Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik sta verder ronduit versteld door de kritische, academische , intellelectuele instelling van de TS. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als iets goed is, waarom zou je het dan vernieuwen? Wie heeft ooit gezegt dat de ene bijzonderder is dan de ander? Tjah.. als mensen waarde hechten aan een door jou genaamde placebo dan moeten ze dat toch zelf weten? In ieder geval heb ik niet het idee dat ze jou er mee lastig vallen.. Valt er dan nog met iets nieuws te komen? Is er iets dat we missen dan? Maar ik heb niet het idee dat we blijven hangen.. je zou kunnen zeggen dat we de ideeën die we hebben perfectioneren (je zou ook kunnen zeggen dat we ons zelf naar de klote helpen.. maar dat is iets anders..).. Waarom iets nieuws bedenken als het oude nog werkt? En als het oude niet helemaal meer werkt dan schaaf je het toch bij? Dat is veel makkerlijk en handiger dan een nieuwe maken.. ?
||
![]() |
Citaat:
Toch kan men door het proces naar het diepere deze dingen gebruiken en uiteindelijk komen tot een innerlijk weten.. Ik geloof ook niet dat het fout is,ik zie het meer als een hulp of opstap naar innerlijk weten.En we staan voor een totale ommekeer...dan komen er veel nieuwe ontwikkelingen. Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 15:28. |
Advertentie |
|
|
|