Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 13:17
Sithan
Sithan is offline
Ok...dit wordt vast een redelijk saai en lang verhaal, dus mocht je daar geen zin in hebben, dan ben je gewaarschuwd!
Ik weet eigenlijk niet eens een goeie manier om het op te schrijven...

Hoe dan ook, ik ben in een of ander parallel universum beland, genaamd verliefdheid ...wat is nl het geval...
Ik kan met zekerheid stellen dat een een bepaald vrouwelijk persoon is dat ervoor zorgt dat ik verliefde gevoelens nog nooit zo! erg heb meegemaakt...

En het meest frustrerendste is dat ik gewoon geen hoogte van dr kan krijgen, aangezien ik een totale leek ben in het interpreteren van signalen...dit is nou al zo'n 2 maanden aan de gang en het volgende viel mij op aangezien ik natuurlijk probeer mijn kansen in te schatten voordat ik iets ga ondernemen...

Ze staat bijna altijd naast me tijdens de toneellessen, ze raakt me wel erg vaak 'toevallig' aan in vergelijking tot andere personen dan...we kijken soms recht in elkaars ogen voor een best lange tijd...we hebben een keer gewoon een erg lange tijd tijdens een bepaalde scene onder tafel elkaars benen tegen elkaar gehouden...waar ik natuurlijk van dacht dat dat iets positiefs moest zijn...

Tijdens college kwam ze naast me zitten, best logisch aangezien ze verder niemand uit mijn jaar kent, maar goed toen was ze ineens geinteresseerd in wat ik buiten het studeren deed en al dat soort dingen, oprecht geinteresseerd leek ze...we hebben het hele college ook alleen maar gepraat...

Het voelde echter zo goed dat gesprek...toen zag ik r een 3 weken niet vanwege de kerstvakantie...we hadden wel een soort van afspraak om misschien naar de Lord of the rings te gaan in de vakantie, dit vanwege het feit dat ik bij de bios werkte en ze dus gezellig gratis mee kon...Dus toen heb ik dr daarover gemaild...

Of er nog hoop was dat ze een keer mee zou gaan en dat ik dat erg leuk zou vinden (duidelijke hint lijkt me) -> antwoord...nogal kort mailtje of ik de dagen dat ik kon, wilde mailen zodat ze kon kijken of t mogelijk was...toen mailde ik dus terug...5 dagen geen bericht, dus ik dacht ik mail wel ff om te kijken of t uberhaupt wel was aangekomen...->antwoord ze was in een winterslaap en had het nogal druk met alle verplichtingen rond kerst & oud en nieuw, waardoor ze niet dacht dat het ging lukken, omdat ze bij dr ouders was en dat nogal ver weg was...beetje vaag vond ik het wel, maar aan de andere kant wel logisch aangezien het ook echt best ver was en dat dus wel zou aangeven dat ze wel erg veel voor die film over had...
Ik helemaal teleurgesteld natuurlijk

Nu sprak ik haar dus gister, ze was eergister bij toneel ziek (dat is bijna de enige dag van de week dat ik haar zie), tot mijn verrassing zat ze in dezelfde practicumgroep...en toen begon ze ineens over of ik haar kon helpen met een probleem...
Wat was het geval ze moest een keuze maken tussen A haar eigen denkbeelden of B liefde...over wie het ging heb ik met mijn stomme kop natuurlijk weer niet durven vragen...maar goed toen had ze t er dus over dat ze 300 argumenten voor die liefde kon verzinnen, maar dat haar 'identeit' en de ideeen van haar omgeving als ene argumenten van A daar in zijn geheel tegen op woog...uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat ze voor liefde zou gaan...en wederom heb ik met mijn stomme kop niet gevraagd of ze wat mee ging drinken...Ik word zo ongelooflijk moe van mezelf...
Maar nou kan die keuze van haar gewoon niet op mij slaan heb ik t idee, want zulke afwijkende denkbeelden heb ik naar mijn idee niet met die van haar, alleen dat zij 23 is en ik 20...
Maar aan de andere kant begrijp ik dan niet waarom ze zoiets aan mij vertelt, terwijl ik dr eigenlijk amper ken en waarom ze me dan zo aankijk dat ik helemaal ineen zou kunnen storten als ze zegt dat ze voor liefde gaat...

