Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tis niet persoonlijk bedoeld hoor; maar ik merk gewoon dat veel mensen zich weinig moeite doen. Ik snap het bij jou wel een beetje, maar dan nog kan je wat goede eigen wil tonen om het vertaald te posten. Je maakt dan een betere indruk; en je krijgt dan sowieso meer response op je probleem. Want je had het net zo goed ff copy/past in notepad kunnen doen (saven op schijf); om het vervolgens later op een fatsoenlijke manier te posten. En ja... ik ben nou eenmaal bot. ![]()
Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 18:38. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: eerste wat me binnenvalt is dat de plaatjes niet gecached worden. Lijkt als een IE-bug. Wellicht kan het nog een instelling op de server zijn? Misschien valt me straks nog wel wat binnen...
Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 19:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik heb een Nederlandse versie gemaakt van mijn topic...met als topic titel: "dynamische afbld./buttons op Lycos in PHP". Daarin wordt ook duidelijk dat de plaatjes (buttons) wel gecached worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een probleem dat ik heb met IE 6.0 is dat animated gifs niet animated meer zijn... ze staan stil...maar dat is weer een ander probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een frames pagina moet je bij Lycos niet hebben!!! (als je de advertenties niet onzichtbaar maakt) Haha.. Voor elke pagina een supergrote banner...pfff... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |