![]() |
|
Plaats hier jou favo wapenTuig en vertel er wat over Let op probeer de plaatjes klein tehouden AUB
Mijn Favo blijft dan toch de Russian main batle tank T-72/ T-80 ![]() T-72A met extra armor ![]() T-72 A3 ![]() T-90 En De duitse TIGER TANK ![]() Tiger I tank 1942 t/m 1945 De tiger uit Saving private ryan ![]() Hellaas geen echte er zijn er nog maar 4 van over 1 staat in frankrijk 1 in de USA 1 in duitsland en 1 in engeland [overgens die ene uit duitsland is te leen uit een museum in frankrijk dus eigenlijk heb frankrijk er twee] ![]() De nagemaakte Tiger I uit de film saving private ryan op gebouwt op een Soviet T-34 tank uit 1943 en die zijn er nog genoeg ![]() T-34 tank Meer info heb nog een klein plaatje kunnen vind van de vernielde Tiger/T-34 tank uit saving private ryan hier kun je goed de voor kant van de T-34 zien ![]() je kan nu zien dat de koepel rond is
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 20:05. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Howel het dan wel geen wapentuig is vind ik dit toch echt wel een schitterend ding:
![]() http://www.therupturedduck.com/WebPages/Medals/m004.htm |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
die ouwe had een luikje kun je ook goed zien op je plaatje maar door dat luikje staken ze de MG 42 en de eerste panthers liepen naar de klote in rusland dat waren rampen dingen heel erg veel baby ziektes
||
Citaat:
![]() valt me ook op dat deze panther D zimmerit hebt is dus wel eentje die al tijdtje rond rijd denk wel in 1943 zie ook dat het geblokt zimmerit is en een extra panzer plaat boven op ze koepel gelast dat ding rijd op die foto in italie Extra panzer kwam toen haast alleen voor in italie omdat daar de gallieerde heel erg waren met vliegtuigen dus hadden ze panzer aan de boven kant zitten
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze zijn heel erg trots op hun mannen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
denk dat als die duitsers het bij deze tank hadden gelaten dat ze best wel eens gewonnen hadden kunnen hebben omdat al die verschillende tanks veel teveel kosten voor ze
||
Citaat:
ze hadden rusland gewoon moeten laten voor wat het was ;-) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
elke land het wel zo beetje oorlog met rusland dus was niet slim om rusland aan tevallen maar geef ze wel gelijk omdat land aan tevallen was echt een grote klote zooi stalin was slecht voor ze burgers en voor ze soldaten hij was net zo gek als hitler Ben blij dat die amerikanen niet hebben toe gehapt op die koude oorlog anders had het er nu heel anders uit gezien
||
Citaat:
was op discovery channel dat ze wel paar duizend man ergens in rusland hadden zitten hitler wilde niet dat ze weg gingen uit dat gebied die mannen waren heel erg trouw aan het duitse leger hitler haalde ze niet terug ze zijn allemaal afgeslagt maar als hij meer had terug getrokken had hij de oorlog tegen rusland gewonnen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben met 7 At-At's Hoth onder de voet gelopen, weet je...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Is Navy-spul ook goed?
![]() Guided Missile Destroyers Arleigh Burke-class (DDG-51) United States Navy Veel foto's: http://fas.org/man/dod-101/sys/ship/ddg-51_i.htm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De USS Cole (DDG 67), die een paar jaar geleden in Aden (Jemen) werd aangevallen door Arabische terroristen, waarbij 17 doden vielen, vaart al lange tijd weer rond: ![]() ![]() Vele duizenden foto's staan op: www.news.navy.mil/view_galleries.asp Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 18:19. |
![]() |
|
|