Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 17:45
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wat moeten we daarmee?

Volgens mij is er absoluut géén behoefte aan dat wisselforum onder 99% van de forummers. Ik heb er zelf ook absoluut geen behoefte aan.

Medeforummers: wat vinden jullie van het nieuwe wisselforum?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2003, 17:54
PV
PV is offline
't lijkt mij een verlenging van A&N (of hoe het nu ook heet) zo op het eerste gezicht, beetje overbodig dus. Maar ik heb de omschrijving nog niet echt goed doorgelezen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:54
Miracle
Miracle is offline
Ik zal het misschien af en toe bekijken als er iets boeiends staat. Van mij mag het wegblijven hoor. Het interesseert me niet zoveel.
Oud 24-11-2003, 17:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
PV schreef op 24-11-2003 @ 18:54:
't lijkt mij een verlenging van A&N (of hoe het nu ook heet) zo op het eerste gezicht, beetje overbodig dus. Maar ik heb de omschrijving nog niet echt goed doorgelezen.
Gefeliciteerd!

Dat lijkt het mij dus ook. En N&A (A&N) is behoorlijk saai aan het worden de laatste tijd.

En (nu ga ik een rel ontketenen...) wie hecht nou enige waarde aan dat 'jongerenkabinet'? Advies aan de jochies en meissies daar: ga terug naar de zandbak.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:02
Tampert
Tampert is offline
tiso ook geen los forum. Het is een project.
Oud 24-11-2003, 18:07
Methuselah
Methuselah is offline
Offtopic: Nounou, dat duurde welgeteld 2u, 35min en 26sec langer dan ik had verwacht Fleet...

Ik, als Belg, heb weinig belang aan dergelijk forum. Maar wie ben ik?
Oud 24-11-2003, 18:08
Roxy
Roxy is offline
Ik vind het juist een heel erg leuk idee, politiek is nog nooit zo populair geweest de laatste twee drie jaar leeft het weer en praten mensen er over.. jongeren net zo goed, dus het is logisch dat we ook op dit forum inspelen op die ontwikkeling..
Natuurlijk heeft het raakvlakken met N&A en zullen we in die twee weken dat de debatten zijn wat onderwerpen van ze stelen, maar dat betekent niet dat een politiek forum niet op zich zelf kan staan voor twee weken.
Daarnaast heb ik geen flauw idee of de interesse groot zal zijn, dat zal nog moeten blijken, maar wij streven naar een leuke en diepgaande discussie dus ook als we geen duizende bezoekers krijgen kan het een geslaagde actie zijn geweest.
Oud 24-11-2003, 18:10
Verwijderd
Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk. Ik snap alleen niet helemaal wie de panelleden zijn, maar dat zien we morgen wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:12
Koen
Koen is offline
Misschien moet je eerst even afwachten wat 't wordt, voor je oordeelt?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:12
PV
PV is offline
Dat is ook weer zo, als het na twee weken weer weg is is t niet echt irritant. Neemt niet weg dat die 6 stellingen waar het om gaat ook best gewoon in A&N/N&A gepost kunnen worden? Desnoods sticky ofzo.. Een forum/project met maar 6 topics staat ook zo zielig.. maar het boeit verder ook niet echt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik kan er trouwens niet posten.

Wanneer kunnen wij leden er posten?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:22
Koen
Koen is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 24-11-2003 @ 19:21:
Ik kan er trouwens niet posten.

Wanneer kunnen wij leden er posten?
Geen wonder dat je 't niks vindt, je hebt de announcement niet gelezen. :/

Citaat:
Dinsdag 25 november om 18:00 uur gaat het forum open voor reacties van leden, laat van je horen!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:28
Arashi
Arashi is offline
Ik zou zeggen, geef het een kans. En niet zeuren voordat het daadwerkelijk van start is gegaan en een kans gekregen heeft.

Maar goed, wie ben ik?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Arashi schreef op 24-11-2003 @ 19:28:
Ik zou zeggen, geef het een kans. En niet zeuren voordat het daadwerkelijk van start is gegaan en een kans gekregen heeft.

Maar goed, wie ben ik?
Wie jij bent?

Een simpel, nergens van wetend lid zonder toegang tot admin.
Met citaat reageren
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
PV schreef op 24-11-2003 @ 19:12:
Neemt niet weg dat die 6 stellingen waar het om gaat ook best gewoon in A&N/N&A gepost kunnen worden? Desnoods sticky ofzo.. Een forum/project met maar 6 topics staat ook zo zielig.. maar het boeit verder ook niet echt
ook voor dit verwijs ik naar de annoucement

Citaat:
Natuurlijk worden jullie, onze leden, van harte uitgenodigd om jullie mening te laten horen, de panelleden van argumenten te voorzien, of juist met sterke tegenargumenten te komen. Heb je de smaak te pakken gekregen, en wil je een eigen stelling openen? Dat kan, zolang het maar niet over dezelfde onderwerpen gaat die in één van de zes stellingen behandeld worden.
wacht nou maar gewoon even af, en lees de annoucement eens he wijsneus
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Koen schreef op 24-11-2003 @ 19:22:
Geen wonder dat je 't niks vindt, je hebt de announcement niet gelezen. :/
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:45
PV
PV is offline
Citaat:
Roxy schreef op 24-11-2003 @ 19:29:
ook voor dit verwijs ik naar de annoucement
ja dat heb ik gelezen, maar zulke dingen gebeuren nu toch (ook) al op A&N/N&A.. je verplaatst de discussie gewoon naar een apart gedeelte
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
PV schreef op 24-11-2003 @ 19:45:
ja dat heb ik gelezen, maar zulke dingen gebeuren nu toch (ook) al op A&N/N&A.. je verplaatst de discussie gewoon naar een apart gedeelte
Dit is in mijn ogen toch net even iets anders dan N&A. Dit project springt iets dieper in op een aantal stellingen en heeft om het geheel extra interessant te maken 3 jongeren van keer het tij en 3 jongeren van het jongerenkabinet uitgenodigd. Kijk de boel even aan, wie weet wordt het juist erg leuk en komen jullie met argumenten waar de pannelleden nog niet eens over nagedacht hadden wat ze kunnen gebruiken of misschien zelfs ze op een andere mening kunnen brengen en dat meenemen naar hun partij.
Oud 24-11-2003, 20:18
Verwijderd
Ik vind het een erg goed idee en wacht met smart op het moment waarop de debatten ontketend zullen worden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:44
miro
miro is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-11-2003 @ 21:18:
Ik vind het een erg goed idee en wacht met smart op het moment waarop de debatten ontketend zullen worden.
Same here.

Kvind t trouwens nergens op slaan om al te gaan zitten zeiken voordat je uberhaupt iets gezien hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:46
Thomas
Thomas is offline
Ben benieuwd wie het lid zal worden die er met de 20 Euro vandoor gaat.

Heb al wel zo een idee, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:54
WB_Oud
WB_Oud is offline
Hier één van de pannelleden:

Ik denk dat de discussies anders zullen zijn dan bij A & N, al is het maar omdat pannelleden meedoen. De pannelleden zijn voornamelijk afkomstig van politieke jongerenorganisaties, allemaal verschillende. Discussie is dus sowiso al gegarandeerd, omdat een rood pannellid nou eenmaal een andere mening heeft dan een jonge democraat of een JOVD'er. Daarnaast is het de bedoeling de discussies goed ontopic te houden. Argumenten zijn noodzakelijk om mee te kunnen praten in de discussie.

Ik verwacht een goede discussie, zowel tussen leden als pannelleden. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de uitkomst van de discussies, en niet naar de winnende leden.

Voor iedereen die twijfelt over het nut van dit wisselforum, ik zou zeggen: wacht tot morgenavond 6 uur en overtuig jezelf!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Panel, niet pannel.

Als mijn eerste indruk van het nieuwe wisselforum juist is, was het vanmiddag naast de eerste ook meteen de laatste keer dat ik dat forum opende.

Offtopic: Als je panne hebt moet je de Wegenwacht bellen: 0800-0888.

Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
WB schreef op 24-11-2003 @ 21:54:
Voor iedereen die twijfelt over het nut van dit wisselforum, ik zou zeggen: wacht tot morgenavond 6 uur en overtuig jezelf!
De kans is groter dat ik als 'islamitische' wandelende bom een zelfmoordaanslag op een Israelische bus pleeg dan dat ik een positief oordeel over het 'jongerenkabinet' zal geven.

Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:41
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 24-11-2003 @ 22:34:
De kans is groter dat ik als 'islamitische' wandelende bom een zelfmoordaanslag op een Israelische bus pleeg dan dat ik een positief oordeel over het 'jongerenkabinet' zal geven.
Als je toch al zo bevooroordeeld ben, dan kom je toch gewoon niet op dat forum, dan negeer je het gewoon zodat mensen die wel geintresseerd zijn geen last van je hebben.

Dat doe ik ook met legio fora die me niet intresseren en dat werkt prima
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 24-11-2003 @ 22:32:
Panel, niet pannel.

