Advertentie | |
|
![]() |
|
Soortgelijke discussie is al gaande in het Liefde & Relatie forum:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=712754 Als ik van iemand houd en ik wil kinderen hebben dan wil ik het ook met die persoon. Daarnaast kan je slechts de waarschijnlijkheid verhogen dat je knappe kinderen krijgt, want er zijn ook hele knappe kinderen geboren uit niet erg knappe ouders en vice versa. Voor de rest is het gewoon gokwerk je weet niet wat er uit zal rollen. Ik heb liever dat het kind een gezond lichaam en verstand heeft dan dat het superknap is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De vraag is of je met deze partner KINDEREN wil. |
![]() |
|
Het feit dat jij op iemand die lelijk is bent gevallen, laat al zien dat liefde niks met schoonheid heeft te maken.
Dat het enkele dingen in het leven makkelijker maakt is waar, maar je leven is niet afschuwelijk wanneer je lelijk bent en aan veel dingen (denk aan bijvoorbeeld tanden en scheel kijken enzo) is iets te doen. Ik zou dus zeker kinderen met diegene willen en vind niet dat ik moet spreken van 'dat zou ik zo'n kind aandoen'.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, aangezien ik verschrikkelijk knap ben, compenseert het wel zo'n beetje. Dus ja. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik eenmaal een partner heb wil ik ook kinderen met haar, dat lijkt me vrij logisch. Bovendien denk ik niet dat ik iemand van wie ik heel veel houd ooit zelf lelijk zou kunnen vinden. Dan krijg ik maar lelijke kinderen, wat maakt mij het uit. Ik val op intelligente meisjes, dus waarschijnlijk zouden het verder vrij intelligente, vlotte kinderen worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BOVENDIEN is het de bedoeling dat je er vanuit gaat dat de kans dat het kind de minder mooie trekken van je partner erft redelijk groot is. Het is dus niet de bedoeling dat we hier gaan discussieren over hoe groot de kans is dat de minder mooie trekken in het kind naar voren zullen komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat ik daar stil bij zou staan en ik denk trouwens ook niet dat ik zou vallen op iemand die ik heel erg lelijk vind.
Maar goed, stel dat, dan denk ik nog niet dat dat echt een rol zou spelen. Het lijkt me namelijk dat je kinderen wilt met iemand, omdat je zoveel van haar houdt en omdat je samen een kindje op wilt voeden. Dan is het lijkt me niet belangrijk of dat kindje mooi/lelijk, slim/dom enz is. OK, het is allemaal wel mooi meegenomen, maar daar gaat het denk ik toch niet in essentie om. En als je het zielig vind voor je kinderen, kun je ook dit bedenken: Jouw partner is blijkbaar ook superlelijk en die is nu ook een ontzettend geweldig persoon en heel gelukkig met jou. Dus blijkbaar is het allemaal helemaal goed gekomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Josef Stalin is zo lelijk nog niet ![]() ![]() |
![]() |
|
Jaja, en het Ultieme Wonderkind mislopen? Dat wil ik jullie niet aandoen. Uiterlijk is trouwens niet het enige wat aantrekkelijk maakt; zo is Evito begeerlijk, zonder daar de juiste looks voor te hebben.
|||
Citaat:
![]() Lijkt me moeilijk om trots te zijn dat je dat voortgebracht hebt Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dit hoort thuis op een van onze deelforums: Liefde & Relatie
Probeer je er in het vervolg zelf eerst eventjes over na te denken waar je topic het beste past? >> Verplaatsing
|
Verwijderd
|
Ik denk dat mij dat geen donder uit zou maken. Het criterium is namelijk of het kind voortkomt uit een stabiele relatie en of het op een juiste manier opgevoed wordt door twee liefhebbende ouders. Wat ik wél belangrijk vind is dat mijn kind slim wordt. Daar ben ik veel meer bevreesd voor, wat als het oliedom wordt?
![]() Uiterlijk is niet zo heel belangrijk, het is belangrijker dat het slim wordt. Als je beeldschoon bent maar een uitkering trekt ben je nog steeds loser. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dit is dus genetisch gezien bullshit, eh, Talon. @ontopic, ik zou sowieso nooit iets beginnen met iemand die lelijk is. klinkt lullig, maarja, seksuele selectie de gekste. survival of the prettiest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tuurlijk denk ik er weleens aan hoe mijn kind eruit gaat zien, maar weet je wat het is: als het je eigen kind is, dan hou je er heel veel van, of het nou lelijk is of niet. En ja: je hebt natuurlijk ook kans dat het een heel mooi kindje is, ondanks dat jij of je partner heel lelijk is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk is uiterlijk wel van belang dumbass. Alsof jij je leuter in een 120 kilo te zwaar nijlpaard van een vrouw wil steken. Als een dame haar bruingele tanden ontbloot om je een dikke smakkert te geven is elke kans op een fatsoenlijke erectie al verkeken. Probeer je dit voor te stellen, een qua innerlijk prachtige dame die bereid is om je stoute fantasiën uit te laten komen.. met het figuur van Erica Terpstra. Lul toch niet zo ontzettend dom, tuurlijk is uiterlijk belangrijk. Of ben jij iemand die op een mogelijke partner afstapt met de zin 'Wat heb jij een prachtig innerlijk zeg!, kan ik je wat te lezen aanbieden?' ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bont: wel of niet? ganralph | 73 | 04-12-2010 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar gaat dit over? lovetear | 76 | 07-07-2004 02:15 | |
De Kantine |