Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2003, 11:49
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik kan mij echt overal aan ergeren, en niet zomaar een beetje, maar ook echt dat ik de haren uit me hoofd wil trekken en ga stampen (genetisch bepaald, geloof ik ).

Help me mee en vul me lijstje aan

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mensen die eten in een volle treincoupé. En als er één de boterhammetjes in plastic zakje pakt, gaat de hele trein vreten, kauwen, smekken, stukjes appel uitspugend over het Spits-krantje, malen en bij voorkeur met de mond open, en nog het liefst naast of tegenover mij

Een zware adem, dat het door die neusharen heenpiept en je het zelfs boven je radio uithoort Ik kan me zo ergeren aan de ademhaling van andere mensen .. Ik heb zelfs wel eens iemand geirriteerd aangekeken en gevraagd : stop eens met ademen (toen was ik klein en jong en verder wel lief hoor )

Hoesten. Neus snuiten of ophalen. Alles wat met verkouden te maken heeft bij andere mensen. Zakdoeken vol snot die voor je neus bungelen en steeds dichterbij lijken te komen

Ik erger me nu ook al aan deze topic
Oud 21-11-2003, 11:52
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 12:49:
Ik erger me nu ook al aan deze topic.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
Oud 21-11-2003, 11:53
Lucaatje
Lucaatje is offline
Leraren die onder proefwerkweek moeten surveilleren en lekker hun thee naar binnen zitten te klokken. Om de 10 seconden hoor je weer *klok*...*klok* Zooo irritant!
Oud 21-11-2003, 11:54
Bikinie-meisje
Citaat:
zwoesj schreef op 21-11-2003 @ 12:52:
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
He zo maak je geen vrienden hoor
Oud 21-11-2003, 11:57
Unexplained
Unexplained is offline
Ik kan het wel beter zeggen:

Ik erger me nu ook al aan dit topic.
Oud 21-11-2003, 11:57
Repsaj
Repsaj is offline
aan mensen die in de trein hun trilfunctie niet aanzetten en dan ook nog zo'n irritante beltoon hebben die ze honderd keer laten horen voordat ze oppakken en dan luidkeels lopen te praten terwijl ze om zich heen kijken en dan ook nog een zinloos gesprek voeren
Oud 21-11-2003, 11:58
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 21-11-2003 @ 12:57:
Oud 21-11-2003, 12:00
lalalauraatje
lalalauraatje is offline
als k aan de telefoon ben en er gaan mensen doorheen lullen, of ze gaan commentaar leveren op wat ik zeg aaaaarch
Bikinie-meisje
Citaat:
Unexplained schreef op 21-11-2003 @ 12:57:
Ik kan het wel beter zeggen:

He Pimmmie

Ja sorry, ik spijbel vandaag ALWEER mijn lessen Correct Nederlands

Vandaar dat het afentoe wat mis gaat
Bikinie-meisje
Citaat:
Repsaj schreef op 21-11-2003 @ 12:57:
aan mensen die in de trein hun trilfunctie niet aanzetten en dan ook nog zo'n irritante beltoon hebben die ze honderd keer laten horen voordat ze oppakken en dan luidkeels lopen te praten terwijl ze om zich heen kijken en dan ook nog een zinloos gesprek voeren
He , that's me

Ik krijg altijd van bejaarden op me kop dat ik te hard praat
Oud 21-11-2003, 12:02
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:00:
He , that's me

Ik krijg altijd van bejaarden op me kop dat ik te hard praat
ik heb altijd mijn trilfunctie aan staan

en ik erger me aan Engeland.

Stand up if you hate England
Oud 21-11-2003, 12:02
Bikinie-meisje
Citaat:
lalalauraatje schreef op 21-11-2003 @ 13:00:
als k aan de telefoon ben en er gaan mensen doorheen lullen, of ze gaan commentaar leveren op wat ik zeg aaaaarch
Ja. Idd. Die ook nog, daarvoor hebben mijn ouders nogal veel talent

Me vader vind het vooral leuk om te zeggen :

Angela, ga jij eens lekker ergens anders ouwehoeren met die giechelmutsen van je

Oud 21-11-2003, 12:03
Bikinie-meisje
Citaat:
Repsaj schreef op 21-11-2003 @ 13:02:
ik heb altijd mijn trilfunctie aan staan

en ik erger me aan Engeland.

Stand up if you hate England
Wat is er mis met Engeland ?

Gooi het eruit Jasp , je kan het
Oud 21-11-2003, 12:03
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
@ts, get a life. mensen zijn wel eens verkouden, fucking deal with it.

maaruh, ontopic, ik erger me dus aan mensen die over de kleinste kut dingen gaan whinen.
Oud 21-11-2003, 12:04
lalalauraatje
lalalauraatje is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:02:
Ja. Idd. Die ook nog, daarvoor hebben mijn ouders nogal veel talent

Me vader vind het vooral leuk om te zeggen :

Angela, ga jij eens lekker ergens anders ouwehoeren met die giechelmutsen van je

hahaha ja vooral ouders zijn dr goed in
Oud 21-11-2003, 12:06
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:03:
Wat is er mis met Engeland ?

Gooi het eruit Jasp , je kan het
Gewoon, k vind het niets....en dan samen met de schotten zingen: Stand up if you hate England

GE-WEL-DIG

Ik erger me ook vaak als ik in de trein en er is een school klas en die gaan stomme liedjes zingen
Oud 21-11-2003, 12:08
Bikinie-meisje
Citaat:
Screaming Slave schreef op 21-11-2003 @ 13:03:
@ts, get a life. mensen zijn wel eens verkouden, fucking deal with it.

maaruh, ontopic, ik erger me dus aan mensen die over de kleinste kut dingen gaan whinen.
mensen zijn wel eens geirriteerd, fucking deal with it
Oud 21-11-2003, 12:09
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik erger me aan het feit dat dit topic nog niet gesloten is.
Oud 21-11-2003, 12:13
Bikinie-meisje
Citaat:
Repsaj schreef op 21-11-2003 @ 13:06:
Ik erger me ook vaak als ik in de trein en er is een school klas en die gaan stomme liedjes zingen
Nee dat is leuk. Dan ga ik staan en zing ik mee

Ook irritant en vervelend :

Volle tram. Er komt zo'n oude mevrouw. Voor me zit een man met een tas naast zich op de stoel, ziet de mevrouw, en gaat gewoon door met zijn kleine kutleventje leven. Drie rijen daarvoor zit een moeder met klein kind. Kind niet op schoot hoor, zodat de oude mevrouw die al last van dr rug begint te krijgen en elke keer als de tram stopt, door elkaar geschud wordt, nee, het kind verdiend een waardig plekje op de bank. Net als die hond, die daar vijf rijen achter me.

Die mensen die de oude mevrouw niet helpen. Daar erger ik me aan
Oud 21-11-2003, 12:14
Bikinie-meisje
Citaat:
Machiavelli schreef op 21-11-2003 @ 13:09:
Ik erger me aan het feit dat dit topic nog niet gesloten is.
He ! Waarom ga je niet bij een forumbaasje zeuren ?!

......eindelijk een leuk topic
Oud 21-11-2003, 12:14
Thomas
Thomas is offline
Ik erger me constant.
Oud 21-11-2003, 12:15
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:13:

Volle tram. Er komt zo'n oude mevrouw. Voor me zit een man met een tas naast zich op de stoel, ziet de mevrouw, en gaat gewoon door met zijn kleine kutleventje leven. Drie rijen daarvoor zit een moeder met klein kind. Kind niet op schoot hoor, zodat de oude mevrouw die al last van dr rug begint te krijgen en elke keer als de tram stopt, door elkaar geschud wordt, nee, het kind verdiend een waardig plekje op de bank. Net als die hond, die daar vijf rijen achter me.

Dan sta je toch gewoon zelf op.
Oud 21-11-2003, 12:15
Bikinie-meisje
Citaat:
Machiavelli schreef op 21-11-2003 @ 13:15:
Dan sta je toch gewoon zelf op.
Dat doe ik toch ook mafkees
Oud 21-11-2003, 12:16
Bikinie-meisje
Citaat:
Wawl schreef op 21-11-2003 @ 13:14:
Ik erger me constant.
Precies.
Oud 21-11-2003, 12:17
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:16:
Precies.
Nee, dat loog ik.
Advertentie
Oud 21-11-2003, 12:18
Bikinie-meisje
Nu erger ik me enorm aan die 'Machiavelli'.

Ben je een fan ?! Of vond je het wel wijs klinken
Bikinie-meisje
Citaat:
Wawl schreef op 21-11-2003 @ 13:17:
Nee, dat loog ik.
Ik ben weer de enige he. Ik ben altijd de enige
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
ik erger me aan wawl
Oud 21-11-2003, 12:19
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:18:
Nu erger ik me enorm aan die 'Machiavelli'.
Dank u voor dit schitterende compliment.
Oud 21-11-2003, 12:19
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:13:

dat ken ik, ik ga dan ook altijd netjes opstaan.
Oud 21-11-2003, 12:20
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
en ik erger me aan deze stomme muis
Oud 21-11-2003, 12:20
Vinceeyy
Vinceeyy is offline
damn hej zo jong en nou al ergenissen. check ff de derde wereld uit en kom dan weer terug op je luxe-ergernissen. Centrale-verwarmingkneus.
Oud 21-11-2003, 12:21
Cinamon
Cinamon is offline
Jongetjes van 12 die heel stoer in een snackbar een PEUK zitten te roken..

Meiden van een jaar of 13 die al heel trot kunnen zeggen dat ze pas 26 jongens op hun 'bek hebben gevat'.

Trotse meisjes van 13/14 jaar die je constant moeten herinneren dat zij al ontmaagd zijn.

Van die gasten van een jaar of 15 die dan heel zielig gaan zitten doen omdat hun leven niks waard is, het is saai en ze willen dood.

Gasten van een jaar of 17 die met een peukje in de mond, scooter tussen de benen apetrots zo'n eerder genoemd 13-jarig sletje op de hand nemen en daarmee heel stoer zijn.

Hangjeugd.

Hockeysletten en kakkers.

Van die boekenvwo-ers (mensen zonder algemene kennis).

Meisjes uit groep 6/7 die al met een handtasje vol met lipgloss, mascara, ooglijntje, borstel, tamponnetjes, condooms en sigaretten in de stad slenteren. Op zoek naar: "Lekkere jongens en een mooi shirtje voor uitgaan".

De nepgothics. Als je het doet, doe het goed.
De zielige type's die zeggen dat ze 'anders' zijn en blij zijn dat ze niet passen in deze maatschappij. "Het is hún schuld, niet die van ons!"

En natuurlijk your average: "br33z4hsl.uT" en van die gare wijven die alleen maar G-sus, Diesel, Evisu, Puma etc. dragen.

EN NOG VEEL MEER! maar ik moet nu gaan dus heb geen tijd om het op te schrijven!
Oud 21-11-2003, 12:21
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Vinceeyy schreef op 21-11-2003 @ 13:20:
damn hej zo jong en nou al ergenissen. check ff de derde wereld uit en kom dan weer terug op je luxe-ergernissen. Centrale-verwarmingkneus.
ik erger me daar aan, praten dat we ons niet mogen ergeren, en dan zelf zich over ons gaan ergeren

Oud 21-11-2003, 12:22
Bikinie-meisje
Citaat:
Repsaj schreef op 21-11-2003 @ 13:19:
dat ken ik, ik ga dan ook altijd netjes opstaan.
Heb jij ook al zo'n hekel aan mensen die persé moeten laten zien dat ze boeken hebben gelezen ? En zogenaamd intellectueel zijn en natuurlijk VEEL intelligenter dan anderen. Die altijd en overal de wijsneus lopen rond te hangen ?
Oud 21-11-2003, 12:23
Bikinie-meisje
Citaat:
Vinceeyy schreef op 21-11-2003 @ 13:20:
Ga toch weg jij.
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Apu schreef op 21-11-2003 @ 13:18:
ik erger me aan wawl
Cool. Waarom?
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 21-11-2003 @ 13:21:
Jongetjes van 12 die heel stoer in een snackbar een PEUK zitten te roken..

Meiden van een jaar of 13 die al heel trot kunnen zeggen dat ze pas 26 jongens op hun 'bek hebben gevat'.

Trotse meisjes van 13/14 jaar die je constant moeten herinneren dat zij al ontmaagd zijn.

Van die gasten van een jaar of 15 die dan heel zielig gaan zitten doen omdat hun leven niks waard is, het is saai en ze willen dood.

Gasten van een jaar of 17 die met een peukje in de mond, scooter tussen de benen apetrots zo'n eerder genoemd 13-jarig sletje op de hand nemen en daarmee heel stoer zijn.

Hangjeugd.

Hockeysletten en kakkers.

Van die boekenvwo-ers (mensen zonder algemene kennis).

Meisjes uit groep 6/7 die al met een handtasje vol met lipgloss, mascara, ooglijntje, borstel, tamponnetjes, condooms en sigaretten in de stad slenteren. Op zoek naar: "Lekkere jongens en een mooi shirtje voor uitgaan".

De nepgothics. Als je het doet, doe het goed.
De zielige type's die zeggen dat ze 'anders' zijn en blij zijn dat ze niet passen in deze maatschappij. "Het is hún schuld, niet die van ons!"

En natuurlijk your average: "br33z4hsl.uT" en van die gare wijven die alleen maar G-sus, Diesel, Evisu, Puma etc. dragen.

EN NOG VEEL MEER! maar ik moet nu gaan dus heb geen tijd om het op te schrijven!
mag ik daarbij toevoegen mensen die steeds je fietspomp jatten(echt zeer irritant)

personen die met z'n 4er naast elkaar fietsen

jeugd die geen respect meer hebben voor ouderen

PSVérs die het erg vinden dat de moeder van Kezman uit wordt gescholden voor hoer, en datzelfde een week later bij Wesley Sneijder zingen

Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 12:26.
Oud 21-11-2003, 12:24
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Apu schreef op 21-11-2003 @ 13:18:
ik erger me aan wawl
Wawl is cool.
Oud 21-11-2003, 12:24
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 12:54:
He zo maak je geen vrienden hoor
Jammer zeg.
Oud 21-11-2003, 12:25
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:22:
Heb jij ook al zo'n hekel aan mensen die persé moeten laten zien dat ze boeken hebben gelezen ? En zogenaamd intellectueel zijn en natuurlijk VEEL intelligenter dan anderen. Die altijd en overal de wijsneus lopen rond te hangen ?
ja, ik kan me ook ergeren aan personen die persé gelijk willen hebben en dan steeds doorblijven zeuren
Oud 21-11-2003, 12:25
Bikinie-meisje
Citaat:
drinks@myplace schreef op 21-11-2003 @ 13:21:

Deze is ZO waar

Aandachttrekkerij. En als dat het niet is, vind ik het nog steeds triets. Zelfmoordenaars Van mij mogen ze springen, als ze mij maar niet lastig vallen met hun 'probleempjes'.
Oud 21-11-2003, 12:26
Thomas
Thomas is offline
DK the pace to be.

Oud 21-11-2003, 12:27
Bikinie-meisje
Citaat:
Repsaj schreef op 21-11-2003 @ 13:25:
ja, ik kan me ook ergeren aan personen die persé gelijk willen hebben en dan steeds doorblijven zeuren
Of aan camera-geile jaspers
Oud 21-11-2003, 12:27
extinction
extinction is offline
God, wat moeten jullie een kutleven hebben als je al gefrustreerd raakt van alledaagsheden.
Succes!
Oud 21-11-2003, 12:28
Bikinie-meisje
Citaat:
extinction schreef op 21-11-2003 @ 13:27:
God, wat moeten jullie een kutleven hebben als je al gefrustreerd raakt van alledaagsheden.
Succes!
Alles behalve. Alles behalve
Oud 21-11-2003, 12:29
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 21-11-2003 @ 13:28:
Alles behalve. Alles behalve
Zo kom je wel over.
Oud 21-11-2003, 12:29
Nona
Nona is offline
Ik erger me aan alles en iedereen als het erg druk is. Ik heb daar sensitiviteit voor, dan breng je dat al snel in verband met woede.
Oud 21-11-2003, 12:31
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 21-11-2003 @ 13:29:
Ik erger me aan alles en iedereen als het erg druk is. Ik heb daar sensitiviteit voor, dan breng je dat al snel in verband met woede.
Klopt, momenteel is mijn moeder aan het stofzuigen terwijl ik beneden zit; kan me daar echt mateloos over opwinden.
Oud 21-11-2003, 12:31
Bikinie-meisje
Citaat:
Machiavelli schreef op 21-11-2003 @ 13:29:
Zo kom je wel over.
Ik heb zo mijn maniertjes

Regels voor berichten