Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 20:48
kimmels
kimmels is offline
hey, ik weet nog niet precies hoe het forum werkt maar ik wil proberen om een berichtje te plaatsen zodat iemand me misschien wat raad kan geven ofzow. ik ga een tijdje uit met een leuke jongen, hij is harstikkel lief voor me en als we samen zijn is er nix aan de hand maar als ik thuis zit ben ik opeens bang. voor wat er komen gaat? vind hij mij misschien toch niet leuk? het slaat gewoon nergens op, het is een hele leuke jongen.

heeft iemand hier ook wel is last van of ben ik nou gewoon zo abnormaal iemand??
Oud 17-11-2003, 21:06
ABrules
ABrules is offline
ik denk dat het heel normaal is, maar dat je er vlug mee op moet houden...
heb je nou iets met hem of wat?

zo ja, dan heeft hij daar zn redenen voor en op zich moet je je daar geen zorgen over maken zolang je jezelf bent...

dit is een normale onzekerheid en ik geloof dat iedereen dit wel eens heeft... of je moet gewoon enorm arrogant zijn of heel lang met je geliefde samenzijn ofzo...

niets om je zorgen over te maken en dat gevoel gaat vanzelf weg...
Oud 17-11-2003, 21:11
Verwijderd
Juh... ik ben stiekem ook bang voor jongens. Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik aangerand was in het verleden :\

Nou ja, ik weet het niet, het is meer dat het, als je zo met z'n tweeën bent, het opeens zo gróót is wat je doet... Eh. Ik heb eigenlijk geen idee of dat nog zo is, ik heb geen jongens aangerand de laatste tijd (iig geen jongens die ik ook echt leuk vond )... zou het toch eens moeten uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 21:13
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
kimmels schreef op 17-11-2003 @ 21:48:
hey, ik weet nog niet precies hoe het forum werkt maar ik wil proberen om een berichtje te plaatsen zodat iemand me misschien wat raad kan geven ofzow. ik ga een tijdje uit met een leuke jongen, hij is harstikkel lief voor me en als we samen zijn is er nix aan de hand maar als ik thuis zit ben ik opeens bang. voor wat er komen gaat? vind hij mij misschien toch niet leuk? het slaat gewoon nergens op, het is een hele leuke jongen.

heeft iemand hier ook wel is last van of ben ik nou gewoon zo abnormaal iemand??
Dan ben je niet de enigste die dit heeft,ik heb dit namelijk ook.
maar ik probeer het te vergeten en het beste te denken. doe het zelfde hij houd van je...maak je daar niet druk om
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 21:30
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-11-2003 @ 22:11:
ik heb geen jongens aangerand de laatste tijd (iig geen jongens die ik ook echt leuk vond )... zou het toch eens moeten uitproberen.
Ze zullen je dankbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 21:35
Another Way
Another Way is offline
Ik ben ook scared tegenover meiden die aardig tegen me doen, meiden zijn nou gewoon evil en dat moeten ze blijven.

Zo ver deze nutteloze bijdrage..
Oud 17-11-2003, 22:12
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
mjah is wel herkenbaar...
Als mijn vriend bij me is is alles gewoon veilig duidelijk en fijn..
en als hij weer weg gaat is dat gevoel ook weer weg...
Gelukkig duurt het hooguit twee dagen voordat hij weer komt
verderes is dit dus ook een nutteloze bijdrage
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 12:13
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
kimmels schreef op 17-11-2003 @ 21:48:

jep jij bent gewoon abnoramaal
Oud 18-11-2003, 16:41
Verwijderd
ik had het in het begin ook heewl erg, storend gewoon. Maar je moet alles maar over je heel laten komen en ervan genieten...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 17-11-2003 @ 22:30:
Ze zullen je dankbaar zijn.
Of 'wat doe jíj nou?!' denken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten