Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja zo vaak gedaan, is wel lachuh.
Maaruh ik had er geen rietje bij nodig en het hijsen ging ook niet moeilijk, gewoon goed uitholen. Het effect wordt niet versterkt, je kan af en toe een hap nemen als je een droge bek heb en tis nog gezond ook ![]() "an apple each day keeps te doctor away" ![]() |
![]() |
|
Vette avatar hierboven
![]() Maarruhm, nee nooit geprobeerd. Maar wist je dat sucken door een glazen ding met water (of iets anders ![]()
|
ik weet wel dat ik altijd een appel at, nadat ik geblowt had, en dat dat t wel sterker maakte op een of andere manier..nouja niet echt veel sterker maar anders...
|
jaja
![]() maar het is echt dikke bullsjit dat het het effect versterkt.. daarvoor rook je dus echt niet door een appel he! het enige is dat je een lekkere bijsmaak "appel"(like duh ![]() voor de rest is het niet veel bijzonders.. ![]()
||
Citaat:
hmmmmm, wiet-appelsmaak ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Of gewoon een appel uithollen smokingscreentje erin en je hebt een appelpijp. Heeft verder ook geen nut maar het is leuk tijdverdrijf. Alhoewel, zelfs dat niet eens.
Spaceappeltaart klinkt echter wel als een puik plan. edit: eventjes uitgetekend ![]() Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 13:06. |
![]() |
|
|