Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 16:01
Verwijderd
Moet even snel, in Engels mijn probleem:
(was voor Engels lycos forum)

I think I have the same problem. I use JavaScript to create IMG tags with the dynamic PHP images (PNG images). When my page loads for the first time, the images ARE loaded! That's great!

BUT (!!) when I push the Refresh button of my browser (Internet Explorer) a lot of the images (or all images) refuse to load!

When I call those images without an IMG tag, just by typing the URL of the dynamic image in the Address bar, I get the same effect: the first time it works, but when I press Reload they refuse to load, and I get ads, and a HTTP 304 Not Modified header: the header is just outputted to the browser.

What's strange also, is that the images don't show up at all when I use Netscape 6 or Mozilla!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2003, 16:08
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Dit is een Nederlandstalig forum. Als jij houd van crossposten op allerlei (Internationale) fora moet jij dat weten. Maar als je het hier doet, plant je het ook maar in het Nederlands neer.

Oftewel, doe eens wat meer moeite voor je probleem. Dan krijg je er ook sneller reakties op.

Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
KoffieKoek schreef op 15-11-2003 @ 17:08:
Dit is een Nederlandstalig forum. Als jij houd van crossposten op allerlei (Internationale) fora moet jij dat weten. Maar als je het hier doet, plant je het ook maar in het Nederlands neer.

Oftewel, doe eens wat meer moeite voor je probleem. Dan krijg je er ook sneller reakties op.
Sorry hoor, KoffieKoek, maar ik had het net even gepost in een Engelstalig forum (van Lycos)! En toen kwam ik erachter dat ik daar niet in kon loggen... Ik vind dat ik er genoeg moeite voor gedaan had om dat te posten in dat forum. Helaas mislukte dat, en moest ik snel van internet af omdat iemand moest bellen...dus had ik het snel nog maar even gekopieerd en hier op dit forum geplakt!!

So, excuuuuse me!!

Ik zal het, nu dat ik weer op internet ben, even in het Nederlands posten!!! Dan heb jij misschien een beetje een idee waar het over gaat!

Groeten

Laatst gewijzigd op 06-06-2014 om 12:03. Reden: privacy
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:32
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Citaat:
12Trix schreef op 15-11-2003 @ 19:23:

Ik zal het, nu dat ik weer op internet ben, even in het Nederlands posten!!! Dan heb jij misschien een beetje een idee waar het over gaat!
LOL, het is niet dat ik het niet snap, maar ik heb gewoon geen zin om de gemakszucht van andere op me te nemen.

Tis niet persoonlijk bedoeld hoor; maar ik merk gewoon dat veel mensen zich weinig moeite doen. Ik snap het bij jou wel een beetje, maar dan nog kan je wat goede eigen wil tonen om het vertaald te posten. Je maakt dan een betere indruk; en je krijgt dan sowieso meer response op je probleem.

Want je had het net zo goed ff copy/past in notepad kunnen doen (saven op schijf); om het vervolgens later op een fatsoenlijke manier te posten.

En ja... ik ben nou eenmaal bot.

Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Want je had het net zo goed ff copy/past in notepad kunnen doen (saven op schijf); om het vervolgens later op een fatsoenlijke manier te posten.
Nou, ik had eigenlijk wel verwacht er wat meer reacties op te krijgen, en wat betere reacties. Want wat jouw drijfveer nou weer is om ZO'N reactie te geven...dat snap ik niet. Als je het dan wel snapt, zoals je zegt, dan kun je je tijd toch misschien beter besteden aan mijn vraag...

Citaat:
En ja... ik ben nou eenmaal bot.
Bot zou ik niet zeggen, irritant misschien, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:55
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Citaat:
12Trix schreef op 15-11-2003 @ 19:48:

Bot zou ik niet zeggen, irritant misschien, dat wel.
Dat ook. En heb nog meer nare eigenschappen.

Ontopic: eerste wat me binnenvalt is dat de plaatjes niet gecached worden. Lijkt als een IE-bug. Wellicht kan het nog een instelling op de server zijn?

Misschien valt me straks nog wel wat binnen...

Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 19:09.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
KoffieKoek schreef op 15-11-2003 @ 19:55:
Dat ook. En heb nog meer nare eigenschappen.

Ontopic: eerste wat me binnenvalt is dat de plaatjes niet gecached worden. Lijkt als een IE-bug. Wellicht een instelling op de server?

Misschien valt me straks nog wel wat binnen...
Ik heb ook nare eigenschappen hoor, paar maar...

Maar goed, ik heb een Nederlandse versie gemaakt van mijn topic...met als topic titel: "dynamische afbld./buttons op Lycos in PHP". Daarin wordt ook duidelijk dat de plaatjes (buttons) wel gecached worden.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 19:12
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Probeer dit eens:

open REGEDIT en ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Name-Space Handler en verwijder de HTTP en FTP keys. Laat alleen de MK key staan. Vervolgens rebooten.
Oud 15-11-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
KoffieKoek schreef op 15-11-2003 @ 20:12:
Probeer dit eens:

open REGEDIT en ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Name-Space Handler en verwijder de HTTP en FTP keys. Laat alleen de MK key staan. Vervolgens rebooten.
Ik denk niet dat dat het is, eigenlijk alle afbeeldingen op alle sites worden wel afgebeeld, het is meer een Lycos probleem.

Wel een probleem dat ik heb met IE 6.0 is dat animated gifs niet animated meer zijn... ze staan stil...maar dat is weer een ander probleem.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 20:27
deathz0rz
deathz0rz is offline
lycos stopt tegenwoordig toch een banner vóór de output?
Oud 16-11-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
deathz0rz schreef op 15-11-2003 @ 21:27:
lycos stopt tegenwoordig toch een banner vóór de output?
Vóór en na de output!

Een frames pagina moet je bij Lycos niet hebben!!! (als je de advertenties niet onzichtbaar maakt) Haha.. Voor elke pagina een supergrote banner...pfff...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 16:31
ekki
ekki is offline
Je mag in het vervolg ook wel topics in het Nederlands beginnen.
Oud 16-11-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 16-11-2003 @ 17:31:
Je mag in het vervolg ook wel topics in het Nederlands beginnen.
Ik wou een bericht posten in een Engels Lycos forum, maar dat lukte niet... dus kopieerde en plakte ik het maar snel even in dit forum, omdat ik snel van Internet af moet. En omdat ik d8 dat ik wel wat antwoorden zou krijgen hierop. Maar ik ben dit topic diezelfde dag in het Nederlands begonnnen! Heeft ongeveer dezelfde naam. Alleen daar reageert niemand op...beetje vreemd dat er wel mensen op dit topic reageren en niet op die andere! En wanneer ze reageren is het vaak ook nog offtopic. Niet dat *dat* opzich erg is, maar ik heb nu dus al 2 opmerkingen gekregen over de taal waarin het geschreven is.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten