Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jouw best vriend ken ik wel ja, ik heb hem alleen jammer genoeg nog noouit ontmoet maar das oftopic van mn eigen topic
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heb zo'n beetje al die soorten van die shops gehad ![]()
||
Citaat:
![]() ben niet iemand met een vaste wiet soort, ik probeer altijd graag iets nieuws ![]() om maar ff ontopic te blijven: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() iemand vroeg wat ik voor 'm had gehaald dus daarom staar er jou shit, mijn shit ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Er bestaat hasjolie (niet voor niets illegaal) die ongeveer 50% THC bevat. Daarvan zijn 2 druppeltjes op een sigaret genoeg. Ik heb wel is ice ![]()
|
Verwijderd
|
In het zakje: White Widow die ik als vervanging van de kwijtgespeelde Jack Herer heb gehaald voor zaterdag. (bij de Africa in Tilburg gehaald, kreeg best veel voor 15 euro
![]() En dan doosjes met mijn favorieten (Jack en Hindu Kush, White Widow staat op 2 samen met Orange Bud) van The Grass Company. Nu zit er niet veel meer in. In het doosje van Jack zit een mix van Hindu, Jack en Northern Lights en in de het Hindu-doosje zitten takjes en een zakje met nog wat Jack. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Carbage Run 2012 KIET | 70 | 29-09-2012 01:04 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe was je weekend? Verwijderd | 273 | 03-12-2005 00:56 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |