Advertentie | |
|
![]() |
|
Op de middelbare school heb ik vooral in de vijfde klas veel gespijbeld. Ik sloeg vaak een hele dag op school over, en nog wat dagdelen erbij. 't Had vrij weinig zin voor mij om te gaan, ik verveelde me rot in de lessen. In de zesde klas heb ik amper gespijbeld, maar toen was het ook reuze gezellig in de klas.
|
Verwijderd
|
Op de middelbare school spijbelde ik redelijk veel. Ik had allemaal relaxte docenten die zeiden: 'Wij hebben ons diploma al. Als jij dat van jou ook wilt halen, moet je naar ons komen, als je weg wilt blijven is dat ook prima.'
Altijd tafelvoetballen dus ![]() Tegenwoordig sla ik nooit meer colleges over. Dat deed ik in het eerste en tweede jaar wel veel (daar waren mijn cijfers dan ook naar, allemaal zesjes ![]() |
![]() |
|
echt in 6jaar school misschien 5x gedaan...en altijd met een reden,nooit om drugs te gaan gebruiken ofzo iniedergeval...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alleen vorig jaar heb ik een aantal keer gespijbeld
![]() ![]() ![]() Dit jaar nog helemaal niet, en daarvoor ook niet ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb eigenlijk nooit gespijbeld omdat ik het altijd als mijn verantwoordelijkheid zag om aanwezig te zijn wanneer dat van mij werd verwacht.
Nu op de uni heb ik ivm. verplichtingen in studentenpolitiek wel eens dat ik een college mis, maar dat is ook maar minimaal. Ik krijg dan ook met regelmaat te horen dat ik een verschrikkelijke 'studie' ben. Van mij mogen ze, ik heb m'n P gehaald en dat kunnen de meeste ex-eerstejaars bij ons niet zeggen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik spijbel wel ns.. Maar dat is dan meestal met de rede dat ik me ff niet zo lekker in mijn vel vind zitten. Of als ik vind dat ik een les wel kan overslaan omdat ik de stof toch al af hebt en niet vooruit kan werken.. Dan sla ik wel ns een les over..
Maarja niet zo vaak eigenlijk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen SPOED Reinz | 3 | 23-02-2009 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spijbelen dmv rechter landelijk aangepakt nieuwszicht | 47 | 11-11-2005 09:57 | |
Algemene schoolzaken |
De Tweede Fase bevordert het spijbelen Femic | 92 | 04-02-2005 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen spaarvarken | 84 | 14-03-2004 18:54 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen punkyfish | 78 | 11-07-2002 19:35 | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen... Een problematiek om aan te pakken? Frida | 29 | 30-04-2002 15:43 |