Advertentie | |
|
![]() |
|
Het klinkt misschien heel raar, maar nadat ik een depressie had gehad, ben ik daarna vrijwel nooit meer echt gestrest geweest! Iniedergeval niet meer heel erg ofzo! Ik heb mezelf wijsgemaakt dat uiteindelijk alles valt te overleven en dat ik altijd op het moment zelf wel zie hoe iets loopt.
|
![]() |
|
Ik had altijd hoofdpijn, maar tegenwoordig op een of andere manier op m'n buik, maag, darmen...
Owja, en ik word ontzettend moe...
Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 09:54. |
![]() |
|
ik word meestal volkomen onuitstaanbaar, maak continu bijzonder flauwe en beledigende grapjes, lach mensen keihard uit in hun gezicht, word kwaad als iemand me iets vraagt, en af en toe word ik heel stil.
Voldoende eten en drinken, voldoende slapen, af en toe wat leuks doen, de stof vantevoren beheersen, dat helpt. Ik heb meestal tijdens/vlak na een toetsweek nogal het gevoel dat alles zinloos is. (isookzo)
||
Citaat:
||
Citaat:
vaak hoofdpijn, ook moe, chagarijnig/kwaad worden, of juist rustig en kalm ik trek me dan terug. Ik ben bijna altijd wel beetje gestressd.
|
heel snel op men teentjes getrapt zijn... en scheld aanvallen
![]()
|
Verwijderd
|
iedereen die ook maar íets verkeerd doet, krijg de volle laag, ik race door t huis, zit min of meer op mn stoel te springen, en kan wel in janken uitbarsten, omdat 'alles me tegenzit
![]() |
![]() |
|
Mijn ''nachtrust'' krijgt t heel zwaar te voorduren, want als ik echt heel erg gestressed ben, dan ben ik het ook goed en doe ik s'nachts geen oog dicht (soms slaap ik dan om 3 uur nog niet
![]() Heel koppig en chagerijnig snel boos en geirriteerd door alles sneller last van hoofdpijn en m'n rug overzicht kwijtraken in dingen (huiswerk)
|
![]() ![]() Stress heeft altijd wel een positieve invloed op me. Ik voel me energieker, sneller, efficiënter. Ik kan veel harder werken met veel stress. Ik doe beter mijn best in alles wat ik doe. Redelijk positief allemaal. Ik word alleen soms een beetje hyper van mezelf, dat is alles ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heet (werk)druk, stress is als je t niet meer aankan. beter werken bij druk heb ik ook, maar stress is toch echt iets heel anders hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 psychische spanning, druk Ligt er volgens mij maar net aan hoe je er tegenaan kijkt... Anders heb ik het nooit zo ver laten komen ![]() |
![]() |
|
Handen die beven, snel beginnen lachen of kwaad worden en dan vooral dat opgejaagd en gespannen gevoel in m'n buik zodat m'n tanden beginnen te knarsen alsof ik koud heb, niet of weinig kunnen eten, raar
![]()
|
Stress met leren voor school heb ik niet, volgende keer beter denk ik dan altijd maar als ik niet heb geleerd of nog moet gaan leren.
Stress op werk heb ik wel, ik word dan vaak gewoon chagarijnig. Drink weinig, praat weinig, de tijd lijkt juist dan voorbij te vliegen terwijl dat niet zo is en ik voel me vaak aangevallen als een collega een aanmerking heeft op mijn werk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Beklemmend gevoel borstkas blurred | 11 | 13-12-2011 20:11 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 |