![]() |
|
Verwijderd
|
Op dit moment ben ik mollig.
Mijn ideale bouw zou zijn: -iets minder brede heupen hoewel ik hier wel mee kan leven -veel dunnere bovenbenen - kleinere buik -iets bredere schouders - wat meer borsten (maar niet TEveel) -een wat kortere 'romp' Met mijn lengte (1.75) ben ik wel tevreden. Mijn gewicht niet echt maar er valt mee te leven ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.67 zou iets langer willen zijn
51 kilo beetje licht maar goed niks aan te doen wordt niet zwaarder minpunt: m'n buik. ja misschien denken jullie dat ik me aanstel met m'n 51 kilo maar m'n buik is niet echt plat. dat mag best. maar goed verder heb ik te dunne armen, benen en ben ik erg fijn gebouwd. das ook niet altijd even prettig. heele dunne handen en vingers enzo mja kben wel oke hoor ![]() |
![]() |
||
Over het algemeen wel redelijk tevreden (vandaag dan
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben 1,66 meter en weeg 67 kg, zou graag zo'n 53-55 wegen. Verder moeten m'n heupen veel smaller, heb een ongelofelijk dikke kont. Bij m'n buik mag er ook wel wat af, eigenlijk mag alles wel wat dunner, ben gewoon te dik.
M'n lengte vind ik nu wel redelijk ok, is niet altijd zo geweest. Natuurlijk zou ik wel 5 centimeter ofzo langer willen zijn, maar dit is niet echt belangrijk ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lengte: 1.55 m. Wel erg klein, maar het past inmiddels zo bij me.. 1.60 was misschien handiger geweest, maar ik had niet lang willen zijn.
Gewicht: 46 kilo. Goed in verhouding met mijn lengte. Ik heb maat 32/XS en maat 26 bij broeken, dat is wel lastig met kleding, ik pas gewoon niet alles. Voor de rest wil ik een platter buikje, maar dat is iets waar in iets aan kan doen, minder baileys drinken, minder snoepen en meer buikspieroefeningen doen. Met borsten, heupen, benen en armen ben ik tevreden. Ik ben blij dat ik wel vorm heb, zonder een propje te worden. |
![]() |
|
Lengte: 1.64, opzich wel oke, maar een paar centimeter erbij had gemogen.
Gewicht: 56 kilo, ideaal bij mij lengte vind ik 54. Ik vind dat ik te dikke bovenarmen heb en te kleine borsten, amar misschien verandert dat nog wel en anders ben ik ook wle tevreden ![]()
|
Ik ben 1.77 en weeg 70 kilo. Beetje veel gesnoept de laatste tijd. Dat vet kan me in principe niet zoveel schelen (het is winter!) maar ik moet wel weer wat gezonder gaan leven en dan zal ik ook wel wat afvallen. Ideale bouw? Zoiets als ik nu ben, ik ben blij dat ik lang ben en als ik een kilo'tje eraf heb ben ik ook wel tevreden met mijn vetpercentage. Ik zou eigelijk wel een mooi, strak (niet mager, slank) lichaam willen maar daar heb ik toch niet genoeg disicpline voor en bovendien ben ik vrij stevig gebouwd. Ik ben al blij dat ik gezond ben
![]()
|
k ben 1.89 m
en weeg iets van 80 das een redelijk gewicht ben niet dik, miz, beetje mollig wel redelijk gespierd ![]() k probeer wel beetje af te vallen, maar niet door te lijnen, gewoon door wat meer beweging
||
Citaat:
![]() ik vind te gespierde mannen niet mooi |
![]() |
|
Ik ben 1.75 m en had wel wat kleiner willen zijn (een paar centimeters) en qua gewicht zou er wel iets afmogen. Mijn "vorm" vindt ik wel oke, kleding zit meestal bij mij ook wel zoals het hoort te zitten als ik de goede maat heb ( 38 (en soms 40 bij broeken) en s/m bij truien etc.). Ik nogal de aanleg om dik te worden, dat moet ik dus ook maar eens in de gaten gaan houden.
|
![]() |
|
Ik ben 1.71m ongeveer, geloof ik. Ik weeg ongeveer 57kg. Over het algemeen ben ik wel tevreden met mijn lengte en gewicht, alleen zou ik een kleine cup-maat willen. Maarja, daar kan ik nu nog niet veel aan laten doen. Verder zou het vet van mijn buik liever in mn heupen hebben, dat vind ik mooier. Vrouwelijker.
|
![]() |
|
Ik ben 1.55m (ontzettend klein) ik zou het liefst 1.60m -1.65 m willen zijn,maar helaas
![]() Weeg 47/48kg dus daar ben ik wel tevreden over. Mijn bovenbenen zijn iets te gespierd en mijn buik (is redelijk plat)maar het mag nog platter als het zou kunnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is trouwens sowieso zo. Acteurs en dergelijke zien er geweldig uit met die licht-gespierde, afgetrainde lichamen, maar als ik iemand in het dagelijks leven er zo bij zie lopen (zongebruind, mooi gespierd), denk ik al snel 'Die besteedt veel te veel aandacht aan zijn uiterlijk' en dan gaat de lol er ook wel weer af. Spieren die te danken zijn aan een favoriete sport zijn mooi, spieren die gekweekt zijn om een mooi lichaam te hebben zijn slechts een teken van een oppervlakkige geest. Ik geloof dat ik wel erg offtopic raak nou ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ideaal: slank/normaal, slank maar toch met vrouwelijke vormen -> brede heupen etc.
Zelf ben ik 1.75 meter, en ik weeg 63 kg. Ik ben tevreden, heb wel een normaal figuur, met heupen en kont, alleen mijn buik is wat te dik, maar nou ja. Ik heb maat 38 en 29/30 bij broeken en dat vind ik perfect. Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 11:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |