Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik woon in Kerkrade en de Pep Per Mill is dus echt een lame tent.
Kan natuurlijk ook aan me leeftijd liggen. Maar de Pep is eigenlijk niks. *Hoezo?* - Zal ik je ff uitleggen: A) De DJ in de grote zaal (Henri Kicken) draait zwaar belabberd. B) Veel te veel agressie C) Veels te jonge meiden D) Bier smaakt er voor geen meter Betere tenten om als *limbo* heen te gaan zijn: * Zillion - Antwerpen(B) * Starfish - Aken(D) * Himmerich (D) * Atmoz - Hasselt(B) * Dockside - Hasselt(B) * Mondial - Beek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou misschien tot dan, xxxjustAgirl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja Zillin, Atmoz, Docksite zijn ook wel vet maar die andere 2 starfish en himmerich ben ik nog nooit geweest..waar ligt dat precies en ga jij maandag naar mondial? xxxjustAgirl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oops een typfoutjes --> zillion en dockside, 't zal wel komen omdat ik chips aan het eten ben, en ik kan niet zoveel tegelijk...sorry ![]() xxxjustAgirl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik ben nog nooit in de Smit geweest, waar ligt dat dan? xxxjustAgirl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gelukkig anders moest ik nog veel te lang wachten! xxxjustAgirl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mensen uit Nuth..Ja maar dat zijn alleen wat jongens.. ik ben namelijk een keer met school naar zo'n roject geweest en daar was iedereen van Nuth..toen heb ik nog wel veel contact gehad met die...maar noem maar eens een paar namen..ben je zelf dan van Nuth??? xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nja kom uit geleen, laatste keer voor mij was 28 December...nu zal ik er nooit meer komen mits er weer fatsoenlijke shit word gedraaid en niet die gare gtst en costa feestjes gehouden worden....oja Zaterdag Hard Bassss!!!!!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en was ook nog een goed feestje ook nog ![]() mja aan al het mooie komt een eind zeggen ze....dus zal hier ook wel van toepassing zijn....en idd eigenaar is klootzakkie......dat zijn pa maar weer erin gaat....maybe dat we dan weer fatsoenlijke feesten krijgen daar ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar de pepp op zaterdag en vrijdag is nu ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sul is ie zoiezo ja....maar nu of ja nu.. in iedergeval sinds ie met die kutfeestjes komt is nog een grotere sul ![]()
|