Iemand een idee of ik uberhaupt nog een kans maak, of zijn die al verkeken en is er iemand anders in het spel? Ik weet t namelijk niet meer...het liefst zou ik ook alles vertellen, maar daar ben ik gewoon een te grote schijtluis voor...

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 13:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 13:23
Chimera
Chimera is offline
Dingding, message to planet Mars: als je hulp wil raad ik je aan je verhaal wat bondiger te vertellen. Dingen als "dat ik een tinteling door mijn handen voel gaan" en "dat ik het gevoel heb dat ik van binnenuit ben overgenomen" zijn heel leuk en aardig, maar gewoon stellen dat je erg op d'r verliefd bent werkt in dit geval net zo goed.

Wat betreft de vraag of je een 'kans' maakt: als ze dergelijke dingen met je bespreek is er sowieso een kans, en als ze op iemand anders verliefd zou zijn had ze hoogstwaarschijnlijk z'n naam wel genoemd. Raap dus je moed bijeen en regel een paar kaartjes voor Love Actually.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:28
RD
RD is offline
Als ik het zo lees zie ik het eerlijkgezegd wat somber in. Haar 'lichaamstaal' is hoopvol, maar dat ze met jou over dat 'liefdesprobleem' spreekt lijkt me een negatieve aanwijzing.
Mja, ik moet nu vriendelijkerwijs zeggen "niet geschoten is altijd mis", maar dat is zo'n cliché en een beetje kortzichtig. Dussuhm....ik zou zeggen, "schiet met mate en wellicht is het raak"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:28
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:23:
Dingding, message to planet Mars: als je hulp wil raad ik je aan je verhaal wat bondiger te vertellen. Dingen als "dat ik een tinteling door mijn handen voel gaan" en "dat ik het gevoel heb dat ik van binnenuit ben overgenomen" zijn heel leuk en aardig, maar gewoon stellen dat je erg op d'r verliefd bent werkt in dit geval net zo goed.

Wat betreft de vraag of je een 'kans' maakt: als ze dergelijke dingen met je bespreek is er sowieso een kans, en als ze op iemand anders verliefd zou zijn had ze hoogstwaarschijnlijk z'n naam wel genoemd. Raap dus je moed bijeen en regel een paar kaartjes voor Love Actually.
Enige aanpassingen gedaan, maar korter maken dan dit, kan ik niet vrees ik

Waarom reageert ze nu niet zelf of we een keer gaan? Ik heb nl als reactie dat ze niet kon, gezegd van dat we dan na de drukte een keer zouden gaan...Dat begrijp ik dus niet, ik heb mijn kaarten toch al op tafel gelegd heb ik t idee...
Oud 08-01-2004, 13:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
RD schreef op 08-01-2004 @ 14:28:
Als ik het zo lees zie ik het eerlijkgezegd wat somber in. Haar 'lichaamstaal' is hoopvol, maar dat ze met jou over dat 'liefdesprobleem' spreekt lijkt me een negatieve aanwijzing.
Ze wilde echter niet zeggen wat het preciese probleem was, ze gaf alleen een vergelijking met iets wat ongeveer hetzelfde zou zijn...dat vind ik dan weer vreemd, vertel het dan gewoon helemaal.
Oud 08-01-2004, 13:32
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik vond het verhaal zo juist wel leuk beginnen!!!
Maar goed, ik ben dan ook een vrouw natuurlijk.

Je maakt zeker nog een kans, maar ik denk dat zij wacht tot jij actie onderneemt, omdat zij misschien ook niet helemaal zeker er van is dat jij haar wel ziet zitten, dus in ieder geval een keertje wat met 'r gaan drinken en Love Actually is inderdaad erg leuk om met je vriendin naartoe te gaan (tenzij zij al geweest is natuurlijk)

