Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 19:39
shiningstars
shiningstars is offline
Wat is voor jou de ideale bouw van je lichaam/ hoe zou je het liefst willen zijn: dun, slank, normaal, stevig of dik? En hoe vind je jezelf op dit moment (evt lengte en gewicht vermelden)?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 19:52
Somebody Special
Somebody Special is offline
Lengte: 1.66, zou graag iets langer willen zijn maar opzich geen problemen mee

Gewicht: 54, prima, niets meer aan doen! (maat S/36)

Bouw: Zou graag iets minder fijn gebouwd willen zijn, heb vrij smalle schouders

Niet tevreden: M'n buik, sinds ik niet meer fiets (de enige beweging die ik had) is ie niet meer zo plat als ie was
Oud 27-11-2003, 19:56
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mijn lengte en gewicht weet ik niet, maar ik ben wel aardig tevreden met mn bouw. Misschien iets minder dunne bovenarmen. En er mag ook wel enige buikspiervorming ontstaan. Verder vind ik het allemaal wel goed.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:11
Quiana
Quiana is offline
Ideaal zou tussen dun en slank in + lang zijn.

Iets langer zou wel fijn zijn (ik ben 1.60m), voel me soms belachelijk klein... Nu weeg ik bijna 41 kilo, iets hoger zou wel oké/gezonder zijn, maar dan zonder het echt te zien en/of er veel moeite voor te moeten doen.

In het algemeen zou ik wat minder breed gebouwd willen
zijn, zeker bij m'n schouders en heupen. (broeken die bij m'n heupen goed zitten zijn bij m'n middel veel te wijd, heel irritant )
Oud 27-11-2003, 20:14
meh?
meh? is offline
ben 1m65 en weeg 60 kg.. (liever iets minder wege maarjah, wie niet?!)

ben vrij gespierd aan bene en kuite... en heb brede schouders ben er wel te vrede mee, alleen liever iets minder brede schouders gehad is vaak niet zo mooi in bloesjes.. zo erug is dat nu ook weer niet...
Oud 27-11-2003, 20:26
Another Way
Another Way is offline
ideale bouw...

Lengte 1.85
Bouw: Gespierd, met brede shouders en een kei harde six pack.

Zo iets dus.
Oud 27-11-2003, 20:34
the tourist
the tourist is offline
Ideale bouw: redelijk slank, gemiddelde lengte, gemiddelde proporties.

Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn lichaam. Ik was liever 3 cm korter geweest (ben 1.76), maar ik heb er geen problemen mee. Met mijn gewicht ben ik ook tevreden (ong. 61 kg) en met de rest eigenlijk ook wel. Mijn schouders hadden misschien iets minder breed mogen zijn en ik heb een flubberbuik, maar dat komt gewoon doordat ik lui ben
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:47
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ideaal: iets voller, maar niet té

mijn bouw op dit moment: té

Duidelijker kan ik niet wezen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:52
Nuck
Nuck is offline
Ik vind mijn lichaam prima zoals het nu is . Niet al te dun, ook niet dik, vrij gespierd. Wel een beetje een buikje, maar dat hoort erbij he .
Oud 27-11-2003, 21:02
Verwijderd
97-60-90 natuurlijk

Op dit moment moet er 4 kilo af, dan zit ik weer op mijn normale gewicht en ben ik meer tevreden met mijn lichaam.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 22:18
Verwijderd
Ik vind mollig mooi.

Ik ben 1.63 m en 52 kg, maar ik zou best 62 kg willen wegen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 22:26
wissie
wissie is offline
Ik vind mezelf nu slank en zo zou ik ook het liefste willen zijn. Ik ben dus tevreden met mijn lichaam, maar er is natuurlijk altijd wel iets dat beter zou kunnen. Ik ben 180 en weeg 62 kilo
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 22:45
Verwijderd
Ik ben op zich best tevreden nu, maar ik zou wel wat van m'n bovenbenen/kont af willen hebben. Ik ben 1.73 en weeg nu ongeveer 65. Omdat het niet erg lang geleden nog rond de 60 lag, wil ik kilo's er het liefst wel weer af hebben: daar voel ik me lekkerder bij.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 10:48
Hulk
Hulk is offline
endomorve (met een 'f'?) bouw:

voor jullie informatie:

ikzelf ben 1.87 m/67 kg
Oud 28-11-2003, 11:25
Verwijderd
Ik ben klein (1.62 meter) en slank (maat 36, soms 34), zonder daar extreem in te zijn, en dat vind ik wel prettig eigenlijk... ik pas overal tussendoor enzo . Ik ben wel niet van plan om mijn hele leven zo dun te blijven, want bij iemand van 40 ofzo ziet dat er echt niet uit .
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 12:29
Dust
Dust is offline
Ik ben lang (1.86) en erg slank (60kg geloof ik ) en ik zou dus wel wat meer willen wegen maar om een of andere reden kom ik niet aan.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 12:33
_Moby_
_Moby_ is offline
dat is inderdaad erg licht voor jouw grootte... Bezoekje aan de plaatselijke snackbar doet wonderen
Oud 28-11-2003, 12:34
Dust
Dust is offline
Nee hoor, ik kan me helemaal vol eten en nog kom ik amper aan (ach zo heeft ieder zijn probleem he )
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 13:21
Verwijderd
Ik ben wel blij met mijn huidige lengte en postuur. Ik ben 190 cm, en weeg zo'n 65 kg. Ik zou wel iets kleiner willen zijn, maar goed, je kan niet alles hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:35
Roos
Roos is offline
Ik ben tevreden.. ik ben slank maar niet vormloos
Alleen met blousjes is het soms irritant dat m'n schouders en taille veel schelen, dan weet ik nooit welke maat ik moet nemen (een wijde zit beter bij de schouders, een smalle beter in de taille).
Oud 28-11-2003, 17:25
Verwijderd
Ik zou wel wat minder vet rond m'n buik en kont willen hebben. Ik vind het bij mezelf wel mooi dat ik wat voller ben, die kerels met zo'n houten plank als buik vind ik echt afgrijselijk. Dat is niet natuurlijk. Zelfde geldt overigen voor vrouwen met blokjes.

Ik wil dus wel een beetje een buikje houden, maar niet dít. Dit is namelijk te extreem. Ik kan bijna geen broeken vinden die ik zomaar pas. Ik moet altijd hele wijde modellen kopen bij de taille en die dan smaller laten maken bij de benen. Anders passen ze niet
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 19:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik ben tevreden met mezelf. Ben 1,95m lang, 77 kg en ik ben vrij gespierd.
Ik zou misschien een wat gespierder bovenlichaam willen, maar ik heb geen zin om dat te trainen, dus komt dat ook niet.
Oud 28-11-2003, 22:00
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ben ongeveer 1.70, weeg zo'n 65 kg. Ben er helemaal niet blij mee, mag van mij wel heel wat minder zijn...

De ideale bouw voor een vrouw is vrouwelijk, dus volle borsten (cup C) slanke taille en buik en dan een beetje een ronde kont en lange slanke benen. Zo ongeveer alles wat ik dus niet ben/heb dus
Oud 28-11-2003, 22:11
rosa_angelkiz
rosa_angelkiz is offline
ik hou absoluut niet van dun ieeeeee
Oud 29-11-2003, 00:50
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 28-11-2003 @ 23:00:
Ben ongeveer 1.70, weeg zo'n 65 kg. Ben er helemaal niet blij mee, mag van mij wel heel wat minder zijn...

De ideale bouw voor een vrouw is vrouwelijk, dus volle borsten (cup C) slanke taille en buik en dan een beetje een ronde kont en lange slanke benen. Zo ongeveer alles wat ik dus niet ben/heb dus
Kom op barb, niet zo deprimerend over jezelf praten, daar hou ik niet van

Het beeld dat jij schetst is juist het Amerikaanse beeld van vrouwelijkheid...dikke tieten, een wespentaille, een dikke kont maar wel superslanke benen. Dat is onnatuurlijk. Een mooie meid heeft op alle plekken een mooi zacht laagje, dát is natuurlijk. Het Rubensideaal is niet voor niets door de eeuwen heen geliefd gebleven.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 01:01
twuunkle
twuunkle is offline
ik ben 1.78 en weeg 50 kilo
ik zou wel iets minder bottig willen zijn, ik vind mijn heupen vooral te bottig, en iets meer vorm in m'n benen zou ook fijn zijn.
Oud 29-11-2003, 10:04
Verwijderd
Op dit moment ben ik mollig.

