| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Hey man, spannend geschreven dat zeker. Die vlotten kan ik me nog wel herinneren heheh
die stale wij ook altijd bij 'de bouw' ![]() Citaat:
Vroeger.. was het ook leuk.. ik mis echt die oude tijd.. het avontuur.. dat wil ik nog steeds dmv. survivelen ofso.. maar ik ken verder niemand die dat leuk vind...En vroeger.. vond ik spelletjes op de computer nog leuk.. nu vind ik nix meer origineel. zonde! ![]()
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat ik dmv. uitgaan enzo weer een beetje lol en spanning in mijn leven vind ![]() Citaat:
De goeie oude tijd ![]() Vroeger speelde ik vaak spelletjes (was er min of meer aan verslaafd), maar de laatste jaren zo goed als niet meer. Tenminste, Linux is het spel dat ik speel ![]() MAS187 [Dit bericht is aangepast door MAS187 (16-07-2001).] |
||||
|
|
||
|
Jah survivelen. Leven in de prachtige natuur. Mountainbiken.. Kajakken.. you know
![]() Waar ga je dan altijd uit eigelijk? Citaat:
![]() en ik dacht.. ook aan die 2 spellen.. *zuuucht*.. en wolf3d.. en doom.. ![]()
|
|
||
|
Citaat:
![]() Moet hier dus nog iets aan gaan doen ![]() MAS187 Commander Keen, Duke Nukem, Wolf3D, Doom, Quake, Destruction Derby, Halloween Harry, Monkey Island (echte verslaving - helemaal uitgespeelt) en Indiana Jones (Atlantis). |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 05-07-2005 00:00 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 15:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] heldine | 15 | 08-09-2004 21:33 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 23:19 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] mening Synonym | 4 | 15-08-2003 17:52 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 12:21 | |