Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 19:41
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
Ik weet niet echt wat te doen. Ik ben namelijk stapelgek op mn vriend. Maarik ben altijd bang hem kwijt te raken, doordat hi jbijvoorbeeld uitgekeken is.

Mn vriend kan super lief zijn. Maar af en toe ook wel bot. Of dan zijn we met zn twee en dan is hij vet lief. maar even later is hij weer stiller. Daar wordt ik chagrijnig van ( ik heb geen idee hoe dat komt!!!

Maar nu mag hij eindelijk bij me blijven slapen ( voor de tweede keer) wil hij niet....
ik weet nou niet precies wat ik hier van moet vinden. En ik durf het ook niet echt tegen hem te zeggen.

Maar is dat nou zo raar als ik het leuk vind dat hij blijft slapen? en is t een teken dat hij niet meer verliefd is als hij geen zin heeft omte blijven slapen?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 19:53
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
bLoeSeMs schreef op 12-11-2003 @ 20:41:

Maar is dat nou zo raar als ik het leuk vind dat hij blijft slapen? en is t een teken dat hij niet meer verliefd is als hij geen zin heeft omte blijven slapen?

alvast bedankt
nee het kan zijn dat ie wat verlegen is tegenover je ouders
of hij heeft last van een beetje heimwee
of hij is bang dat het gelijk op sex moet uitlopen
maar zoals ik het lees denk ik niet dat ie je minder leuk vindt

(bekeik het realistisch en niet gelijk van het ergste uitgaan)
Oud 12-11-2003, 20:15
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik herken het goed, ik ben ook snel geneigd van elke gebeurtenis meteen het ergste denken. Gelukkig kan ik wel realistisch naar andermans situatie kijken...
Ik zou dus zeker niet denken dat hij je minder leuk vind of op je uitgekeken is omdat hij niet wil blijven slapen. Ik vind het helemaal niet vreemd dat jij dat wel fijn vind, en hij zal het ook wel fijn vinden, maar misschien nog een beetje onwennig... Er kan zoveel achter zetten, de enige manier om er achter te komen is het gewoon aan je vriend vragen, ook dat zal hij helemaal niet raar vinden en misschien is hij juist wel opgelucht dat jij erover begint.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 21:24
Verwijderd
Mijn vriendje heeft ook van die buien dat ie eerst heel lief is en even later heel bot. Wij hebben zo'n 10 maanden een relatie en willen graag volgend jaar samenwonen.. Ik vind het zelf vaak nog moeilijk om hierop te reageren.. naja, meer de manier waarop ik hier op moet reageren. Ik kan veel begrip en geduld opbrengen, maar soms gaat t niet meer. Dan laat ik hem ook duidelijk weten hoe ik er over denk en me voel. Dit gaat meestal gepaart met de nodige traantje (vaak van mijn kant, maar soms ook over en weer).

Naja, heel lulverhaal dat ik t herken, maarja, misschien zit hem iets dwars? Ik zou iig met hem praten hoe jij je er onder voelt. Vertel ook dat je onzeker bent. Dat doe ik ook altijd. (en hij is net zo onzeker als ik.. misschien jouw vriendje ook wel en misschien komt ook zijn gedrag daar uit voort?) Maarja, ik kan niets zeggen, want ik ken hem niet en hij is degene die op deze vragen antwoord kan geven. Dus mijn advies: ga gewoon eens met hem praten. Ook over dat slapen? Ik snap dat je dit vervelend vind en (misschien) ben je zelfs wel teleurgesteld (wat ik vaak ben) maar misschien is hij wel heel erg nerveus om zomaar bij je te slapen, want dat is ook weer een grote stap voor hem. Vergeet dat niet.

Heel erg veel succes!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 21:39
Verwijderd
Heb je hem al gevraagd waarom hij dat niet wil?
Mijn vriend werkt hier in de stad echt vlakbij waar ik woon, en soms werkt hij tot 12 uur en moet hij dr sochtends om half 9 weer zijn dus dan blijft hij hier slapen... bezine en tijd besparen en dan kan hij mij zien. Maar hij wil soms ook liever niet, ik bedoel.. ik kan het best snappen hoor... oost west thuis best....
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 13:46
Verwijderd
Ik zou hem sowieso vragen waarom hij niet wil blijven slapen, hij zal er wel een reden voor hebben. En misschien komen er dan allemaal achterliggende gedachtes bij.

maar ga niet meteen van het slechtste uit
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:40
Punkygirl
Punkygirl is offline
Idd ik zou ook eerst eens even vragen hoe en wat voordat je het ergste gaat denken.
( Moet ik eigelijk ook eens vaker doen )
Oud 13-11-2003, 15:56
Verwijderd
Het kan zijn dat hij er gewoon geen zin in heeft om éen of andere onbelangrijke reden, maar dan zou het wel zo netjes zijn om even te melden waarom hij niet wil blijven slapen. Gewoon even vragen dus. Als hij dan geen reden kan of wil geven, zou ik me wel zorgen gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:58
Verwijderd
Hoelang hebben jullie al verkering (sorry als ik er overheen heb gelezen) Ik ga wel met de rest mee: vraag het. Vragen kan geen kwaad. En dit komt overal voor hoor. Maar hij hoeft toch ook niet constant lief en aardig te doen. Ik denk dat niemand dat kan. En je moet je er absoluut niet rot onder gaan voelen. Overheen zetten. Hij houdt toch echt wel van je hoor heb ik zo uit je post opgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 14:21
Verwijderd
Die jongen heeft gewoon geen zin om ergens te blijven slapen,nou dat kan toch ?
Ga een paar keer wat leuks met hem doen,en kijk dan nog eens verder..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 17:23
Verwijderd
Ik ben ook wel eens lief, en daarna bot. maar dat ligt dan echt niet aan mijn vriendin. gewoon even mijn bui. hij vind je vast niet minder leuk ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:44
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
dank jullie wel
ik heb het er nog niet helemaal over gehad, maar het hem wel laten merken
( ik heb trouwens 10 maanden voro degene die dat intresseerde) en hij blijft lekker met sinterklaas slapen
hebder al helemaal zin in
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:19
AtHell
AtHell is offline
Je bent vijftien, volgens de normen van vandaag de dag hoor je niet eens een vriendje te hebben maar klakkeloos met wildvreemde Sc0oOtErBoYs het bed in te duiken.

CONFORMEER!

Jij snapt ook wel dat ik je op subtiele wijze wil vertellen dat je jezelf niet te druk moet maken aangezien je vanwege je leeftijd een relatie nog niet al te serieus moet nemen, wat betreft eventuele twijfels omtrend zíjn commitment in jullie omgang kan ik enkel zeggen dat dit bij het leerproces hoort.

Wat ben ik toch een lievert.
Oud 16-11-2003, 21:57
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
misschien is zijn lul er wel vanaf gevallen en issie bang dat je daar achter komt?
Oud 17-11-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 17-11-2003 @ 09:19:
Je bent vijftien, volgens de normen van vandaag de dag hoor je niet eens een vriendje te hebben maar klakkeloos met wildvreemde Sc0oOtErBoYs het bed in te duiken.

CONFORMEER!

Jij snapt ook wel dat ik je op subtiele wijze wil vertellen dat je jezelf niet te druk moet maken aangezien je vanwege je leeftijd een relatie nog niet al te serieus moet nemen, wat betreft eventuele twijfels omtrend zíjn commitment in jullie omgang kan ik enkel zeggen dat dit bij het leerproces hoort.

Wat ben ik toch een lievert.
wat ben je toch weer aardig bezig,... zo doe je nooit tegen mij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 12:55
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Whaag schreef op 17-11-2003 @ 11:56:
wat ben je toch weer aardig bezig,... zo doe je nooit tegen mij.
Jij stelt dan ook nooit vragen waar je een overduidelijk antwoord op wil.
Oud 17-11-2003, 13:58
Verwijderd
das waar,...

ik ben dan ook een lastig persoon
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:33
Gwinnie
Gwinnie is offline
gewoon vragen waarom hij niet wil.
misschien is hij niet aan sex toe ofzo en denkt hij dat je dat gelijk ook van hem verlangt als jullie samen slapen.

en dat hebben veel mensen denk ik, achter alles iets zoeken. ikzelf iig wel, als hij 1 botte opmerking maakt voel ik me al beledigd en denk ik t ergste. terwijl hij t alweer vergeten is en me tegen zich aantrekt op de bank.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:46
The0
The0 is offline
Citaat:
AtHell schreef op 16-11-2003 @ 22:19:
...
Ik keek mijn ogen uit toen ik dit las joh. Grappig yet duidelijk en volwassen toppie

Ontopic: Tis inderdaad misschien een grote stap voor je vriendje dat hij ineens bij je blijft slapen. Ook kan het zijn dat hij problemen thuis heeft en nu even 'jou niet aan zijn hoofd wil hebben'?

Praten, praten, praten.. helpt bijna altijd.

Theo
Oud 17-11-2003, 16:30
Studentje
Studentje is offline
Ik heb werkelijk geen idee waarom hij niet zou willen blijven slapen.

Dus je zult het hem moeten vragen.
Oud 17-11-2003, 16:57
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
hmm ik heb ongeveer etzelfde probleem, ik heb nu dus al 2 weken met een meisje (zooo) maarre, jullie kennen et vast allemaal wel, allebij smoorverliefd en ongeloofelijk klef maar ik ben dan blijkbaar nog kleffer als haar, en als ze dan bv een keer ergens anders gaat zitten op de bank als naast mij, dan wordk meteen een beetje verdrietig zeg maar dit komt ook omdat ik dr maar 1x in de 2 weken zie omdat ze nogal ver woon en zolang ik bij dr kan zijn wil ik klef doen maarre, waarschijnlijk stel ik me aan, ik denk altijd meteen dat er wat is waadoor ze niet meer bij me wil zitten pff echt verschrikkelijk ofzo...

goh lekker nuttige reply
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:33
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Misschien dat je vriend het moeilijk vindt om bij andermans huis te slapen. praat met hem erover!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:47
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ik heb t er een beetje over gehad...... hij vond wel dat hij de vorige keer lekker had geslapen en 5 december blijft hij Echt slapen
( trouwens t was niet over de sex ofzo, daar hoe f je niet voor in een bed te liggen of bij elkaar te blijven slapen )
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:10
L1
L1 is offline
ik vind het heel stom van jou vriendje dat hij
jou durft af te wijzen. mijn vriendje zou staan
springen als hij bij mij mocht slapen en ik weet
niet of jou vriendje nog wel zo veel voor jou voelt????

Citaat:
kom op joh,geen hand vol maar een land vol.
Reageren

Regels voor berichten