![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens kunnen dat trainen.. bijv. steeds als ie ut voelt aankomen even stoppen enzow.. Mijn vriend heeft dit zeg maar zo'n beetje onder controle, hij kan het dus tegenhouden.. dan is het af en toe wel dat ie ut iets te vaak doet en het dan weer te lang duurt, lol.. maar ja..
was wel een keer heel lollig bij mn ex.. hij kwam in me en kwam klaar.. hihihhii.. had echt lol toen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien is het ook wel zo dat je als jongen op een gegeven moment ook op het topje van opwinding zit en gewoon MOET klaarkomen.. En het ligt er trouwens ook niet aan dat het in het begin allemaal nog zo spannend en nieuw is, want we doen het nu al ruim 3, 4 maanden
![]() En ja, de tweede keer duurt het ook wel langer maar dan is er altijd nog zoiets als.. heh k*t ik moet over een uurtje alweer naar huis, of neej ik heb nie zo'n zin. Haha wat hebben we het toch weer zwaar ![]()
|
![]() |
Mijn vriend heeft in het begin ook de neiging gehad om echt super snel klaar te komen maar na verloop van tijd kreeg hij de handigheid onder de knie. Hij gaat, op het moment dat hij voelt dat ie gaat klaarkomen, aan heel iets anders, totaal oninteressants lopen denken. En ik moet bekennen dat heeft wel geholpen...de vrijpartijen duren nu gemiddeld 1,5 minuut langer
![]()
||
Citaat:
jeh da lukt ok, k kan da egt nie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Te snel klaarkomen LGF | 61 | 04-03-2023 21:19 | |
Seksualiteit |
te snel klaarkomen graafschap17 | 6 | 09-02-2011 16:35 | |
Seksualiteit |
Te snel klaarkomen *laf_ya* | 8 | 07-10-2009 15:00 | |
Seksualiteit |
Te snel klaarkomen??? power | 12 | 25-10-2003 02:02 | |
Seksualiteit |
Te snel klaarkomen badtothebone | 1 | 17-06-2002 22:08 | |
Seksualiteit |
Te snel klaarkomen! Meiden jullie kunnen helpen. kamasutraboy | 10 | 09-04-2002 14:29 |