Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 12:48
Williams
Williams is offline
ik heb een relatie gehad met n meisje, 16 maanden lang, en daarin en daarna is veel gebeurd, we zien elkaar nog regelmatig en dr is ook nog wel eens wat gebeurd nadat het uit was, maar haar gedrag is heel erg veranderd, en dat vinden ook vriendinnen van haar etc.
Zelf ben ik nog lang niet over haar heen (is nu zon 3 maanden uit)
maar ik heb een brief geschreven, waar gewoon al mn gevoelens instaan, zonder censuur zeg maar..
Dinsdag komt ze lang en gaan we praten, maar is het verstandig om haar die dan te laten lezen of zou daar alleen maar ruzie van komen ?
wat vinden jullie er bijv. van als ze zegt: mn hartje wil je ontzettend graag terug, maa mn hoofdje zegt van de eerste paar maanden gaat t goed, maar daarna toch weer niet (maar ze wil wel zoenen en vrijen etc)...
de mensen waarmee ik erover hebg epraat zeggen allemaal, dat zie je dan toch wel weer dan kun je het toch proberen..maar zij wil t dus niet...
Oud 15-11-2003, 12:55
Verwijderd
Uit is uit.....
rigoreus jezelf opleggen geen contact meer te hebben met haar, omdat je jezelf er alleen maar mee kan kwetsen, als het weer niks wordt. Je hebt nu al weer bepaalde verwachtingen aan haar, en als die niet vervuld worden is dat alleen maar weer moeilijker voor jou.
Brieven schrijven is op zich wel goed, maar om ze nu te laten lezen weet ik niet, ook daar kan je hevig door gekwetst worden, als ze toch niet zo heel integer blijkt te zijn al jij gedacht had...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 13:19
The0
The0 is offline
Get over it. Uit is uit, vrienden blijven is A, maar elkaar weer opzoeken, zoenen, vrijen etc is B. Probeer jezelf er van te weerhouden te veel aan haar te gaan vasthouden, ze zal je alleen maar kwetsen..
Oud 15-11-2003, 15:58
Verwijderd
Een relatie beginnen met iemand die ontzettend veranderd is kan eigenlijk alleen maar nadelen hebben. Hmm
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 16:31
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
ik zou haar laten kiezen.. het is aan of het is uit .. niets er tussen in, zoal nu ! zo doe je jezelf alleen maar onnodig pijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:48
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Williams schreef op 15-11-2003 @ 13:48:
ik heb een relatie gehad met n meisje, 16 maanden lang, en daarin en daarna is veel gebeurd, we zien elkaar nog regelmatig en dr is ook nog wel eens wat gebeurd nadat het uit was, maar haar gedrag is heel erg veranderd, en dat vinden ook vriendinnen van haar etc.
Zelf ben ik nog lang niet over haar heen (is nu zon 3 maanden uit)
maar ik heb een brief geschreven, waar gewoon al mn gevoelens instaan, zonder censuur zeg maar..
Dinsdag komt ze lang en gaan we praten, maar is het verstandig om haar die dan te laten lezen of zou daar alleen maar ruzie van komen ?
wat vinden jullie er bijv. van als ze zegt: mn hartje wil je ontzettend graag terug, maa mn hoofdje zegt van de eerste paar maanden gaat t goed, maar daarna toch weer niet (maar ze wil wel zoenen en vrijen etc)...
de mensen waarmee ik erover hebg epraat zeggen allemaal, dat zie je dan toch wel weer dan kun je het toch proberen..maar zij wil t dus niet...
volg je hart, als je dat niet doet word je alleen maar gek. Nu gaat het nog maak daar gebruik van voor het te laat is. Fuck al die mensen met hun wijze adviezen. Volg gewoon je hart.
Oud 15-11-2003, 20:31
Arun
Arun is offline
Uit is uit -> Bullshit! En ik fok ook die mensen die dat zeggen, want tuurlijk zullen er dingen gebeurd zijn, maar het kan altijd goed komen.
Dus kom niet dom praten dat uit uit is, dan hou je jezelf voor de gek.

Tuurlijk moet je je niet vastklampen aan haar, je moet verder. Maar pas als er duidelijkheid is. Tot dan kun je best in bepaalde mate blijven hopen of wat dan ook..

Houden van is beyond normale gevoelens.. Als dat van beide kanten zo is, dan kun je het echt nog wel proberen..
Love will conquer..
Oud 15-11-2003, 20:33
Williams
Williams is offline
mja mn hartje zegt dat ik haar niet kan opgeven omdat ik dr gewoon graag terugwil.
Dr is bijv een harstikke perfect meisje dat iets met me wil, maar ik kan het gewoon niet, ze is zoo perfect qua uiterlijk en ook qua innerlijk,maar ik kan t niet...ik ben gewoon nu al bang voor carneval omdat dan meestal veel gezoend wordt, omdat k me dan kut ga voelen als mn ex met iemand zal zoenen...
Oud 15-11-2003, 21:08
Williams
Williams is offline
Citaat:
Arun schreef op 15-11-2003 @ 21:31:
Uit is uit -> Bullshit! En ik fok ook die mensen die dat zeggen, want tuurlijk zullen er dingen gebeurd zijn, maar het kan altijd goed komen.

Tuurlijk moet je je niet vastklampen aan haar, je moet verder. Maar pas als er duidelijkheid is. Tot dan kun je best in bepaalde mate blijven hopen of wat dan ook..

Houden van is beyond normale gevoelens.. Als dat van beide kanten zo is, dan kun je het echt nog wel proberen..
Love will conquer..
ja ik ben t idd met je eens, ik kan haar neit zomaar opzij zetten, dan zal ik toch onbewust altijd blijven hopen, etc...
Oud 15-11-2003, 21:59
Verwijderd
laat haar, kiezen maar doe dat alleen als je zeker weet dat je het zelf wel wilt natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:15
Verwijderd
Ik denk dat je die brief beter voor jezelf kan houden. Je zegt zelf, al gevoelens, ongecensureerd, staan erin. Je wilt er eigenlijk maar 2 dingen mee bereiken: 1. je hart luchten 2. Haar laten weten wat je op dit moment van de situatie vindt.
Mijn inziens bereik je er helemaal niets mee als je haar die brief laat lezen. Er is geen kans dat jullie weer bij elkaar komen, in de brief staan waarschijnlijk een paar dingen die zij als kwetsend zal ervaren en dan krijgen jullie weer ruzie. Kortom, je hebt je hart gelucht en bent er verder alleen maar op achteruit gegaan.

Als ik jou was, zou ik de brief ergens in een hoekje van je kamer bewaren. Over een tijdje vind je hem weer, lees hem nog eens na en je voelt er helemaal niets meer bij. (nostalgie voorbehouden)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Arun schreef op 15-11-2003 @ 21:31:

Love will conquer..
Heerlijke romantische ziel........
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:45
Williams
Williams is offline
Citaat:
Jadie schreef op 15-11-2003 @ 23:15:
Ik denk dat je die brief beter voor jezelf kan houden. Je zegt zelf, al gevoelens, ongecensureerd, staan erin. Je wilt er eigenlijk maar 2 dingen mee bereiken: 1. je hart luchten 2. Haar laten weten wat je op dit moment van de situatie vindt.
Mijn inziens bereik je er helemaal niets mee als je haar die brief laat lezen. Er is geen kans dat jullie weer bij elkaar komen, in de brief staan waarschijnlijk een paar dingen die zij als kwetsend zal ervaren en dan krijgen jullie weer ruzie. Kortom, je hebt je hart gelucht en bent er verder alleen maar op achteruit gegaan.

Als ik jou was, zou ik de brief ergens in een hoekje van je kamer bewaren. Over een tijdje vind je hem weer, lees hem nog eens na en je voelt er helemaal niets meer bij. (nostalgie voorbehouden)
ja maar ik ga toch met haar praten Dinsdag, en eigk al mijn gevoelens en dingen waar we over willen praten staan in die brief, ik kan dan wel andere dingen gaan vertellen, dat ik het allemaal niet zo erg vind ofzo, maar zou dat opschieten? ik heb de brief laten lezen aan mn beste vriendin, en die zei dat ze heel ontroerd zou zijn als zij diegen was waar het over ging..
Oud 16-11-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Williams schreef op 16-11-2003 @ 12:45:
en die zei dat ze heel ontroerd zou zijn als zij diegen was waar het over ging..
Ach so. Het is een soort liefdesbrief/ ik wil je terug brief? Je kan het altijd proberen. Maar bedenk wel dat ze is veranderd. Dat kan negatief of positief uitpakken. Of ze zegt gelijk: "Nee." of je komt er na een paar weken achter dat jullie niet meer bij elkaar passen. Dan moet je weer opnieuw beginnen met het rouwproces. Want dan is ze écht weg. Ik probeer je niet te ontmoedigen maar blijf alsjeblieft realistisch nadenken over de situatie.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:16
Williams
Williams is offline
Citaat:
Jadie schreef op 16-11-2003 @ 14:09:
Ach so. Het is een soort liefdesbrief/ ik wil je terug brief? Je kan het altijd proberen. Maar bedenk wel dat ze is veranderd. Dat kan negatief of positief uitpakken. Of ze zegt gelijk: "Nee." of je komt er na een paar weken achter dat jullie niet meer bij elkaar passen. Dan moet je weer opnieuw beginnen met het rouwproces. Want dan is ze écht weg. Ik probeer je niet te ontmoedigen maar blijf alsjeblieft realistisch nadenken over de situatie.
nou nee het is geen liefdes brief of wil je terug brief, maar gewoon al mn onuitgesproken gevoelens staan erin, en dat meisje wat hem gelezen heeft zegt dat dat heel ontroerend was om te lezen...
Oud 17-11-2003, 08:12
Williams
Williams is offline
ze heeft dus weer gezegd, dat ze me mist, dat dr hartje me trug wil maar dat iets in dr zegt dat t niet kan

maar ik zat zo te denken, nu krijgt mn ex nog steeds alle aandacht van me, bijna net zoveel als toen we nog iets hadden, dus opzich kan ze me niet echt gigantisch missen etc, omdat het BIJNA net zo is als toen we nog wat hadden, alleen noemen we elkaar niet meer vriendje en vriendinnetje zeg maar...
Maar ik had zo in gedachte dat stel dat ik nu nix meer van me lat horen etc, en haar dus geen aandacht meer geef..of iig stukken minder, zou ze me dan niet echt gaan misen, en echt gaan beseffen wat ze wkijt is? of is dat n valse hoop gedachte?

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 08:43.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:47
Williams
Williams is offline
nou goed, ff een update,
Ik heb het haar dus allemaal laten lezen, dinsdag, toen werd ze niet boos etc maar zei dat ze al zoiets dacht dat ikd at vond..
maar gister was ik eventjes bij haar op school met een vriend van mij, ik zat ergens met die vriend en we hadden net een heel erg serieus gesprek, en toen kwam mn ex aan lopen en ze zei: heej blabla, en ik zei gewoon hoii trug, maar schijnbaar deed ik even niet aardig genoeg, want ze liep boos weg, en heeft me de hele tijd staan aan te kijken toen ik aan het praten was met een meisje dat gek op mij is...
Maar naar een uur komt ze naar me toe, en vraagt of ze even met me mag praten..ik zeg ja hoor waarom niet..ze vroeg of ik boos was toen strax, ik zei nee waarom? ja je deed zo onaardig (terwijl die vriend wat erbij was zegt dat dat niet echt zo was, ik was gewoon in gesprek en deed niet heeel overdreven aardig zeg maar..)en toen zei ze dus hetvolgende:
ja na alles wat je me hebt laten lezen ben ik wel gaan nadenken of we idd niet toch weer iets moeten proberen,maar na toennet toen je zo onaardig deed weet ik het zeker, het hoeft niet voor mij...ik had echt zoiets van..ja kind komop, je snapt toch wel dat ik in gesprek zat etc (mah dat wou ze niet eens horen)

wat moet je hiervan denken?
Oud 20-11-2003, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Williams schreef op 20-11-2003 @ 09:47:

wat moet je hiervan denken?
Wat een snol!
Ze wil gewoon dat je achter haar aanloopt, als je haar echt terugwil begin haar dan vanaf nu te boycotten!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:31
Verwijderd
Tip: ga verder met je leven. Zoals Noé zei, ze wil gewoon dat jij de hele tijd achter haar kont aanloopt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:09
Williams
Williams is offline
Citaat:
Noé schreef op 20-11-2003 @ 10:10:
Wat een snol!
Ze wil gewoon dat je achter haar aanloopt, als je haar echt terugwil begin haar dan vanaf nu te boycotten!
thnx voor de tip. I will try
Oud 20-11-2003, 14:29
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Ga met haar heel goed praten! Elke keer een tip vragen helpt niet! doe wat je van plan bent, laat haar toch die brief lezen. is wel goed bedoeld. Ga ervan uit!!! wie weet komt er wel wat van uit!

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:49
Williams
Williams is offline
Citaat:
liefblondje85 schreef op 20-11-2003 @ 15:29:
Ga met haar heel goed praten! Elke keer een tip vragen helpt niet! doe wat je van plan bent, laat haar toch die brief lezen. is wel goed bedoeld. Ga ervan uit!!! wie weet komt er wel wat van uit!

Succes!!
volges mij heb je alleen de 1e post gelezen
Oud 20-11-2003, 16:59
juno
juno is offline
Wat een klein krengetje!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:52
Williams
Williams is offline
Citaat:
juno schreef op 20-11-2003 @ 17:59:
Wat een klein krengetje!
hmm ja eigk wel
Oud 20-11-2003, 20:59
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Williams schreef op 20-11-2003 @ 21:52:
hmm ja eigk wel
dus wat doen we er aan?
Oud 20-11-2003, 21:59
Williams
Williams is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 20-11-2003 @ 21:59:
dus wat doen we er aan?
ja ik weet eigk dat ik haar maar moet laten, maar er is iets zeeer vervelends voorgevallen nu, ik weet zelfs niet of ik dit wel anoniem op t forum kan zette
Reageren

Regels voor berichten