Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 19:44
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
hejjj ...
ik hep eigenlijk niet echt een vraag ofzo maar ik zou graag jullie mening willen wetn en wat jullie hadden gedaan als jullie in mijn positie stonden..
het zit namelijk zo:
als ik boos ben of ruzie heb, me verdrietig voel enz. dan snij ik mezelf in mijn polsen, heel raar eigenlijk maar de drang om het te doen is heel erg groot. ik ben er zeg maar verslaafd aan.
Ik loop altijd met pleisters en verband om mijn polsen om het te verbergen, want ik heb liever niet dat iemand het weet.
Mn polsen zitten nu oook weer onder de diepe krassen, weet iemand wat ik moet doen! ik wil echt stoppen maar het wil gewoon niet, thuis gaat alles niet zo lekker dus het is een uitweg voor me.. als ik het bloed eruit zie stromen wordt ik weer rustig! heel stom eigenlijk
Hebben jullie advies??

Kus mij
Oud 17-11-2003, 19:46
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een topic voor LG, meer voor psychologie. Maar ik vraag me af of hij daar open blijft. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is dat je naar huisarts moet gaan, die kan je dan doorverwijzen met je probleem.
Oud 17-11-2003, 19:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 17-11-2003 @ 20:46:
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een topic voor LG, meer voor psychologie. Maar ik vraag me af of hij daar open blijft. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is dat je naar huisarts moet gaan, die kan je dan doorverwijzen met je probleem.
Ja, zou in principe op psych. horen, maar mag daar niet en zal dus gesloten worden.
Oud 17-11-2003, 19:53
Tofke_H
Tofke_H is offline
Zie reacties hierboven. Op het [Mededeling] bovenaan bij psychologie ga je volgens mij nuttige adressen en gegevens vinden van mensen die jou hoogstwaarschijnlijk kunnen verder helpen.

Regels voor berichten