Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vond het verhaal zo juist wel leuk beginnen!!!
Maar goed, ik ben dan ook een vrouw natuurlijk. Je maakt zeker nog een kans, maar ik denk dat zij wacht tot jij actie onderneemt, omdat zij misschien ook niet helemaal zeker er van is dat jij haar wel ziet zitten, dus in ieder geval een keertje wat met 'r gaan drinken en Love Actually is inderdaad erg leuk om met je vriendin naartoe te gaan (tenzij zij al geweest is natuurlijk) Succes
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat zij het onderwerp liefde aansnijdt (of dat nu wel of niet gepaard gaat met het onderwerp vrienschap) wil juist zeggen dat ze wat in hem ziet. Zovan, toen was het zo, of zo zou het kunnen zijn, maar gaat het eigenlijk wat worden? Juist positief dus, actie in die taxi!
|
Verwijderd
|
Ik zou heel subtiel eens gaan vragen of het nog gelukt is met haar "liefdesprobleem". Dat zou niet zo raar zijn, want ze heeft jou tenslotte in vertrouwen genomen om iets persoonlijks te vertellen.. als je daarna vraagt hoe het gegaan is, dan is dat gewoon aardig en attent lijkt me.
En dan natuurlijk wel subtiel proberen meer te weten te komen.. over welke denkbeelden ze het had enzo. Als het echt over iemand anders ging dan zal ze toch wel gewoon vertellen hoe het is gegaan, lijkt me.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ze gaf er nog eentje, wel een heel erg extreme vond ze... Dat een palestijnse jongen iets met een Israelisch meisje zou krijgen, dat de een aanhanger was van vrijheid voor de palestijnen en zij dus fel tegen...en of ze dan voor haar 'identiteit' of voor de liefde zou moeten kiezen ![]()
||
Citaat:
maar als je nou eerst eens wat met haar gaat drinken, kijkt hoe haar lichaamstaal is(als haar handen halverwege het tafeltje liggen mag jij ze best aanraken hoor!) en dan de bios voorstellen, welke film dan ook! Op alles wat jij doet zal zij een reactie geven, dus hoe 'gewaagder' jou actie, hoe gewaagder haar reactie, al zal haar reactie altijd wat milder blijven dan jouw actie... Just give it a try!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nog even een toevoeging, ze gaf me een tijdje geleden het 'compliment' , tenminste ze vond zelf dat het een compliment was, dat ik had nog ff nagevraagd nl...dat ik ouder overkwam dan dat ik ben...
Nou ik kan toch echt met zekerheid stellen dat dat in mijn geval absoluut niet opgaat, dus hoe ze daarbij komt ![]()
|
Verwijderd
|
Je hebt een kans, meer zinnigs kan ik er niet over zeggen. Je moet gewoon aardig blijven en de kat uit de boom kijken.
Dat over LOTR III zegt overigens weinig; Love Actually lijkt mij ook een vreselijke film. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
onzekerheid ![]() Maar aan de andere kant als die hele vergelijking op mij zou slaan, dan heeft ze misschien wel een probleem met het leeftijdsverschil denk ik dan...
||
![]() |
Citaat:
Alhoewel ze natuurlijk wel alweer een fase verder is, aangezien ze al bij Rechten afgestudeerd is...en ik nog pas in het 2e jaar van mijn studie zit...
||
Citaat:
En die onzekerheid komt niet alleen voort uit die verliefdheid, je kunt ook overdrijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zou ten eerst al niet willen meegaan naar the lord of the rings, ookal valt het gezelschap zeer goed mee... Misschien ligt het aan je film-keuze, ze is 23 dus euhm ik zou alvast voor een andere film kiezen
![]() Je bent duidelijk een beetje onzeker door je verliefdheid maar je moet jezelf proberen overmeesteren, en vooral jezelf en rustig blijven. De volgende keer vraag je haar uit, vraag je heel subtiel en onrechtstreeks wie die jongen is over wie ze het had in de keuze van liefde. Probeer alleszins na te gaan of ze wat voelt voor jou, màar zeker en vast niet téveel van verwachten! Als je er teveel van verwacht, blijf je als een teleurgestelde kip achter! Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 16:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou d'r toch maar weer uitvragen, en inderdaad ook bellen. Je moet er wel een beetje werk van maken hoor (zonder afhankelijk/wanhopig over te komen natuurlijk).
Wat mensen vaak tegenhoudt is dat ze zeker willen zijn van de gevoelens van de ander, maar dit lukt meestal niet omdat ze het zelf ook niet laten zien. Bovendien willen ze ten koste van alles 'vriendschap' behouden terwijl je je toch moet afvragen in welke mate je daar nog iets aan zou hebben naderhand. |
![]() |
|
even een hele stomme blöde vraag..
Ben je buitenlands? Aangezien je een aparte naam hebt. Kijk, ze heeft het dus over andere denkbeelden.. Ik ga er nu dus even van uit dat je buitenlands bent, sorry als ik het helemaal mis heb ![]() Maar misschien denkt zij dat jij er een bepaalde leefstijl op na houdt ofzo? Omdat je niet blank bent? Dat is het enigste wat ik kan maken van die 'andere denkbeelden'. Nogmaals sorry als ik het helemaal mis heb, maar ik zag je naam en daardoor begon ik dat vermoeden te krijgen. Succes verder..en vraag haar gewoon een keer uit om samen lekker wat te gaan drinken..vraag haar desnoods wát die andere denkbeelden dan zijn, en op welk gebied! Als ze niet met je wilt gaan drinken, of tis absoluut niet gezellig, weet je denk ik ook waar je aan toe bent..en aan jou ligt het dan absoluut niet!! Suc6 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
FF weer ontopic ik vrees dat mijn kansen verkeken zijn, als ik haar laatste mailtje lees, aangezien ik dr had verteld dat ik morgenavond voor de laatste keer naar de Lord of the rings zou gaan en of zij nog mee wilde dan...
Nou was ze wel ziek gister, maar ik dacht dat dat juist beter ging dus ik dacht laat ik t er maar op wagen...en dan vraag ik ook meteen ff naar dat probleem, hoe t afgelopen is... Maar goed ze heeft t er dus over dat ik ver van dat probleem afsta, dat lijkt me helaas al duidelijk genoeg ![]() "hi probleem is helemaal opgelost, nou ja helemaal, goed genoeg zal ik maar zeggen. zo zie je maar weer, het is altijd goed om het er met mensen over te praten die verder van het probleem afstaan! thanks! ik ben nog niet beter genoeg, plus ik heb morgen tentamen. ik hoop dat ik morgen fit genoeg ben om het te maken....dus je hoort al, nog niet in topvorm. het is shit, ik weet het! maar goed, ik zie mezelf dus nog niet naar haarlem reizen morgen, eerder rustig in bed een beetje uitzieken en kracht opdoen.... ik zie je dus helaas niet morgen maar wel dinsdag en dan hopelijk geheel de oude! groetjes ... " Ik vrees dat mijn ondergang getekend is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit keer met gevoel FunkyLyanneXx | 10 | 29-10-2009 18:12 | |
De Kantine |