Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 07:11
D-sire
D-sire is offline
Vaak als ik het met mijn vriend doe, komt hij erg snel klaar. Meestal al binnen een kwartier. We hebben dan natuurlijk al wel een uitgebreid voorspel gehad, maar toch vind ik het jammer.. Is er misschien iets tegen te doen? Hij zegt altijd dat ik gewoon te opwindend ben
Oud 22-04-2002, 08:05
Verwijderd
ehm die nieuwe condooms gebruike...waar ze over zate te prate op 't forum hierzo...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:14
Terr
Terr is offline
Dat komt vanzelf wel goed denk ik. Ik denk dat ik de eerste X keer ook snel de brandslang openzet. Het moet allemaal een beetje wennen, het is nog zo nieuw/spannend allemaal
Oud 22-04-2002, 11:29
Mirella
Mirella is offline
Mijn ex had dat ook altijd, maar de 2e keer ging dan altijd een stuk langer.
Oud 22-04-2002, 11:57
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Vaak als ik het met mijn vriend doe, komt hij erg snel klaar. Meestal al binnen een kwartier. We hebben dan natuurlijk al wel een uitgebreid voorspel gehad, maar toch vind ik het jammer.. Is er misschien iets tegen te doen? Hij zegt altijd dat ik gewoon te opwindend ben
Kut is dat he? Maar een kwartier zou ik dan nog blij mee zijn Mijn vriend is echt mega snel!!
K wel benieuwd wat voor oefeningen er zijn om daar wat tegen te doen...
Maar ik weet ook niet welke.
Hij btw tegen mij precies hetzelfde zeggen
Oud 22-04-2002, 20:44
Verwijderd
Jongens kunnen dat trainen.. bijv. steeds als ie ut voelt aankomen even stoppen enzow.. Mijn vriend heeft dit zeg maar zo'n beetje onder controle, hij kan het dus tegenhouden.. dan is het af en toe wel dat ie ut iets te vaak doet en het dan weer te lang duurt, lol.. maar ja..

was wel een keer heel lollig bij mn ex.. hij kwam in me en kwam klaar.. hihihhii.. had echt lol toen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:14
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Jongens kunnen dat trainen.. bijv. steeds als ie ut voelt aankomen even stoppen enzow.. Mijn vriend heeft dit zeg maar zo'n beetje onder controle, hij kan het dus tegenhouden.. dan is het af en toe wel dat ie ut iets te vaak doet en het dan weer te lang duurt, lol.. maar ja..

was wel een keer heel lollig bij mn ex.. hij kwam in me en kwam klaar.. hihihhii.. had echt lol toen
jah da is nie zo handig voor ons als het lijkt.. is toch best kut. Soms kom je na een punt waar je dan echt denk van nu MOET ik verder gaan en komen. dan kun je gewoon nie kappen.. Maar inderdaad je kan zorgen dat t nie te snel zo ver komt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:17
Verwijderd
nouw ja.. mijn vriend kannut

that's all I know
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:52
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Shit!!!

Klaargekomen....
Oud 23-04-2002, 18:33
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Gebruik die nieuwe condooms die in aantocht zijn !! is een topic over!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:09
D-sire
D-sire is offline
Misschien is het ook wel zo dat je als jongen op een gegeven moment ook op het topje van opwinding zit en gewoon MOET klaarkomen.. En het ligt er trouwens ook niet aan dat het in het begin allemaal nog zo spannend en nieuw is, want we doen het nu al ruim 3, 4 maanden
En ja, de tweede keer duurt het ook wel langer maar dan is er altijd nog zoiets als.. heh k*t ik moet over een uurtje alweer naar huis, of neej ik heb nie zo'n zin. Haha wat hebben we het toch weer zwaar
Oud 23-04-2002, 21:29
GUESS what?!
GUESS what?! is offline
Mijn vriend heeft in het begin ook de neiging gehad om echt super snel klaar te komen maar na verloop van tijd kreeg hij de handigheid onder de knie. Hij gaat, op het moment dat hij voelt dat ie gaat klaarkomen, aan heel iets anders, totaal oninteressants lopen denken. En ik moet bekennen dat heeft wel geholpen...de vrijpartijen duren nu gemiddeld 1,5 minuut langer nee hoor! Het helpt echt! Of gewoon even "eruit halen" als je begrijpt wat ik bedoel....
Oud 23-04-2002, 23:04
Vespasienne
Vespasienne is offline
Besnijden blijkt te helpen. En het gewoon erg vaak doen, Je hoeft het toch niet 1 keer te doen per nacht?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 09:05
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
GUESS what?! schreef:
Mijn vriend heeft in het begin ook de neiging gehad om echt super snel klaar te komen maar na verloop van tijd kreeg hij de handigheid onder de knie. Hij gaat, op het moment dat hij voelt dat ie gaat klaarkomen, aan heel iets anders, totaal oninteressants lopen denken. En ik moet bekennen dat heeft wel geholpen...de vrijpartijen duren nu gemiddeld 1,5 minuut langer nee hoor! Het helpt echt! Of gewoon even "eruit halen" als je begrijpt wat ik bedoel....
+

jeh da lukt ok, k kan da egt nie
Oud 24-04-2002, 10:47
Dorus
Dorus is offline
Trainen werkt. Als jullie het doen, en hij voelt het aankomen, moet hij gewoon ff stoppen, en als de ergste drang weg is, weer verder gaan.
Oud 24-04-2002, 16:33
GUESS what?!
GUESS what?! is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
+

jeh da lukt ok, k kan da egt nie
Ja dat lukt. Er is wel enige concentratie voor nodig....maar waar een wil is, is een weg!

Regels voor berichten