Als mijn eerste indruk van het nieuwe wisselforum juist is, was het vanmiddag naast de eerste ook meteen de laatste keer dat ik dat forum opende.

En waarom zou elk forum persé aan jouw eisen moeten voldoen? Dan kom je er niet, wat maakt dat nu uit? Het is er voor de leden die het wel iets boeit, juist daarom zijn er zoveel fora op s.com. Voor iedereen iets wils.

Waarom besteed je zoveel tijd en dit hele topic aan iets waarvan je niet van plan bent het ooit nog te bezoeken? Waar maak je je dan druk om? Je bent tot niets verplicht hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:14
Verwijderd
Nee, laten we lekker met z'n allen medische topics gaan openen en dan het antwoord meteen zelf maar even geven. Daar kan vast ook een leuk forum over gemaakt worden. Dat zie je liever he?

Ik vind het nieuwe wisselforum een erg goed initiatief. Een tijdelijke verlenging van A&N misschien, maar dat is geen probleem. Het is een groot en onder de jeugd een ook best lopend probleem, het huidige kabinet. Dat jij daar geen nut in ziet zegt niets. Ik ken mensen genoeg die het nieuwe kabinet zat zijn en daar iets over willen zeggen en ook die ook de positieve dingen zien. Zo'n wisselforum is daar uitermate geschikt voor. En het is niet eens zomaar een wisselforum zoals ik net beschreef, voor zover ik het begrijp is het een project om mensen aan te zetten om na te denken over de regering en het beleid.

Citaat:
Fleet Admiral schreef op 24-11-2003 @ 22:32:
Panel, niet pannel.

OMG, mister correct. :/

Wat is je probleem dan. Ga lekker naar de fora die je wel bevallen. Je hoeft niet op elk forum je zelf even te laten zien.
Doe gewoon maar rustig en ga mensen je adviesjes geven op L&G, zoals je altijd doet. Maak je niet zo druk om iets wat je niet boeit.

Offtopic: Sexueel gefrustreerd? Bel een 0906-nummer.

Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:36
ekki
ekki is offline
Ik zie ook niet echt de nut van dit topic. Ik ga toch ook niet zeuren over het 'contact gezocht'-forum, terwijl ik daar (persoonlijk) ook het nut niet van inzie? Ik kom daar gewoon niet, anderen hebben er lol, klaar. Ik trek me er verder niks van aan, net als dat ik me niks aantrek van al die andere fora die er van mij niet hadden hoeven zijn. Maar er zijn ook andere mensen die wel graag die fora willen zien. Nou, voor die mensen zijn ze er dan ook. Dus niet alleen voor jou oid. Er zijn hier bredere interesses dan de interesse van 1 persoon.
Oud 24-11-2003, 22:52
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ben blij om te zien dat er toch nog wel aardig wat animo is voor dit forum wat morgen om 18:00 uur van start zal gaan zoals te lezen valt in de announcements. Degenen die niet geinteresseerd zijn: jullie zijn tot niets verplicht. Zoals Ekki al zei: lijkt het je niets, kom dan gewoon niet en zoek je lol ergens anders.

Zelf heb ik er enorm veel zin in en hoop ik op een paar interessante discussies tussen pannelleden en forumleden over het huidige kabinet.
Oud 24-11-2003, 23:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Roxy schreef op 24-11-2003 @ 19:08:
Ik vind het juist een heel erg leuk idee, politiek is nog nooit zo populair geweest de laatste twee drie jaar leeft het weer en praten mensen er over
Ja omdat een of andere rechtse relnicht met een kale kopf doodgepoeierd is door een walvislievende groente-tuin en fruit idioot....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 23:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik wil trouwens wel pedaallid worden, ik speel mee als verstokte yehovagetuige
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 23:04
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2003 @ 00:01:
Ik wil trouwens wel pedaallid worden, ik speel mee als verstokte yehovagetuige
Weinig kans, maar leuk geprobeerd
Oud 24-11-2003, 23:28
miro
miro is offline
Ik snap niet dat iemand zo gefrustreerd kan reageren op zoiets onnozels.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 06:20
Simon
Simon is offline
Ik ben heel benieuwd of het gaat lopen. Het heeft nog wat voeten in de aarde gehad om dit te organiseren en we zijn nog met last minute dingen bezig en zo, maar dat komt vast allemaal goed.

