Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
er zijn genoeg boeken daar over lijkt mij, en anders kan je altijd een paar keer naar een inloop ateliergaan, hebt er verschillende en daar kan je tegen betaling model tekenen, leer je veel van, verder gewoon je vader natekenen als ie tv kijkt of wat dan ook doet, eindeloos oefenen
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie bij de Slechte regelmatig een boek staan over modeltekenen voor mode... tis een rood boek met een soort gele oplichtende vlek ik het midden als ik het me goed herinner, misschien is het de moeite waard om daar eens naar te kijken?
Ikzelf heb een boek gewoon bij een willekeurige boekhandel vandaan... Een beetje een zalmkleurig oranje boek... Dat is wat theoretischer, en gaat wat meer over spiergroepen in plaats van over verhoudingen.... dat heet Portret en figuur tekenen van Louise Gordon... Ik denk alleen dat dat boek handiger is als je echt naakten wil gaan tekenen.... ![]() Kun je trouwens niet op je school vragen welk boek ze je aanraden? Ik denk dat er meer mensen zijn die daarnaar vragen... Nouja... succes in ieder geval ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt voor de tips, ik ga kijken. Is de Slegte trouwens niet (ook) een 2ehands boekenwinkel? Daar staat me namelijk iets van bij. |
![]() |
|
![]() |
"Anatomie voor de kunstenaar" van uitgeverij Cantecleer.
Het boek is al oud want heb het gevonden in de bibliotheek van mijn papa ![]()
|||
![]() |
Citaat:
en in de Slegte is inderdaad vaak ook wel iets van een tweedehands gedeelte... Citaat:
Ja, volgens mij is het ook talloze keren uitgegeven... ik denk dat ook bijna iedere tekenaar het wel in zijn danwel haar kast heeft staan... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |