Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
denk na voorda je iets zegt, wil je? Alles wat ik schrijf word maar meteen tot ONZIN gebombardeerd! En als ik iets zeg waar jij het niet mee eens bent, dan betekend dat niet dat je dan maar moet overslaan waar het om gaat. Probeer de betekenis van mijn woorden te begrijpen alstjeblieft, want ik zeg bijna nooit precies wat ik bedoel! Ik wil maar zeggen dat bijvoorbeeld Carry Slee verhalen erg voorspelbaar zijn... vind IK! En ach, bijzonder hoef ik niet te zijn, ik word toch al vijftien jaar voor gek versleten. Toch bedankt voor de reacties hoor!
![]()
||
Citaat:
Zo ook bij mij met jouw verhaal, sorry! |
![]() |
||
Citaat:
ja precies, helemaal mee eens, op het eind moet het duidelijk worden. dit verhaal vind ik wel vet ee!! op het eind wordt (ja het wordt op het begin ook al gezegd wat het is) mij pas duidelijk wat het nu is: slaapwandelen... ik vind het cool dat je denkt van huh?? dit kan nooit, en dan later zie je van oo dit is slaapwandelen, vandaar... het is dus gewoon een fantasie/droom van die jongen. heel vet dus! (ik zou alleen in het begin dat "last van slaapwandelen" weghalen, daardoor wordt ie meteen al duidelijk als j e hem aandachtig leest... ![]() X
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Yo mensen Chestbrah | 7 | 23-03-2011 16:09 | |
Beleidszaken |
Ik ben confuus! Verwijderd | 93 | 15-05-2010 15:26 | |
De Kantine |
Vegetarische nasaai! #687 TopDrop | 500 | 09-09-2009 23:39 | |
De Kantine |
Moonsaairow#633 Verwijderd | 500 | 22-06-2009 07:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
Flora & Fauna |
jacht verbieden? Kupu | 41 | 28-01-2002 11:46 |