Advertentie | |
|
![]() |
|
Download de zipped ISO. Extract de .zip zodat je een .iso hebt. Brand deze op CD-RW met Nero. Stop in je CD-ROM en reboot. Nu start hij van CD op (als het goed is) en gaat hij je geheugen scannen. Na een halfuurtje is je geheugen foutvrij als je geen errors ziet op het scherm.
||
Citaat:
hoort 'ie een half uur te duren? ![]() ![]()
||
Citaat:
nee, niet overgeclockt, maar die laptop is wel enorm traag, ik denk dat het geheugen stuk is (gaat wel erg offtopic... )
||
Citaat:
http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp Memtest86 liep bij mij ook vast, WMD kwam met een paar fouten ![]()
|
![]() |
Hmmmz, ik heb nu volgens mij Memtest86 op cd-rw gezet en geboot met cdtje in de cd-rom. Maar hij start gewoon naar XP zonder iets te testen
![]() Dus welke bestandnen moet ik nou precies op de cd zetten en wat moet ik doen? De cd-rom speler staat als 2e inde boot-sequency
|
Hoe heb je gebrand? Je moet niet gewoon de .iso erop zetten he? De .iso is een image, die moet je als zodanig branden. Dus bij Nero classic File > Burn Image. Nero Express: Disc image or saved project en dan Files of type op Image files (.nrg .iso .cue) zetten. Dan de .iso opzoeken.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Geheugen Enlightenment | 32 | 04-08-2005 00:14 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Vastlopers, 1 key op 2 pc's mogelijk? Morena | 8 | 23-08-2003 10:43 |