Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Even voor iedereen:
Ik heb cmos clear gedaan, en hij deed het weer goed windows opgestart enzo. Maar ik had de DVD-rom niet aangesloten dus dat deed ik en startte hem op, kreeg ik de melding "System completed Power-On self test, computer now booting from operating system" en toen kwam er een verhaal over nvidia bootmanager (nooit eerder gezien). En dat ik de System disk erin moest doen en die had ik hier niet, toen deed ik nog eens cmos clear en krijg ik weer hetzelfde zwarte scherm. Ik weet niet wat ik nu moet doen ![]()
||
Citaat:
Hij doet het ! ![]() ![]() Echt bedankt ![]() ![]() ![]()
|
HAHAHAHAHA erg leuk
sorry maar waar heb je dat spulletje gekocht je vga kaart m8, plus asus, gaat erg moeilijk samen, het is vooral met radeon kaarten gaat het erg lastig, asus is echt voor de hardcore gebruiker die helemaal 100% weet hoe zoon kreng in elkaar zit. ik zou zeggen ga terug met je mainboard en ruil hem om voor een gigabyte of msi ofzo. anders, vervang je vga kaart.... dat zou het moeten zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, die indruk kreeg ik ook al. Asus is juist een merk dat bekend staat om zijn stabiliteit, brede ondersteuning en algehele kwaliteit. Niet echt een merk voor de die-hard tweakers dus.
Een Asus-bord dat alleen maar een zwart scherm geeft, omdat er een NVidia-kaart inzit? En met een Radeon zou het alleen nog maar slechter zijn? Muhaha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
al 8 keer gehad, wij verkopen die krengen geneens meer, asus WAS heel goed, maar voor een normale thuisgebruiker, nee zou ik niet doen, maar van mij mag je....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Moederbord?] PC start niet altijd op... Verwijderd | 26 | 29-04-2003 21:54 |