Advertentie | |
|
![]() |
|
Freek de Jonge, Jan Pronk en Youp van 't Hek: moraalridders.
Jan Mulder: ik kan die man niet uitstaan. Hij zit er weliswaar als Pipo de clown bij maar hij blijft vervelend. Jeroen Pauw: raar en irritant. Ik weet niet echt waarom. Al dat volk dat zo graag een show over zichzelf wil, Adam Curry voorop met z'n 'ik wil niet meer zoveel in de publiciteit komen'. WAAROM BEGIN JE DAN GODVERDOMME ZO'N SHOW OVER JEZELF! ![]() Meer zou ik zo snel niet weten.
|
vanessa/connie breukhoven---> met die mislukte kop van dr
sylvie meis--> kijk maar s naar dat gedoe op tmf(zapte dr net langs) do I need to say more zeg maar... idd al die mensen die zown reality programma over zichzelf beginnen: hoe geweldig vind je jezelf.... uhmzz en nja nog vele anderen...
||
![]() |
Citaat:
Jeroen Pauw is volgens mij ook wel een leuke vent hoor! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Willibrord Fréquin - vervelende zak die mensen lastigvalt en een uitermate kansloos soort overvalsjournalistiek bedrijft.
Pieter Storms (Breekijzer) - arrogante zak die het ten onrechte opneemt voor paupers die terecht ongelijk hebben gekregen. Peter R. de Vries - irritante zak die graag rechten wilde studeren maar te dom was, en nu maar als een soort klein kind complottheoriëen van de overheid zit te bedenken. Hele familie Moszkovic - een stelletje overgewaardeerde advocaten die de hele strafadvocatuur in een slecht daglicht stellen. Slechte juristen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Achja.
Er zijn wel bekende Nederlanders die ik wat minder gaaf vind, maar verafschuwen vind ik nogal een groot woord... ik kan pas iemand verafschuwen als ik diegene persoonlijk ken en ik ken geen bekende Nederlanders persoonlijk. ![]()
|
nou...heb niet zo snel een hekel aan mensen ,maar Beau van Erven Dorens vind ik persoonlijk niet heel erg sympatiek,maar ik ken m in het echt totaal niet,dus zelfs van hem kan ik het niet een ''hekel aan'' noemen...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben verder niet zo'n verafschuwer maar ik vind die grijze mus van NOVA, Ciska ofzoiets echt ![]() Carlo is trouwens ook best irritant de laatste tijd. Annette Barlo is storend droog. De "acteurs" in SamSam. Daphne Deckers ![]() Politiek: Zalm op 1 met z'n gegniffelgnaffel, flipperkasthupje en zenuwlip. Balkenende, omdat hij weigert toe te geven dat hij gefaald heeft. Meneer Wilders met z'n dode fret op z'n hoofd. Ayan H. Ali met haar vervuiling van het debat. Hmmmmmm meer dan ik dacht.
|
Adam Curry met z'n debiele weblog
Rick van Velthuyzen, idem. Patricia Paay, Connie van Breukhoven en die debiele vent van d'r, 't koningshuis, Presentatoren van RTL4, RTL5, Yorin, Net5, SBS6 en Veronica.. Pim Fortuyn en alle bekende gristenen met hun verkeerde moralen.. En nouja, het zijn er een heleboel.. Maar Frits Bom is wèl stoer, en Ben Cramer ook: ![]() ![]() En nou ga ik eens iets nuttigs doen.. (haha)
||
![]() |
Citaat:
![]() Kim-Lian vind ik echt dodelijk irritant Is Ab Normaal een bekende nederlander ? Lucille Werner heeft echt zo'n rotkop Georgina Verbaan is misschien juist wel nodig om uit te lachen |
![]() |
|
- Lucile Werner
- Wilibrord - Pieter Storms - Adam en Patricia - Albert Verlinde - Emiel Ratelband - Ron Brandsteder - Marcel van Dam - Gordon en de laatste tijd begin ik me ook te ergeren aan de aandachtsgeilheid van Carlo Boszhard.
|
Marijke Helwegen *bibber* Als dat mens praat beweegt er gewoon niets aan d'r gezicht en ik kan een sterk gevoel van medelijden niet onderdrukken als ik haar zie
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |