Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Diezel VH4. Een echt boutique versterkertje. 4 kanalen: clean crunch, high gain en lead. kanaal 3 lijkt op een hotrodded marshall, schitterend geluid.
Maar die gaat weldra te koop staan omdat hij absoluut niet goed record. Heel vreemd, een enorm verschil als je hem record hoort tegenover "in person". En mijn droom-metaltone krijg ik er toch net niet uit. Ik heb ook nog een Fender Princeton 112 Plus. Tjah, solid state fender bakkie. Is goed voor de prijs, niets meer. De volgende wordt waarschijnlijk een line 6 HD-147. De eerste digitale versterker die mij achterover deed vallen. Een ENGL Powerball kan het ook worden, omdat dat een buizenbak is, en it doesn't get crunchier dan die amp. Maar heb mijn buik toch een beetje vol met de onbetrouwbaarheid van buizenversterkers. De HD 147 klinkt trouwens meer als een buizenamp dan welke line 6 versterker dan ook. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hughes & Kettner Attax 80 watt combo (Losse top en een speaker)
Tjah ik was er altijd heel erg tevreden over, en opzich ben ik dat nog wel voor thuis. Hij was ongeveer 500 euro en dat is een mooie prijs voor deze set. De distortion ben ik alleen niet zo over te spreken, zou liever een pedaal hebben, maarja een Metalzone is net niet je van het en veel andere pedalen heb ik nog niet uitgeprobeerd dus ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een roland cube 30 beginners versterker, ik heb geen verstand van die dingen en een betere zou ik toch niks aan hebben aangezien mijn gitaarspel toch kut is, niet dat ik het geld er voor heb. Als ik eenmaal beter speel en er op uitgekeken ben enzo dan ga ik wel wat research doen naar wat ik dan wil.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nou ja, hoeft geen 100 euro te zijn
![]() http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...tem=2576025599 |
![]() |
||
Citaat:
Onze demo is overigens met 2 Warp's opgenomen en daar is echt niks mis mee.
||
Citaat:
Als je van vintage-effecten houdt is dat pedaal jouw ding, als je meer hippe moderne space-shit wilt kun je beter voor een Boss GT 3/5/6 gaan
|
![]() |
|
|