Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2003, 12:50
legatus
legatus is offline
MY LIFE WITHOUT ME

Geregisseerd en geschreven door Isabel ("THOSE WHO LOVE") Coixet.

Met in de hoofdrollen o.a. Sarah ("GO") Polley, Scott ("DARK BLUE") Speedman, Amanda ("SEVEN DAYS TO LIVE") Plummer en Mark ("THE LAST CASTLE") Ruffalo.

De 23-jarige Ann woont met haar twee dochtertjes en een werkeloze echtgenoot in een woonwagen. Haar moeder heeft een hekel aan de wereld en haar vader heeft de afgelopen tien jaar in de gevangenis gezeten. Op een kwade dag vertelt haar dokter dat ze nog maar twee maanden te leven heeft. Ann besluit dit te verzwijgen voor haar omgeving, maar stelt wel een uitzonderlijke lijst op van dingen die nog wil gaan doen, die variëren van 'altijd de waarheid zeggen' tot 'valse nagels dragen'. Zo neemt haar bestaan een radicale wending en ontdekt Ann in de laatste maanden van haar leven dat ze meer moed bezit dan ze dacht.

TRAILER: http://www.apple.com/trailers/sony/mylifewithoutme.html

Zondag nog te zien in Vlissingen tijdens het FILM BY THE SEA festival. De officiele release is in oktober door A-film.
Oud 14-09-2003, 19:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Lijkt me een heel leuke film, alleen jammer dat ik niet kan vinden wanneer hij in Belgie uitkomt. Bij "verwacht" staat hij niet in oktober of november...
Oud 16-09-2003, 12:44
legatus
legatus is offline
Op de poster op de site van A-FILM staat 2 Oktober.

Oud 17-09-2003, 09:30
Tofke_H
Tofke_H is offline
Bij wordt verwacht van Kinepolis staat hij er nog steeds niet bij.
Bij Cinebel staat ie ook niet.

Hij zal dus een stukkie later pas in BE uitkomen, veronderstel ik..
Oud 18-09-2003, 09:31
legatus
legatus is offline
Ah, Belgie. Daar lees ik helemal overheen. Ik las gewoon Nederland.
Oud 10-12-2003, 23:19
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
mooie film, draaien we 16 december in groningen, vera zienema
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 00:15
Verwijderd
Eerste indruk adhv de trailer:

Grappig gegeven, leuke wensen...Lijkt me wel een koele film. Maar de hoofdrolspeelster lijkt me nou niet echt het type dat 'een hekel aan de wereld' heeft. Ik denk ook dat de film een beetje veel softe romantiek zal bevatten. Nou ja, ben desondanks wel positief over de film, ik wil m zeker eens zien.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 01:37
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
N00dles schreef op 11-12-2003 @ 01:15:
Eerste indruk adhv de trailer:

Grappig gegeven, leuke wensen...Lijkt me wel een koele film. Maar de hoofdrolspeelster lijkt me nou niet echt het type dat 'een hekel aan de wereld' heeft. Ik denk ook dat de film een beetje veel softe romantiek zal bevatten. Nou ja, ben desondanks wel positief over de film, ik wil m zeker eens zien.
tja Sarah Polley heeft niet een hekel aan de wereld, het is haar moeder Debbie Harry (ja van Blondie) goed lezen

Citaat:
legatus schreef op 12-09-2003 @ 13:50:
Haar moeder heeft een hekel aan de wereld.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef op 11-12-2003 @ 02:37:
tja Sarah Polley heeft niet een hekel aan de wereld, het is haar moeder Debbie Harry (ja van Blondie) goed lezen

Ok, ik neem terug wat ik zei, dan
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 18:01
scala
scala is offline
schijnt goed te zijn volgens horen zeggen en ben sowieso benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten