Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn bij jullie de scouts gemengd of gescheiden? Wat doen jullie eigenlijk tijdens de opkomsten? Wij zijn een zeeverkenners groep dus die gaan zeilen enzow. Dat vinden die jongens en meisjes onwijs cool. Maar hoe houden jullie ze bezig? Ik ben er zelf overigens pas sinds kort ingerolt in het hele scouting gebeuren ![]()
Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 00:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar jij bent dus best positief over die LED zaklampen. Das mooi.... ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
bron: http://www.vego.nl/4/l/l_088.htm Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb toevallig het genoegen gehad van de week met zo'n lamp kennis te maken.
Geeft ontzettend veel en fel licht. Een maar: Maar, je kan het licht niet bundelen. (ik weet niet of het kan, maar met de lamp die ik gezien heb niet in ieder geval), en daarom kun je er niet echt mee schijnen. Als je ermee tegen de muur schijnt zie je een soort van vage vlek. Misschien dat dat bij andere lampen beter is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en bijv. de LED in mijn adapter staat 24 uur per dag aan die doet het nog steeds zonder problemen. (hij staat al meer dan een jaar constant aan)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
11 jaar is ongeveer 96360 uur (schrikkeljaar niet meegerekend) dus hoe ze in dat artikel aan 105 komen is me een raadsel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|