Het is iets nieuws voor Scholieren.com om zo'n projectgewijs forum te openen, dus we zullen even moeten afwachten of het wat wordt. Het lijkt mij in ieder geval hartstikke gaaf en ik hoop op het beste!
Oud 25-11-2003, 07:41
Chimera
Chimera is offline
Ik zie overigens nog geen uitleg over hoe die 6 panelleden precies gekozen gaan worden? Bovendien, de *organisatie* gaat bepalen wie die 20 euro wint? Riiight, alsof deze 'organisatie' zo objectief is.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 07:43
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 24-11-2003 @ 19:29:
Wie jij bent?

Een simpel, nergens van wetend lid zonder toegang tot admin.
Laat dit nou niet op admin besproken zijn.
Daarbij is het een project zoals al gezegd is.

Allemaal uitgelegd in de zogenaamde "Mededeling" en wat je kan winnen nog eens benadrukt wat je kan winnen.
Oud 25-11-2003, 09:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-11-2003 @ 08:41:
Bovendien, de *organisatie* gaat bepalen wie die 20 euro wint? Riiight, alsof deze 'organisatie' zo objectief is.
objectiviteit is onmogelijk wie je ook kiest
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 10:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-11-2003 @ 08:41:
Ik zie overigens nog geen uitleg over hoe die 6 panelleden precies gekozen gaan worden? Bovendien, de *organisatie* gaat bepalen wie die 20 euro wint? Riiight, alsof deze 'organisatie' zo objectief is.
De pannelleden zijn al een tijdje bekend bij ons. Wij hebben 3 leden van Keer het Tij uitgenodigd en 3 leden van het Jongerenkabinet, allemaal van een andere ' partij' om het zo maar te noemen. We wouden juist de verschillende mensen hebben om een leuke en goedlopende discussie te krijgen.
Oud 25-11-2003, 10:44
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2003 @ 10:10:
objectiviteit is onmogelijk wie je ook kiest
Dat klopt, dat moet ik helaas met je eens zijn. Ik kan nou gaan gillen dat ik onpartijdig ben, maar het willen zijn en het zijn is een heel verschil. Wat ik wel kan garanderen is dat wij zoveel mogelijk objectief zullen zijn in onze beslissing in de winnaars.

Maar maakt het winnaar-zijn eigenlijk iets uit? Behalve dan die 20 euro... Het gaat er uiteindelijk om dat ieder zijn standpunt naar voren kan komen en dat daar een geslaagde discussie over gevoerd kan worden. Tenminste, dat vind ik.
Oud 25-11-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 24-11-2003 @ 18:45:
Wat moeten we daarmee?

Volgens mij is er absoluut géén behoefte aan dat wisselforum onder 99% van de forummers. Ik heb er zelf ook absoluut geen behoefte aan.

Medeforummers: wat vinden jullie van het nieuwe wisselforum?
Ik vind jou niet de aangewezen persoon om dit topic te openen, omdat je in dat topic over je "medische forum" ( ) alles tegenspreekt wat je hier zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 25-11-2003 @ 11:38:
De pannelleden zijn al een tijdje bekend bij ons. Wij hebben 3 leden van Keer het Tij uitgenodigd en 3 leden van het Jongerenkabinet, allemaal van een andere ' partij' om het zo maar te noemen.
Thanks for stating the obvious

Ik vind het hoe dan ook verkeerd dat het 'admin' team van te voren gaat beoordelen wie goed kan argumenteren, helemaal als er zelfs een geldprijs te verdienen is.

Simon is nauwelijks actief op het forum, Roxy ken ik niet, en jou heb ik nog nooit intelligent zien discussieren (mijn mening, de jouwe zal ongetwijfeld anders zijn). Ik heb dus ernstige twijfels over de kwaliteit van jullie beoordeling, persoonlijk lijkt het me veel eerlijker dat leden de panelleden beoordelen, en dat de 'admins' de argumenten van de leden beoordelen (om vriendjespolitiek uit te sluiten).

Edit: en Roxy post nooit op N&A, dus waarom zij in het 'team' zit is me ook een raadsel.

Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 12:33.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Noé schreef op 25-11-2003 @ 12:50:
Ik vind jou niet de aangewezen persoon om dit topic te openen, omdat je in dat topic over je "medische forum" ( ) alles tegenspreekt wat je hier zegt.
ba-ba-ba-ding!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:44
Verwijderd
Zeg Fleet...

Kun jij niet beter je tijd aan iets anders besteden? Je hebt toch wel wat beters te doen dan forummen? *kuch*vwo*kuch* Zoals Ekki inderdaad zegt, waarom zou je je ermee bemoeien als je het niks vindt?

Ik denk overigens niet dat er echt veel waarde aan jou(w topics) wordt gehecht, dus wat mij betreft is dit een beetje een loze discussie.

Het is net als bij tv-kijken: als de programma's je niet leuk lijken, kies je toch gewoon een andere zender? Keus genoeg, zou ik zo zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:16
Simon
Simon is offline
@Chimera:
je kritiek is deels terecht en ik wil best het een en ander uitleggen. Maar voordat ik dat doe, wil ik even iets duidelijk proberen te maken.

Geen enkel lid van 'de organisatie' pretendeert meer kennis in huis te hebben dan de meeste betrokken leden van -laten we zeggen- het N&A-niveau. Wat we willen is een omgeving creeeren waarin deze discussies kunnen plaatsvinden. Bovendien hopen we hiermee een hoop jongeren aan het denken te zetten over de politiek. Faciliterend en activerend zijn we bezig. De inhoud moet uiteindelijk geheel van de (panel-) leden komen.

Wat de voorgeschiedenis betreft. Het is een idee van mij geweest, en mij leek het vooral gewoon heel erg leuk om uit te proberen. Op een priveforum voor alle medewerkers van Scholieren.com heb ik mijn idee uit de doeken gedaan en ben ik op zoek gegaan naar enthousiastelingen die mij wilden helpen dit forum te organiseren.
Samen met Roxy en AngelLena hebben we het format uitgewerkt en zijn we op zoek gegaan naar de panelleden, over wie je meer leest hopelijk voor zessen op het betreffende wisselforum.

Het kiezen van winnaars leek ons een mooie manier om een einde aan het project te geven. En daar hoort dan ook een prijs bij, iets leuks, behalve de eer, om voor te discussieren. Deels ook een lokkertje. Ik ben nog op zoek gegaan naar een bekende Nederlander om die winaars te kiezen, maar dat is helaas mislukt.
Overigens vind ik er best wat voor te zeggen om een 'aanbevelingen-topic' te openen waarin de leden hun mening kunnen laten horen over wie zij het beste vonden discussieren. Omdat er uiteindelijk toch 2 winnaars gekozen moeten worden, leek mij het organisatorisch het handigst om die rol op onszelf te nemen. Daarbij is het ook niet van levensbelang natuurlijk.

Verder is het gewoon een kwestie van uitproberen. Het is de eerste keer dat wij hier zoiets organiseren. Blijkt het een succes, dan kunnen we leren van deze ervaringen en het een volgende keer proberen nog beter te doen.
Oud 25-11-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Simon schreef op 25-11-2003 @ 16:16:
Verder is het gewoon een kwestie van uitproberen. Het is de eerste keer dat wij hier zoiets organiseren. Blijkt het een succes, dan kunnen we leren van deze ervaringen en het een volgende keer proberen nog beter te doen.
nou, ik vind het wel een leuk idee hoor
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:12
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik vind het een heel goed idee...! *aplausje voor de initiatiefnemers*

nog 2 uurtjes 40 minuutjes..!

Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:18
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 25-11-2003 @ 17:12:
nog 47 minuutjes..!
Iets beter lezen.

Citaat:
Vanavond om acht uur open voor reacties van leden! Meer informatie over wat dit wisselforum in gaat houden volgt.
Oud 25-11-2003, 16:20
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Quiana schreef op 25-11-2003 @ 17:18:
Iets beter lezen.
owjah, das waar ook

*editen gaat*
Oud 25-11-2003, 16:20
Simon
Simon is offline
Het is net verplaatst van zes uur naar acht uur, zodat we nog even de puntjes op de i kunnen zetten.
Oud 25-11-2003, 16:35
JUH
JUH is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-11-2003 @ 13:30:
Ik vind het hoe dan ook verkeerd dat het 'admin' team van te voren gaat beoordelen wie goed kan argumenteren, helemaal als er zelfs een geldprijs te verdienen is.
Geldprijs? Lees nog eens goed dan...

En verder. wat maakt 't nou uit? als je goed leest staat er dat Jon 't ter beschikking stelt, en sinds dit niet een stichting o.i.d. is met leden die contributie of donaties neerleggen om tbv van 't geheel, maakt 't toch ook niet uit...? Als Jon z'm centjes ter beschikking stelt in de handen van een 'onkundige' jury, boeiend... 't is zijn geld...

Tuurlijk, vervelend als iemand zich ontzettend zit in te zetten om 't best te zijn... en iemand wint waar niet iedereen 't mee eens is... maar zo is 't met elke wedstrijd toch? En als je nou werkelijk denkt dat er een winnaar wordt gekozen die geheel onterecht is...
tja dan... zou je toch echt beter moeten weten...
Reageren

Regels voor berichten