Advertentie | |
|
![]() |
|
het is vast een bekende die je in de maling neemt, of iemand die gewoon zomaar een nummer heeft geprobeerd en je nu zit te fokken, maar een simkaart kraken kan geloof ik niet, en zeker niet op afstand, maar als ie je gaat bedreigen enzo, zeg dan dat ie met zn nummer moet bellen en niet met prive enzo, gewoon bluffen,doet hij ook,want hij kent je heus niet(of wel,maar dan ist helemaal niet serieus lijkt me) dus gewoon zeggen, nou kom dan,zorg alleen wel dat je n mes of honkbal knuppel klaar hebt liggen voor het geval dat.Maar vecht als n vent als t nodig is, maar dat zal wel niet want als ie je echt zo graag dood wil ,dan gaat ie dat niet ruim van te voren aaankondigen,want dan heb je allemaal bewijs van te voren enzo, gewoon in 1x snel is natuurlijk veel efficienter, het lijkt mij dus niets om je druk om te maken...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar, om er nog ff op terug te komen. Die persoon die mij belt kan dus nooit het telefoonnummer van die vriend van mij van mijn simkaart hebben gehaald? Dat betekent dus dat hij tenminste moet weten dat hij een vriend van mij is, en zijn naam+achternaam en adres om zijn telefoonnummer te achterhalen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja wat je klopt zegt, dat kan gewoon niet, maar ik snap wel dat je je er kut bij voelt hoor, zou k ook hebben, maarja t zal toch wel ophouden een dezer dagen, en anders moet je gewoon echt terug naar de politie want dan wordt het iets te gek allemaal...
|
kkkevin: dat hoopte ik ook
![]() Henb je een kaart of abbonement? Als je kaart hebt: heb je persoonsgegevens gevens (meestal krijg je dan 10 euro beltegoed). Naasdat het iemand is die jou gewoon kent, kan het ook iemand zijn die bij dat telefoonbedrijf werkt. Die kan simkaart een adres koppelen (lijkt mij). Echter het is wel frappant, dat die niet jou belt, maar vrienden van je, dat duidt imho op een slechte grap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Naja, ik ben dus eigenlijk alweer helemaal gerustgesteld! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
oke, we mogen aannemen dat we niks meer horen omdat je daadwerkelijk omgelegd bent?
Of is het afgelopen met een sisser?ben erg benieuwd...
|
![]() |
Nee, ik leef nog steeds. Ik word bijna niet meer gebeld. Maar die vriend van mij nog wel. Inmiddels denk ik wel dat ik weet wie het dan is. Tenminste, ik heb een emailadres. Want vanmiddag heeft een jongen gebeld met die vriend van mij, met de mededeling dat hij de oorzaak is van de problemen, en dat zijn vader achter mij aanzit. Aan de hand daarvan ben ik gaan nadenken, ik heb een emailadres, en waarschijnljk ook een achternaam + woonplaats.
Op de één of andere manier stelt het me wel een beetje gerust, maar de dreiging blijft nog steeds. Heel vervelend allemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb goed nieuws! Het probleem is opgelost!
Die vriend van mij is vandaag gebeld door GGZ Brabant. Deze vroegen hem of hij soms lastig gevallen werd per telefoon. Hij heeft toen het hele verhaal uitgelegd. Bij GGZ boden ze hun excuus aan voor wat er gebeurd was. Degene die gebeld heeft is een patient van hun. Die daar zit omdat hij niet kan accepteren dat zijn zoontje homo is. Zodra hij daar iets over hoort, gaat hij helemaal flippen. En kennelijk heeft hij dus chatlogs gelezen op de PC van mij en hem (die echt al meer dan een jaar oud moeten zijn, maar ja ![]() Ze hebben nu zijn telefoon afgepakt, en hij krijgt hem pas terug als alle nummers grondig zijn gewist. Allemaal bedankt voor jullie hulp, en ik hoop vannacht weer lekker rustig te slapen! |
![]() |
|
|