Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2004, 15:13
Verwijderd
Mijn broer hefet vorige week 2 tickets geboekt naar Vietnam via Vietnamonline. Na de factuur uitgeprint te hebben kwam hij erachter dat de annuleringsverzekering die hij wél afgesloten heeft, niet op de factuur staat (wat wel zou moeten lijkt me). Daar heeft hij over gebeld met Vietnamonline en zij zeiden dat ze annuleringsverzekeringen nooit op facturen zetten, maar dat ze speciaal voor hem wel een uitzondering wilden maken en een nieuwe factuur zullen opsturen waar de annuleringsverzekering dan ook bij op staat.
Bij de prijs van de 2 vliegtickets zijn ook 2 hotelovernachtingen inbegrepen. Nu kwam ik er net achter dat dit ook niet op de factuur vermeld staat.
Het meest vreemde vind ik nog wel dat de tickets per aangetekende post opgestuurd zouden worden. Daar moet hij immers ook 6 euro voor betalen. Maar nu heeft mijn broer vanochtend de tickets al ontvangen! Ze lagen gewoon in de brievenbus! En hij heeft nog helemaal niks betaald

Ik vind het dus allemaal erg vreemd en heb het vermoeden dat deze hele organisatie één en al oplichterij is. Maar de website ziet er wel redelijk professioneel uit, en ze zijn ook aangesloten bij de SGR (tenminste, dat zeggen ze).

Dus is er iemand die ervaring heeft met deze organisatie? En mij kan vertellen of dit betrouwbaar of oplichterij is?
Advertentie
Oud 05-03-2004, 15:32
Verwijderd
meestal kan je beter via een bekende site boeken. die zijn betrouwbaar en hebben een naam waar te maken.
mss is dit wel oplichterij.... ik weet het niet
Oud 05-03-2004, 15:33
Hagel
Hagel is offline
Ik ken het niet maar er staan telefoonnr's op de site, bel die gewoon eens?
Oud 05-03-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 05-03-2004 @ 16:33:
Ik ken het niet maar er staan telefoonnr's op de site, bel die gewoon eens?
Die telefoonnummers kloppen wel. Mijn broer heeft contact met ze opgenomen over de annuleringsverzekering die niet op de factuur stond vermeld...

Maar dan kan het toch als nog oplichterij zijn? Ik vind het namelijk wel vreemd dat ze zomaar tickets opsturen zonder dat er betaald is e.d.
Oud 05-03-2004, 18:27
ParisPlage
ParisPlage is offline
Misschien hebben ze een foutje gemaakt...

Snel je creditcard blokkeren en naar Vietnam afreizen!

Regels voor berichten