers apekont | 8 | 24-03-2009 10:34 | |
Werk, Geld & Recht |