Succes
Oud 08-01-2004, 13:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:28:
Waarom reageert ze nu niet zelf of we een keer gaan?
Jongens worden, hoe 'geemancipeerd' een meisje ook is, nog steeds geacht de vrouw uit te vragen, niet andersom. Ik zou het niet na de eerste keer afwijzen meteen opgeven. Als ze blijft weigeren (3 keer ofzo) kun je je conclusies trekken, maar niet als ze jou niet mee uit vraagt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:31:
Ze wilde echter niet zeggen wat het preciese probleem was, ze gaf alleen een vergelijking met iets wat ongeveer hetzelfde zou zijn...dat vind ik dan weer vreemd, vertel het dan gewoon helemaal.
Je kunt het ook vragen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 08-01-2004 @ 14:32:
dus in ieder geval een keertje wat met 'r gaan drinken en Love Actually is inderdaad erg leuk om met je vriendin naartoe te gaan
Nou was het dus anderhalve maand geleden dat de bios ter sprake kwam, alleen toen meldde ik dat we op dat moment love actually draaide of ze daar misschien heen wilde, maar toen vroeg ze heel snel wat er daarna zou komen en dat zou de lord of the rings zijn en dan zou ze daar wel op wachten, dus dat snap ik dan niet
Oud 08-01-2004, 13:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
RD schreef op 08-01-2004 @ 14:28:
Mja, ik moet nu vriendelijkerwijs zeggen "niet geschoten is altijd mis", maar dat is zo'n cliché en een beetje kortzichtig. Dussuhm....ik zou zeggen, "schiet met mate en wellicht is het raak"
Niks somber inzien. Zeker als je elkaar niet goed kent zul je de liefde niet snel bespreken.
Dat zij het onderwerp liefde aansnijdt (of dat nu wel of niet gepaard gaat met het onderwerp vrienschap) wil juist zeggen dat ze wat in hem ziet. Zovan, toen was het zo, of zo zou het kunnen zijn, maar gaat het eigenlijk wat worden?

Juist positief dus, actie in die taxi!
RD
RD is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 08-01-2004 @ 14:32:
Ik vond het verhaal zo juist wel leuk beginnen!!!
Maar goed, ik ben dan ook een vrouw natuurlijk.
Ik vond het ook een leuk begin hoor (mja, ik zal dan wel weer vrouwelijke neigingen hebben ofzo )
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik zou heel subtiel eens gaan vragen of het nog gelukt is met haar "liefdesprobleem". Dat zou niet zo raar zijn, want ze heeft jou tenslotte in vertrouwen genomen om iets persoonlijks te vertellen.. als je daarna vraagt hoe het gegaan is, dan is dat gewoon aardig en attent lijkt me.

En dan natuurlijk wel subtiel proberen meer te weten te komen.. over welke denkbeelden ze het had enzo.

Als het echt over iemand anders ging dan zal ze toch wel gewoon vertellen hoe het is gegaan, lijkt me..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:33:
Je kunt het ook vragen natuurlijk.
Ja maar ik bedoel waarom zou je dan zo'n heel vage vergelijking achtig iets gaan geven, dat snap ik al helemaal niet...ze vroeg welke keuze ze moest maken...maar ze wilde niet zeggen wat die denkbeelden waar het botste dus precies waren...
Oud 08-01-2004, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:31:
Wat voor vergelijking dan? (sorry als ik brutaal ben hoor, t hoeft natuurlijk niet op het forum ).
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:36:
Ja maar ik bedoel waarom zou je dan zo'n heel vage vergelijking achtig iets gaan geven, dat snap ik al helemaal niet...ze vroeg welke keuze ze moest maken...maar ze wilde niet zeggen wat die denkbeelden waar het botste dus precies waren...
Als ze geen concrete voorbeelden wou noemen gaat 't waarschijnlijk om jou. Kennelijk heeft ze iets waar ze over twijfelt. Rustig aan doen, gewoon jezelf blijven en leuk blijven doen, en gewoon zien hoe het loopt.
Met citaat reageren
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-01-2004 @ 14:36:
Wat voor vergelijking dan? (sorry als ik brutaal ben hoor, t hoeft natuurlijk niet op het forum ).
Over of ze geen relatie met iemand zou moeten nemen aangezien deze aan de drank was en ze daar door haar denkbeelden fel op tegen was of dat ze voor liefde moest kiezen en die anti-drankgedachte moest laten varen...
En ze gaf er nog eentje, wel een heel erg extreme vond ze...
Dat een palestijnse jongen iets met een Israelisch meisje zou krijgen, dat de een aanhanger was van vrijheid voor de palestijnen en zij dus fel tegen...en of ze dan voor haar 'identiteit' of voor de liefde zou moeten kiezen
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:34:
Nou was het dus anderhalve maand geleden dat de bios ter sprake kwam, alleen toen meldde ik dat we op dat moment love actually draaide of ze daar misschien heen wilde, maar toen vroeg ze heel snel wat er daarna zou komen en dat zou de lord of the rings zijn en dan zou ze daar wel op wachten, dus dat snap ik dan niet
Hmm, oke, tjsa. Misschien ging dat dan iets te snel voor d'r ofzo... Of had ze slechte herinneringen aan iets dat met die film te maken had ofzo... Weet niet of dat er eigenlijk heel erg toe doet.
maar als je nou eerst eens wat met haar gaat drinken, kijkt hoe haar lichaamstaal is(als haar handen halverwege het tafeltje liggen mag jij ze best aanraken hoor!) en dan de bios voorstellen, welke film dan ook!

Op alles wat jij doet zal zij een reactie geven, dus hoe 'gewaagder' jou actie, hoe gewaagder haar reactie, al zal haar reactie altijd wat milder blijven dan jouw actie...

Just give it a try!
Oud 08-01-2004, 13:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:40:
Kennelijk heeft ze iets waar ze over twijfelt. Rustig aan doen, gewoon jezelf blijven en leuk blijven doen, en gewoon zien hoe het loopt.
Ja maar rustig aan doen, weet je hoe moeilijk dat is als je tot over je oren verliefd bent
Oud 08-01-2004, 13:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:41:
Ja maar rustig aan doen, weet je hoe moeilijk dat is als je tot over je oren verliefd bent
Nee, nog nooit meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:46
Sithan
Sithan is offline
Nog even een toevoeging, ze gaf me een tijdje geleden het 'compliment' , tenminste ze vond zelf dat het een compliment was, dat ik had nog ff nagevraagd nl...dat ik ouder overkwam dan dat ik ben...
Nou ik kan toch echt met zekerheid stellen dat dat in mijn geval absoluut niet opgaat, dus hoe ze daarbij komt
Oud 08-01-2004, 13:53
Verwijderd
Je hebt een kans, meer zinnigs kan ik er niet over zeggen. Je moet gewoon aardig blijven en de kat uit de boom kijken.

Dat over LOTR III zegt overigens weinig; Love Actually lijkt mij ook een vreselijke film. (Ik vind romantische comedies best leuk soms, dus daar ligt het niet aan.)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:58
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-01-2004 @ 14:35:
Ik zou heel subtiel eens gaan vragen of het nog gelukt is met haar "liefdesprobleem". Dat zou niet zo raar zijn, want ze heeft jou tenslotte in vertrouwen genomen om iets persoonlijks te vertellen.. als je daarna vraagt hoe het gegaan is, dan is dat gewoon aardig en attent lijkt me.
Ja dat ben ik ook van plan, alleen het duurt telkens weer een week voor ik dr weer zie/spreek en ik word dat wachten de hele tijd zo onwijs moe
Oud 08-01-2004, 13:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:46:
Nou ik kan toch echt met zekerheid stellen dat dat in mijn geval absoluut niet opgaat, dus hoe ze daarbij komt
Ik vind dat je nu wel erg zit te zemelen hoor. Ze geeft je een flink compliment, who cares wat je d'r zelf van vindt
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:59
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:58:
Ik vind dat je nu wel erg zit te zemelen hoor. Ze geeft je een flink compliment, who cares wat je d'r zelf van vindt
1 van de symptomen van verliefdheid:
onzekerheid

Maar aan de andere kant als die hele vergelijking op mij zou slaan, dan heeft ze misschien wel een probleem met het leeftijdsverschil denk ik dan...
Oud 08-01-2004, 14:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 14:59:
Maar aan de andere kant als die hele vergelijking op mij zou slaan, dan heeft ze misschien wel een probleem met het leeftijdsverschil denk ik dan...
Hoe oud is ze?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 14:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 15:00:
Hoe oud is ze?
23, maar dat vind ik persoonlijk niet echt zo'n vergelijking waard dus vandaar dat ik juist verwacht dat het om iemand anders zou gaan...
Alhoewel ze natuurlijk wel alweer een fase verder is, aangezien ze al bij Rechten afgestudeerd is...en ik nog pas in het 2e jaar van mijn studie zit...
Oud 08-01-2004, 14:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 15:01:
23, maar dat vind ik persoonlijk niet echt zo'n vergelijking waard dus vandaar dat ik juist verwacht dat het om iemand anders zou gaan...
Aangezien het gebruikelijk is dat een meisje jonger/even oud is, is het juist een opsteker als ze je zegt dat ze je ouder vindt lijken.

En die onzekerheid komt niet alleen voort uit die verliefdheid, je kunt ook overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 15:01:
Alhoewel ze natuurlijk wel alweer een fase verder is, aangezien ze al bij Rechten afgestudeerd is...en ik nog pas in het 2e jaar van mijn studie zit...
Dat editen constant is een beetje irritant kerel
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:06
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 15:04:
En die onzekerheid komt niet alleen voort uit die verliefdheid, je kunt ook overdrijven.
Dat is waar, maar dat is weer een heel ander verhaal...
Oud 08-01-2004, 14:07
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 15:05:
Dat editen constant is een beetje irritant kerel
Sorry
Oud 08-01-2004, 14:23
Charlottetje
Charlottetje is offline
Heb je d'r telefoonnummer? Zo niet, zo snel mogelijk achter zien te komen en haar eens bellen of smsen ofzo!
Oud 08-01-2004, 14:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 08-01-2004 @ 15:23:
Heb je d'r telefoonnummer? Zo niet, zo snel mogelijk achter zien te komen en haar eens bellen of smsen ofzo!
Ze heeft geen mobiel en dr telefoonnummer is van een studentenhuis...
Oud 08-01-2004, 15:40
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 15:47:
Ze heeft geen mobiel en dr telefoonnummer is van een studentenhuis...
Kun je d'r dus toch bellen! Oke, oke, is minder makkelijk als ze geen mobiel heeft, maar misschien vind ze het dan wel extra leuk! Je neemt dan toch net even iets meer moeite om contact met haar te krijgen dan een simpel mailtje of smsje
Oud 08-01-2004, 15:56
Verwijderd
Persoonlijk zou ik haar nu wat laten komen, jij hebt een zekere interesse getoond als zij er niet verder op ingaat heeft dat misschien een duidelijke betekenis.
Probeer wel het contact niet te laten verwateren.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:13
elledc
elledc is offline
Ik zou ten eerst al niet willen meegaan naar the lord of the rings, ookal valt het gezelschap zeer goed mee... Misschien ligt het aan je film-keuze, ze is 23 dus euhm ik zou alvast voor een andere film kiezen
Je bent duidelijk een beetje onzeker door je verliefdheid maar je moet jezelf proberen overmeesteren, en vooral jezelf en rustig blijven. De volgende keer vraag je haar uit, vraag je heel subtiel en onrechtstreeks wie die jongen is over wie ze het had in de keuze van liefde. Probeer alleszins na te gaan of ze wat voelt voor jou, màar zeker en vast niet téveel van verwachten! Als je er teveel van verwacht, blijf je als een teleurgestelde kip achter!

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:24
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 17:13:
Ik zou ten eerst al niet willen meegaan naar the lord of the rings, ookal valt het gezelschap zeer goed mee... Misschien ligt het aan je film-keuze, ze is 23 dus euhm ik zou alvast voor een andere film kiezen
T was juist haar keuze...
Oud 08-01-2004, 16:32
Verwijderd
Ik zou d'r toch maar weer uitvragen, en inderdaad ook bellen. Je moet er wel een beetje werk van maken hoor (zonder afhankelijk/wanhopig over te komen natuurlijk).
Wat mensen vaak tegenhoudt is dat ze zeker willen zijn van de gevoelens van de ander, maar dit lukt meestal niet omdat ze het zelf ook niet laten zien. Bovendien willen ze ten koste van alles 'vriendschap' behouden terwijl je je toch moet afvragen in welke mate je daar nog iets aan zou hebben naderhand.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 17:24:
T was juist haar keuze...
Ik snap ook niet waarom je niet naar Lotr zou willen omdat je 23 bent..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:55
Verwijderd
Offtopic: Tolkien is nog niet zo lang geleden uitgeroepen tot beste schrijver van de vorige eeuw.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:51
elledc
elledc is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 08-01-2004 @ 19:39:
Ik snap ook niet waarom je niet naar Lotr zou willen omdat je 23 bent..
Oké, zal aan mij liggen denk ik, ik hou absoluut niet van zulke films.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:54
RD
RD is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 21:51:
offtopic: that makes 2 of us
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:00
groovy
groovy is offline
even een hele stomme blöde vraag..

Ben je buitenlands?

Aangezien je een aparte naam hebt.
Kijk, ze heeft het dus over andere denkbeelden..

Ik ga er nu dus even van uit dat je buitenlands bent, sorry als ik het helemaal mis heb !!

Maar misschien denkt zij dat jij er een bepaalde leefstijl op na houdt ofzo? Omdat je niet blank bent? Dat is het enigste wat ik kan maken van die 'andere denkbeelden'.

Nogmaals sorry als ik het helemaal mis heb, maar ik zag je naam en daardoor begon ik dat vermoeden te krijgen.

Succes verder..en vraag haar gewoon een keer uit om samen lekker wat te gaan drinken..vraag haar desnoods wát die andere denkbeelden dan zijn, en op welk gebied!

Als ze niet met je wilt gaan drinken, of tis absoluut niet gezellig, weet je denk ik ook waar je aan toe bent..en aan jou ligt het dan absoluut niet!!

Suc6
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
groovy schreef op 08-01-2004 @ 22:00:
even een hele stomme blöde vraag..

Ben je buitenlands?

Aangezien je een aparte naam hebt.
Kijk, ze heeft het dus over andere denkbeelden..

Ik ga er nu dus even van uit dat je buitenlands bent, sorry als ik het helemaal mis heb !!

Maar misschien denkt zij dat jij er een bepaalde leefstijl op na houdt ofzo? Omdat je niet blank bent? Dat is het enigste wat ik kan maken van die 'andere denkbeelden'.

Nogmaals sorry als ik het helemaal mis heb, maar ik zag je naam en daardoor begon ik dat vermoeden te krijgen.

Succes verder..en vraag haar gewoon een keer uit om samen lekker wat te gaan drinken..vraag haar desnoods wát die andere denkbeelden dan zijn, en op welk gebied!

Als ze niet met je wilt gaan drinken, of tis absoluut niet gezellig, weet je denk ik ook waar je aan toe bent..en aan jou ligt het dan absoluut niet!!

Suc6
Meer Nederlands dan ik kan haast niet , maar goed...
Oud 08-01-2004, 21:05
Sithan
Sithan is offline
FF weer ontopic ik vrees dat mijn kansen verkeken zijn, als ik haar laatste mailtje lees, aangezien ik dr had verteld dat ik morgenavond voor de laatste keer naar de Lord of the rings zou gaan en of zij nog mee wilde dan...
Nou was ze wel ziek gister, maar ik dacht dat dat juist beter ging dus ik dacht laat ik t er maar op wagen...en dan vraag ik ook meteen ff naar dat probleem, hoe t afgelopen is...
Maar goed ze heeft t er dus over dat ik ver van dat probleem afsta, dat lijkt me helaas al duidelijk genoeg

"hi

probleem is helemaal opgelost, nou ja helemaal, goed genoeg zal ik maar zeggen. zo zie je maar weer, het is altijd goed om het er met mensen over te praten die verder van het probleem afstaan!
thanks!

ik ben nog niet beter genoeg, plus ik heb morgen tentamen. ik hoop dat ik morgen fit genoeg ben om het te maken....dus je hoort al, nog niet in topvorm. het is shit, ik weet het! maar goed, ik zie mezelf dus nog niet naar haarlem reizen morgen, eerder rustig in bed een beetje uitzieken en kracht opdoen....

ik zie je dus helaas niet morgen maar wel dinsdag en dan hopelijk geheel de oude!

groetjes
... "

Ik vrees dat mijn ondergang getekend is
Oud 08-01-2004, 21:10
RD
RD is offline
*I hate to say I told you so* Neej, vind het echt wel rot voor je hoor
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:28
Verwijderd
Sterkte ermee...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:42
Verwijderd
Ik zie daar dus geen afwijzing in.. geen wonder dat ik zo vaak op mn bek ben gegaan..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 08-01-2004 @ 22:42:
Ik zie daar dus geen afwijzing in.. geen wonder dat ik zo vaak op mn bek ben gegaan..
Ach ik laat t nou maar ff rusten, mocht ik t toch verkeerd begrepen hebben dan mag zij nu eens iets ondernemen
Oud 09-01-2004, 08:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
groovy schreef op 08-01-2004 @ 22:00:

Ben je buitenlands?
*kuch* fotoboek *kuch*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 08:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 21:51:
Dus films die jij niet interessant vindt zijn per definitie voor 'kinderen'?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten