Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 13:40
Verwijderd
Mercadian Masques.

Als ik alle kaarten los zou verkopen vang ik makkelijk over de 1000 Euro. Ik heb, om maar een lompe opsomming te geven, dubbellandjes, Maro, Undiscovered Paradise, Jester's Cap, Timewarp, Tradewind Rider, Horn of greed, Tolarian Academy, Grim Monolith's, Deranged Hermit, Urza's Incubator's, Foiled Ramosian Sky Marshal etc. etc. etc.

Ik noem maar wat, weet niet wat tegenwoordig populair is. Ik heb geen zin ze los te verkopen en zal daarom voor al mijn kaarten samen (ja, je moet ook alle Barbed Sextants en Bog Imps overnemen ) een prijs van 600 Euro accepteren. Ik heb rond de 5000 kaarten, een stuk of honderd unglued (maar die zijn natuurlijk minder aantrekkelijk ) en er zit ook een wk-deck bij, maar dus zeker 4800 "bruikbare" kaarten.

Vervoer: Je komt ze hier ophalen (waar dat is pm ik wel als ik denk dat je serieuze interesse hebt), je krijgt dan een korting afhankelijk hoe en van waar je moet komen, maar niet groter dan 30 Euro. Ik wil het geld hebben als ik je de kaarten geef, of je het nu hebt overgemaakt op mijn rekening of contant bij je hebt interesseert me niet. Zolang ik het maar kan controleren.

Ik verwacht zelf eigenlijk niet dat er hier iemand komt die en 600 Euro heeft en die dat hiervoor wil gebruiken. Maar ach, what the heck.

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 19:28.
Advertentie
Oud 17-11-2003, 18:52
Pyriet
Pyriet is offline
probeer
www.magictraders.com
www.nedermagic.nl
www.gfmailorder.nl
www.kvdeckmasters.nl (tip)

of ebay ?

zelf dacht ik eerst dat het voor 30 euro was
onderlijn -600- even
Oud 17-11-2003, 19:23
Verwijderd
Volgens mij kun je ze beter in kleinere pakketjes verkopen
Oud 17-11-2003, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 20:23:
Volgens mij kun je ze beter in kleinere pakketjes verkopen
Ja, daar ben ik ook bang voor.

Maar ik ben ze liever in ene kwijt, vandaar deze poging. Kan nooit kwaad het te proberen eh?

@Taam: kzal het ff doen. En bedankt voor de sites!
Oud 17-11-2003, 22:09
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
reken er in ieder geval op als je geen time walk / black lotus of moxen hebt, het erg moeilijk word om voor een stel oude kaarten 600 te vangen. Als je twintig dubbel land heb liggen dan schiet het al een eind op, maar uhm.. good luck
Oud 17-11-2003, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 17-11-2003 @ 20:28:
Ja, daar ben ik ook bang voor.

Maar ik ben ze liever in ene kwijt, vandaar deze poging. Kan nooit kwaad het te proberen eh?

@Taam: kzal het ff doen. En bedankt voor de sites!
Natuurlijk, maar ik denk dat je ook meer krijgt als je het in kleine pakketjes verpatst

Trouwens, misschien zitten er een paar dure bij, bij zoveel kaarten kan ik me dat best voorstellen, die kun je beter los te koop aanbieden
Oud 17-11-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 17-11-2003 @ 23:09:
reken er in ieder geval op als je geen time walk / black lotus of moxen hebt, het erg moeilijk word om voor een stel oude kaarten 600 te vangen. Als je twintig dubbel land heb liggen dan schiet het al een eind op, maar uhm.. good luck
Ik ben niet het eerste de beste hijgende pubertje dat denkt erg dure kaarten te hebben. Ik hèb (veel) kaarten die veel waard zijn. Probleem is dat ik geen zin heb om ze in kleine pakketjes te verkopen, dat kost veel tijd. Dus accepteer ik een (veel?) lagere prijs voor het geheel, dan de prijs die ik zou krijgen als ik ze in pakketjes zou verkopen.

Ik snap ook wel dat het een long shot is dat iemand €600 heeft liggen en die in één klap hieraan wilt uitgeven. Maar ik kan het toch proberen? En diegeen krijgt wel waar voor zijn geld. Anders ga ik van de winter wel een weekje of twee leuren in de diverse winkels, en pakketjes verkopen. Kijken hoever ik daarmee kom. Maar dit zou een erg gemakkelijke oplossing zijn.
Oud 17-11-2003, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 23:47:
Natuurlijk, maar ik denk dat je ook meer krijgt als je het in kleine pakketjes verpatst

Trouwens, misschien zitten er een paar dure bij, bij zoveel kaarten kan ik me dat best voorstellen, die kun je beter los te koop aanbieden
Tja, see vorige reply, ik heb er de moeite gewoon niet voor over. Het gezeur, de kwijlende 14-jaar-oude-jongetjes die een half uur nodig hebben om te besluiten dat ze toch geen €3,- overhebben voor Marton Stromgald (en terecht overigens ), ik weet hoe ik zelf was. En gewoon de tijd die het kost...
Oud 18-11-2003, 10:19
Pyriet
Pyriet is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-11-2003 @ 00:14:
Tja, see vorige reply, ik heb er de moeite gewoon niet voor over. Het gezeur, de kwijlende 14-jaar-oude-jongetjes die een half uur nodig hebben om te besluiten dat ze toch geen €3,- overhebben voor Marton Stromgald (en terecht overigens ), ik weet hoe ik zelf was. En gewoon de tijd die het kost...
Ah well
Zet dan iig een kaartlijst neer
Advertentie

Regels voor berichten