Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik stel aan een moderator voor dat dit topic gemoved word naar Hardware, aangezien hier al nuttige reakties in staan. En die je net in hardware hebt gezet en nog vrij leeg is kan beter verdwijnen. Volgens mij kan je die zelf ook verwijderen.
Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 20:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind trouwens 40 gig hd ook niet zo veel.... Ik had mn nieuwe 160 gig na 3 weken alweer vol (maarja dat krijg je met video-editting).
||
Citaat:
Naar mijn ogen is dat een wat betere upgrade.
||
Citaat:
![]() De 80GB in me fileserver zit te smeken om wat ademruimte, bijna nokvol. ![]()
|
Hij past prachtig bij je moederbord en CPU.
Mja, ik heb gewoon ff naar je onderdelen en budget gekeken. Die videokaart en dat geheugen konden wel een opkikkertje gebruiken. De 5200 is, volgens mij, de opvolger van je Ti4200. Hij maakt weer gebruik van andere grafische technieken en ondersteunt DirectX9 (games). Iets wat met het oog op de toekomst wel handig is. Maar als jij (bijvoorbeeld) je huidige videokaart pas 6 weken geleden gekocht hebt ofzo; en je het zonde vind om em nu al af te schrijven in je Pc, moet je dat natuurlijk niet doen. Zou ik dan ook niet doen. Je moet uiteindelijk zelf afwegen wat je met het advies doet. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 21:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
geheugen en eventueel een disk array erbij.
Een andere videokaart, tsja, ik denk dat die andere het nog best vrij lang uit kan houden, zeker als je ziet wat voor geheugen erop zit. En hoe vaak zie je niet een computer die veel sneller kan omdat-ie te weinig geheugen aan boord heeft?
|
Wáááát?
Een FX 5200 aanraden als hij een GF4Ti heeft? Die kaart van hem is sneller dan een FX 5600. Dus terug gaan naar een ultratrage FX 5200 lijkt me niet zo'n goede keus. ![]() DX9 spellen kan hij met die hardware toch niet serieus gaan spelen, dus houdt het lekker bij DirectX8, is die kaart prima geschikt voor. Wel jammer dat je de 128MB versie hebt, want de 64MB versie is sneller. Ik zou 256MB erbij kopen ja, kan gewoon DDR/266 zijn overigens, DDR/333 is overkill omdat jouw processor op 133/266MHz FSB loopt. Eventueel kun je nog een 120GB hardeschijf kopen, een IBM 180GXP met 8MB cache voor €85 ofzo. ![]() Dat geheugen mag €40 kosten.
|
![]() |
jaa je zegt wel dat ik ddr266 moet nemen maar mijn geheugen die er nu op zit is ddr333
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|