Advertentie | |
|
![]() |
|
t meiske vraagt om ADVIES, niet om gezeik over haar motivatie...
tip : schrijf je in bij een castingbureau (kijk eens op acteren.pagina.nl, zoek in de gouden gids). tip : neem acteerles tip : vertel mensen wat je wil doen (iedereen die je spreekt - via via kun je ver komen) tip : zoek een opleiding in acteren (als je actrice wil worden dan) de makkelijkste manier om een rolletje te krijgen (meestal als figurant) is via een castingbureau de makkelijkste manier om serieus actrice te worden is via een acteeropleiding (zijn wel vage opleiding : 'jongens, vandaag gaan we een boom spelen... ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
En jij zegt 'vertel het aan mensen' Wat wil je dan zeggen als ze vragen waarom? En waarin? Want reken maar dat ze dat gaan vragen! Daarnaast wil ik even zeggen dat ik niet zeik, ik probeer haar ook advies te geven. Misschien was het niet duidelijk genoeg, maar mijn advies was dus zorg voor een betere motivatie. En anders ga je in de Break Out! staan, op de laatste pagina staat altijd iemand die beroemd wil worden, met een foto en een paar vraagjes erbij. Misschien wordt je zo wel ontdekt! Maar het spijt me wel, ik denk dat je zonder motivatie niet ver zal komen.Motivatie is gewoon het belangrijkste wat er is mensen! Op alle fronten waarop je beroemd zou kunnen worden (en wilt blijven) heb je motivatie nodig! Het spijt me!
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 14:31. |
![]() |
|
Ben het helemaal met Alpha eens.
Bovendien: je weet niet eens wát je dan zou willen doen. 'Iets op tv of modellenwerk'.. lekker duidelijk! - Zingen op tv - Acteren op tv - Presenteren op tv Wat dan? En als je weet wat je wil: ga op een theaterschool, neem zangles, ga oefenen (ligt er uiteraard aan wat je wil). Voor modellenwerk: ga bij een modellenbureau langs en kijk of je je kan inschrijven. Voor figurantenwerk: ga naar een castingbureau en schrijf je in. Bedenk je wel dat jij meisje nr. 1000 bent, want (bijna) iedereen heeft ooit tussen z'n 14e en 16e wel beroemd willen worden. Dat vliegt wel weer over, tenzij je d'r echt een passie voor hebt. Maar dit lijkt me niet, aangezien je er nog nooit enige actie voor hebt ondernomen.. Voor 16-jarige meisjes hebben castinbureaus dus niet echt veel werk, aangezien ze er daar genoeg van hebben.
|
ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand je hier de tip kan geven hoe je het beste beroemd kunt worden. en het feit dat jij op je zestiende weet dat je beroemd wilt worden, maar geen idee hebt hoe is veelzeggend, ik bedoel dit niet perse negatief, maar ik denk dat de snelste weg om je talent te ontdekken niet is via tips van mensen die alleen je nickname en je leeftijd weten. Je zult echt zelf iets moeten zoeken... je zegt zelf dat je niets buiten school doet met je talent, dat is dus iets om wel te gaan doen: als je dadelijk een opleiding moet kiezen, zal je decaan je echt geen opleiding aanreiken waarmee je zonder enige ervaring even de top bereikt... Ik snap dat de meeste hier je niet serieus nemen, en eerlijk gezegd, doe ik dat ook niet helemaal, de enige tip die ik je kan geven is: probeer je doel eens meer te definiëren en vooral: onderneem zelf wat, blijf niet wachten tot iemand hier je de gouden tip geeft maar laat zien dat je bereid bent iets te doen om je talent te laten zien.
amen |
![]() |
||
Citaat:
![]() alsjeblieft geen tweede carlo en irene. 1 exemplaar van elk is al méér dan genoeg.
|
![]() |
ook ik ben het met alpha eens, je instelling is verkeerd. ik wil ook de hbo-opleiding op de dansacademie doen, maar mijn instelling is zeker niet om beroemd te worden. ik wil gewoon van mijn grootste hobby mn werk maken en daar gewoon veel plezier van beleven.
je inschrijven bij (een) castingbureau(s) is 1 ding wat je zeker moet doen. harry klooster is er eentje die zeker aan te raden is. o.a. gtst haalt daar altijd zijn figuranten en acteurs/actrices vandaan. en het advies om op een toneelschool te gaan is ook iets wat zeker zou kunnen helpen. je moet jezelf natuurlijk wel ontwikkelen en niet denken dat het je allemaal zomaar aan komt waaien. bij weinig mensen gebeurt dit ook echt. en talent is natuurlijk ook wel een beetje vereist. weet niet tot hoever jij talent hebt? |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
De Kantine |
In welk land zou jij willen wonen later??? Jasmijn. | 131 | 25-11-2003 16:47 |