Mijn ideale bouw zou zijn:
-iets minder brede heupen hoewel ik hier wel mee kan leven
-veel dunnere bovenbenen
- kleinere buik
-iets bredere schouders
- wat meer borsten (maar niet TEveel)
-een wat kortere 'romp'

Met mijn lengte (1.75) ben ik wel tevreden. Mijn gewicht niet echt maar er valt mee te leven Met mijn bouw ben ik het minst tevreden. Het maakt kleding kopen wat lastig soms en ik vind dat het niet mooi combineert.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 10:10
Verwijderd
1.80 en (te) stevig. ben ook vooral heel breed in de schouders.

maar k ben al goed op weg met afvallen!!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 11:51
Verwijderd
1.67 zou iets langer willen zijn
51 kilo beetje licht maar goed niks aan te doen wordt niet zwaarder
minpunt: m'n buik. ja misschien denken jullie dat ik me aanstel met m'n 51 kilo maar m'n buik is niet echt plat. dat mag best. maar goed verder heb ik te dunne armen, benen en ben ik erg fijn gebouwd. das ook niet altijd even prettig. heele dunne handen en vingers enzo mja kben wel oke hoor
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 14:22
Divina Flor
Divina Flor is offline
Over het algemeen wel redelijk tevreden (vandaag dan), ben 1.79 en weeg 63, wil eigenlijk liever 60 wegen. Verder heb ik een zandloperfiguurtje en lange benen waar ik wel blij mee ben, behalve tijdens shoppen.

Citaat:
Roos schreef op 28-11-2003 @ 17:35:
Alleen met blousjes is het soms irritant dat m'n schouders en taille veel schelen, dan weet ik nooit welke maat ik moet nemen (een wijde zit beter bij de schouders, een smalle beter in de taille).
Dat heb ik ook, erg vervelend (ik heb dan ook geen blousjes).
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 15:44
Mara
Mara is offline
Ik ben 1,66 meter en weeg 67 kg, zou graag zo'n 53-55 wegen. Verder moeten m'n heupen veel smaller, heb een ongelofelijk dikke kont. Bij m'n buik mag er ook wel wat af, eigenlijk mag alles wel wat dunner, ben gewoon te dik.

M'n lengte vind ik nu wel redelijk ok, is niet altijd zo geweest. Natuurlijk zou ik wel 5 centimeter ofzo langer willen zijn, maar dit is niet echt belangrijk . M'n gezicht mag wel wat smaller zijn, maar als ik afval (als dat ooit gebeurt tenminste) dan zal dat wel gebeuren
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:29
Verwijderd
1.90 en 82 kilo..

redelijk gezond.. geen problemen met mn lichaam eigenlijk.. gezellig kussentje.. geen dunne armen.. redelijk benen (fietsen en voetbal)

Geen problemen eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:42
Freshh~
Freshh~ is offline
mwa, vind dit wel wat...

Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:54
feline
feline is offline
Lengte: 1.55 m. Wel erg klein, maar het past inmiddels zo bij me.. 1.60 was misschien handiger geweest, maar ik had niet lang willen zijn.

Gewicht: 46 kilo. Goed in verhouding met mijn lengte. Ik heb maat 32/XS en maat 26 bij broeken, dat is wel lastig met kleding, ik pas gewoon niet alles.

Voor de rest wil ik een platter buikje, maar dat is iets waar in iets aan kan doen, minder baileys drinken, minder snoepen en meer buikspieroefeningen doen. Met borsten, heupen, benen en armen ben ik tevreden. Ik ben blij dat ik wel vorm heb, zonder een propje te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 16:30
Dory
Dory is offline
Lengte: 1.64, opzich wel oke, maar een paar centimeter erbij had gemogen.

Gewicht: 56 kilo, ideaal bij mij lengte vind ik 54.

Ik vind dat ik te dikke bovenarmen heb en te kleine borsten, amar misschien verandert dat nog wel en anders ben ik ook wle tevreden
Oud 30-11-2003, 17:12
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik ben 1.77 en weeg 70 kilo. Beetje veel gesnoept de laatste tijd. Dat vet kan me in principe niet zoveel schelen (het is winter!) maar ik moet wel weer wat gezonder gaan leven en dan zal ik ook wel wat afvallen. Ideale bouw? Zoiets als ik nu ben, ik ben blij dat ik lang ben en als ik een kilo'tje eraf heb ben ik ook wel tevreden met mijn vetpercentage. Ik zou eigelijk wel een mooi, strak (niet mager, slank) lichaam willen maar daar heb ik toch niet genoeg disicpline voor en bovendien ben ik vrij stevig gebouwd. Ik ben al blij dat ik gezond ben
Oud 30-11-2003, 17:47
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
k ben 1.89 m
en weeg iets van 80
das een redelijk gewicht
ben niet dik, miz, beetje mollig
wel redelijk gespierd
k probeer wel beetje af te vallen, maar niet door te lijnen, gewoon door wat meer beweging
Oud 30-11-2003, 18:25
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Daster schreef op 28-11-2003 @ 11:48:
endomorve (met een 'f'?) bouw:

[afbeelding]
ieuw
ik vind te gespierde mannen niet mooi
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:28
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 30-11-2003 @ 19:25:
ieuw
ik vind te gespierde mannen niet mooi
wansmaak..

Zoiets is nou mannelijk!
Oud 30-11-2003, 18:46
Verwijderd
Nee, dat is ontzettend ranzig.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:52
Verwijderd
ik ben 1.78 ofzo, mjah, die lengte vind ik op zich niet zo heel erg.
Maar ik zou graag wat minder willen wegen.
op zich heb ik met kleren passen niet zoveel moeite. Maar ik vind mezelf gewoon niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:58
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben 1.75 m en had wel wat kleiner willen zijn (een paar centimeters) en qua gewicht zou er wel iets afmogen. Mijn "vorm" vindt ik wel oke, kleding zit meestal bij mij ook wel zoals het hoort te zitten als ik de goede maat heb ( 38 (en soms 40 bij broeken) en s/m bij truien etc.). Ik nogal de aanleg om dik te worden, dat moet ik dus ook maar eens in de gaten gaan houden.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 19:06
ZIJ
ZIJ is offline
Ik ben 1.71m ongeveer, geloof ik. Ik weeg ongeveer 57kg. Over het algemeen ben ik wel tevreden met mijn lengte en gewicht, alleen zou ik een kleine cup-maat willen. Maarja, daar kan ik nu nog niet veel aan laten doen. Verder zou het vet van mijn buik liever in mn heupen hebben, dat vind ik mooier. Vrouwelijker.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 19:26
ZerO
ZerO is offline
Ik ben 1.55m (ontzettend klein) ik zou het liefst 1.60m -1.65 m willen zijn,maar helaas
Weeg 47/48kg dus daar ben ik wel tevreden over.
Mijn bovenbenen zijn iets te gespierd en mijn buik (is redelijk plat)maar het mag nog platter als het zou kunnen
Oud 30-11-2003, 19:30
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-11-2003 @ 19:46:
Nee, dat is ontzettend ranzig.
Je spreekt jezelf tegen want in die ene thread poste je bijna alleen maar gespieren mannen.
Oud 30-11-2003, 19:37
Waterlelie
Waterlelie is offline
Ideaal: smalle, tengere bouw, niet te lang, zo'n 1.72, slanke taille, wel mooie rondingen.

Nu: Te lang naar mijn zin (1.76), te brede schouders, te weinig borsten(70 B), te lelijke benen+billen. Gewicht wel tevreden over; +- 49/50 kg.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 20:30:
Je spreekt jezelf tegen want in die ene thread poste je bijna alleen maar gespieren mannen.
Niet zo walgelijk gespierd op dat ene plaatje. Je moet spieren niet overduidelijk kunnen zien, dan zijn ze niet mooi meer. Net zichtbare spieren zijn inderdaad uitzonderlijk mooi, maar je zodra je kunt zien dat de persoon in kwestie uren ligt te fitnessen, gaat de lol eraf.
Dat is trouwens sowieso zo. Acteurs en dergelijke zien er geweldig uit met die licht-gespierde, afgetrainde lichamen, maar als ik iemand in het dagelijks leven er zo bij zie lopen (zongebruind, mooi gespierd), denk ik al snel 'Die besteedt veel te veel aandacht aan zijn uiterlijk' en dan gaat de lol er ook wel weer af. Spieren die te danken zijn aan een favoriete sport zijn mooi, spieren die gekweekt zijn om een mooi lichaam te hebben zijn slechts een teken van een oppervlakkige geest.
Ik geloof dat ik wel erg offtopic raak nou
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 00:30
A*
A* is offline
Ik zou het liefst keislank willen zijn, zoals modellen van mijn lengte zijn, en ik zou dan ook graag willen dat ik niet zo moest letten op wat ik at want nu moet ik eeuwig lijnen.

Ik ben 1,74m en heb van die stomme zwembandjes. :\
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 11:30
Verwijderd
Ideaal: slank/normaal, slank maar toch met vrouwelijke vormen -> brede heupen etc.

Zelf ben ik 1.75 meter, en ik weeg 63 kg. Ik ben tevreden, heb wel een normaal figuur, met heupen en kont, alleen mijn buik is wat te dik, maar nou ja. Ik heb maat 38 en 29/30 bij broeken en dat vind ik perfect.

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Vleermuisje schreef op 30-11-2003 @ 16:42:
mwa, vind dit wel wat...

[afbeelding]
iieeeew
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten