Advertentie | |
|
![]() |
|
Zij wil je niet vertellen wat ze heeft, en dat is haar goed recht. Als je van haar houdt, houdt dat ook in dat je respect hebt voor haar privacy. Alleen het feit dat jij je zorgen maakt verplicht haar niet om het je te vertellen. Er wordt vast goed voor haar gezorgd, en alleen weten wat het is verandert ook niets aan de situatie.
Dus het enige wat je kunt doen is zeggen dat je om haar geeft, en haar aangeven dat je er voor haar bent en dat ze je altijd om hulp mag vragen. Want lief voor haar zijn kan ook als je niet weet wat ze heeft. Het is heel goed dat je om haar geeft, maar je kunt haar niet helpen als je er zelf aan onderdoor gaat. En het slecht slapen en je obsessief veel zorgen maken is daar wel een teken van. Probeer dus ook voor jezelf te zorgen! Praat eens met je ouders over je zorgen, of iemand anders die je vertrouwt. Mensen worden nu eenmaal ziek, en soms ook kinderen. Dat is nooit eerlijk, maar met je alleen maar zorgen maken los je helemaal niks op.
||
Citaat:
ik moet zeggen dat ik het ook doe, om haar geven, zeggen dat ik er voor haar ben.. Ik moet gewoon eventjes denk ik mezelf zien op te vrolijken, en niet zelf te veel mee gaan ziten.. Bedankt voor de hulp! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriendin met een probleem Linniee | 19 | 03-06-2014 17:20 | |
Liefde & Relatie |
verkering met een ex van je vriendin kipnugget01 | 20 | 26-11-2012 10:38 | |