Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik word er 1) niet kwaad om of whatever? en 2) ik ga hem niet "pakken" op wat ik in dit topic te horen krijg, zo van: ******** zegt dat hij me eigenlijk niet wil dusseh......"Michel, je wil me eigenlijk helemaal niet he?! *&%##&&*" ![]() Ik heb er echt wat aan om het van anderen te horen........omdat ik me afvraag of het nou aan mij ligt. Hij heeft inmiddels gesmsed dattie niet gebeld had omdat ie in slaap was gevallen na het eten.... Nou dan chat hij zeker op mIRC in z'n slaap ofzow? ![]() ![]() Kijk als hij geen zin heeft om te bellen heb ik liever dat hij dat gewoon zegt......hier groeit m'n vertrouwen namelijk niet bepaald van ![]() En ik wil hem best ruimte geven, als hij gewoon zegt "ik heb ruimte nodig". Maar zolang hij dat niet zegt en doet alsof ie me 24/7 wil zien en spreken vat ik het gewoon niet ![]() grrrrrrrr ik word er gekkkk van ![]() maar iig bedankt voor je reactie ![]() liefs, Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarjaaah vanavond belt ie dan zal ik proberen me in te houden en een paar dingen heel rustig te vragen in de hoop dat hij dan eerlijk antwoord geeft....... *zenuwen gieren door lichaam* thanx xxx Alicia |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vrienden maken op school. Verwijderd | 12 | 15-08-2012 12:38 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #111 Abzg | 500 | 11-08-2010 09:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |