Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, dit is eigenlijk niet een probleem dat ik veroorzaak. Het is een Lycos specifiek probleem... Lycos moet zo nodig bij elk PHP en HTML bestand reclame toevoegen... wat het normaal dynamische afbeeldingen die van cache gebruik maken onmogelijk maakt, tenzij een van jullie dus een oplossing heeft.
Ik heb zelfs al geprobeerd om gewoon PHP in een bestand met een afbeeldingsextensie te zetten... |
![]() |
||
Citaat:
Lycos is echt niet je enige mogelijkheid. Ik durf met je te wedden dat je ergens anders nog wel iets vindt, anders krijg je van mij hosting!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als jij er een weet met phpMyAdmin, mySQL en PHP (uiteraard) dan zou ik dat graag van je willen horen. O ja, liefst dan natuurlijk een aardig nieuwe PHP versie met GD2 ondersteuning, session ondersteuning, etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
www.free.fr heeft mij vaak uit de brand kunnen helpen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||