Advertentie | |
|
![]() |
|
deze planeet is goed als verdoemd tot een vreselijk einde. het is reeds begonnen, wat ook wel duidelijk te zien is. denk aan ontbossing. waar ooit grote bewoonde (door dieren dan wel te verstaan) wouden waren, zijn nu grote lelijke gebouwen gebouwt. allemaal voor maar een ding : de mens.
men is asociaal bezig. we geven nergens niet meer om, we hebben alleen een oog voor onszelf. de rest kan kapotvallen. en dat gebeurd ook. er komt een eind aan al deze ellende. ooit. ![]()
|
Ik denk dat er over 500.000 jaar ofzo wij uitsterven door milieu vervuiling, want als je kijkt hoe erg wij de ozonlaag beschadigen met de mensen die roken of met autogassen of vliegtuig gassen of deodorant of zonnecreme noem het maar op... ik denk dat over maar 100.000 wij toch wel zullen vergaan omdat we hier dan niet meer kunnen leven.
en dan over 500.000.000 jaar ontploft de zon naar mijn idee.. nu we het hier toch over hebben. In australie is de ozonlaag heeeeel erg dun iig dunner dan in amerika of europa.. is het niet zo dat men daar heel vroeger ookal schadelijke middelen had
||
Citaat:
||
Citaat:
|
De aarde kan gewoon nog heel wat hebben hoor. En als de nood aan de man is, gaan we toch lekker naar een andere planeet toe?
De kolonisatie van Mars (bijvoorbeeld) zal ook wel iets zijn wat we kunnen verwachten in de toekomst. Leuke uitwijkmogelijkheid. Maar de aarde heeft in zijn verleden veel meer mee gemaakt (zie uitsterven dino's, ijstijden enz.). De mens zal wellicht uitsterven ooit, maar de aarde zal nog verder draaien met zijn geëvolueerde bewoners van dan.
Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 18:04. |
![]() |
|
![]() |
De aarde zal over een tijdje wel exploderen or w/e.. De dinosaurussen zijn toch ook uitgestorven.. Dat kan ook wel bij de mens gebeuren op die manier.. Of een meteoriet die tegen de aarde aanknalt...
@StijnSpoortNiet uit welke betrouwbare bronnen? Klinkt namelijk nog al ongeloofbaar ![]()
Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 15:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de Aarde een keer gevangen wordt door het zwaartekracht veld van een andere planeet in ons zonnestelsel ( en andersom natuurlijk, die planeet komt ook in het zwaartekrachtveld van de Aarde) en dat de twee planeten elkaar vervolgens aantrekken om te botsen.
Hierna zal er behalve wat brokstukken niets meer van de Aarde overzijn. Niets meer van ons zonnestelsel durf ik bijna te zeggen. ![]() |
![]() |
|
Misschien dat een meteorietinslag het mogelijk maakt dat we allemaal in 1 keer verdwijnen.
![]() NASA heeft budget genoeg om 2% van de ruimte rondom ons te monitoren; dat laat 98% over voor een astroïde ofzo om ons te verassen. We hebben een aantal mogelijkheden zoals de astroïde een paar cm uit zijn baan te schieten met kernwapens, zodat hij uiteindelijk duizenden kilometers langs de aarde heen vliegt (aanzien je over enorme afstanden praat.) Maar het probleem hier is tijd. Zo'n actie moeten we eigenlijk minstens maanden van te voren starten. En wanneer de meteoriet op paar weken afstand is... ![]() Aarde zal het wel overleven, maar die zal een hele poos moeten wachten voordat nieuw leven zich gaat ontwikkelen als alles is weggevaagd.
Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 21:05. |
![]() |
||
Citaat:
ikzelf geloof graag dat de mens zichzelf vernietigd. en dat de aarde op een gegeven moment als "dode" planeet blijft dwalen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |