Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nigel in Oranje is misschien wel een goede rechtsback, maar op dit moment kan hij niet in Oranje. Hij kan niet zomaar komen binnenvallen en daarnaast speelt hij wel erg weinig bij Ajax. Nigel is ook zeker geen aanvoerder; in die rol zou ik eerder Cocu en Seedorf zetten. Het lijkt me overigens ook niet normaal dat een mannetje van 19 meteen aanvoerder wordt bij Oranje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
spelers van hetzelfde kaliber en eens een leider altijd een leider
||
Citaat:
en cocu is echt geen leider seedorf dan nog het meest, maar die krijgt niet echt het gewenste respect zoals je misschien wel eens is opgevallen... (hij verdient het wel trouwens)
||
Citaat:
Doe niet zo gefrustreerd man!! Dit is een sportforum geen voetbalforum en al helemaal geen Nederlandselftalforum en er is al een topic over de opstelling van Oranje en dus is deze nutteloos. Gebruik de zoekfunctie eens en er komen waarschijnlijk genoeg topic's uit waar dit wel bij had in gekunt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest: zie post van EmilioFCG. |
![]() |
||
Citaat:
en als ik m in een ander topic had gezet had iedereen er waarschijnlijk overheen gelezen en nu niet haha
||
Citaat:
En ik weet zeker dat er niet over heen gelezen wordt in ander topic.
||
Citaat:
Ik wil er verder geen probleem van maken maar wijs je er alleen op dat dit best ergens anders in had gekunt en dus geen apart topic erover. Maar als je niet normaal kan reageren dan zal ik je verder wel negeren ofzo, dit topic zal op slot gaan geloof me ![]()
||
Citaat:
dat zeg ik ook niet dat jij dat zegt ik zeg dat jij me beledigt, of in ieder geval dat probeert door o.a. te suggereren dat ik op aandacht geil en dat ik gefrustreerd ben, dus probeer ik je duidelijk te maken dat dat niet zo is maar je gaat maar door.. kijk ik snap echt niet, wat jou het uitmaakt dat dit ook in een ander topic kan...echt niet maargoed weetje mij boeit het niet zo, blijkbaar gaat dat hier niet echt, normaal discussieren over een mogelijke oplossing ik geef het op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder, in het andere topic wordt echt wel gelezen wat anderen posten (althans, dat doe ik wel), dus wat doe je daar nou moeilijk over... We gaan toch ook geen topic plaatsen over: Kuijt in het nederlands elftal van galen in het nederlands elftal van persie in het nederlands elftal bosschaart in het nederlands elftal hofland in het nederlands elftal lindenbergh in het nederlands elftal john de jong in het nederlands elftal paauwe in het nederlands elftal |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en de grap: wat heeft jezus ermee te maken -> ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De problemen en oplossingen voor Oranje kunnen gemakkelijk in één topic. Anders kan iemand hier 20 verschillende topics maken met evenveel verschillende oplossingen. Daar heeft niemand iets aan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De oplossing tegen depressie Verwijderd | 2 | 31-07-2014 23:26 | |
Psychologie |
Ik weet de oplossing tegen depressie Verwijderd | 6 | 31-07-2014 09:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
pvdo (partij voor de oplossing) vraagt u hulp Verwijderd | 10 | 04-10-2013 08:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dé oplossing voor hooikoorts HOI-hoi-HOI | 4 | 14-06-2009 09:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] wat is de oplossing van calciumhydroxide in water halilo | 10 | 15-01-2005 09:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dé oplossing voor alle gijzelingsacties Tampert | 40 | 21-11-2002 12:26 |