Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Net een ervaring van iemand gelezen op erowid.
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=659 Schijnt dat die gast 3 dagen lang achter elkaar getript heeft. |
![]() |
|
![]() |
Jaaa...dat lijkt me echt gen goed plan. Tenminste....niet omt zelf te gaan plukken, je weet nooit precies hoe sterk t is.
K ken een verhaal van een vrouw die dat wel gedaan had en die dacht dat ze dood was, heeft ze een gat in de grond gegraven, en is dr in gaan liggen, en ze d8 ook echt dat ze door wormen werd opgegeten,,,,, ![]() owja, en iemand die d8 dat ie een zwijn was, ging op handen en knieen rondlopen en takjes eten ![]()
|
over Doornappel heb ik maar 1 ding te zeggen: Niet doen
![]() kijk je moet het natuurlijk zelf weten. Maar als je bijv paddo's neemt en je neemt teveel. Dan zal de trip (te) sterk zijn of slecht uitpakken, maar een dag later ben je weer "normaal" Als je teveel doornappel neemt kun je gewoon gek worden.
|
![]() |
"Doornappel is een plant die bijna overal groeit.
Net als Jimsonkruid, bilzekruid enz.. allemaal Datura En die kikker is de gewone pad, die je in ieder bos kan vinden. Ze hebben een inderdaad een psycho actieve stof op hun rug zitten, in de vorm van slijm. Indianen likte bij bepaalde rituelen die rug dan af, om achter bepaalde waarheden te komen." Ghehe over doornappel is genoeg te vinden, en ik denk niet dat iemand dat als experimentele drug wil gebruiken ![]() Maar om de padden te beschermen... Het gaat niet om de gewone NL pad, maar om (ik ben z'n officiele naam effe kwijt) de reuzenpad en enkele kikkersoorten, waarvan het slijm oa bufotenine (waarover is gezegd 'als LSD melk is, is dit whiskey') en 5-meo DMT bevat (check hiervoor erowid ofzo maar). Los daarvan staat dat ik het belachelijk vind om padden/kikkers te gaan mishandelen om high van te worden (aangezien op sommige sites staat ' villen en het vel oproken'). Mensen die dit doen wens ik een gigantische bad trip toe. En ja,er zijn echt mensen die dit geprobeerd hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
En ontopic:
Het plantje dat hier gebruikt werd behoort tot dezelfde categorie: Drugsexperiment met gruwelijke afloop En de pagina uit Uit je Bol
Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 00:32. |
![]() |
||
Citaat:
er zijn wel andere manieren om ijzer binnen te krijgen, maar vroeger, heel vroeger, wisten ze dat nog niet en aten ze ze gewoon omdat het lekker was, en die gewoonte is blijven hangen.
||
Citaat:
IJzer en al die andere zooi krijg je gewoon naar binnen via ander voedsel, en er zijn genoeg veganisten om te bewijzen dat je gewoon kan leven zonder vlees en aanverwanten.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Durundanga Jack Londen | 4 | 28-04-2013 17:10 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo trips Imperial | 88 | 19-11-2005 17:06 | |
Drugs & Alcohol |
Absint Dumbass | 48 | 09-10-2005 19:55 | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs hebben jullie allemaal gebruikt? E Che Guevara | 124 | 25-04-2005 22:37 | |
Drugs & Alcohol |
welke drugs zou je nog eens pakken en waarom? 666ANGELTJE666 | 19 | 14-11-2002 09:43 | |
Drugs & Alcohol |
Stelling: Drugs maakt slimmer.. Aaaaaart.. | 22 | 16-07-2002 17:29 |