Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey tessa, normaal ben ik hier als originele forumverpester, maar dat thema zuigt bigtime!! tot zaterdag, ja vet toeval dat ik dit zag, ik was op scholieren om een uitreksletje voor ned te zoeken, en toen zag ik dit forum bij de forummers staan, dus ik d8 das toevallig dat hebbik ook, naja MASSSSSSSSOL
|
Onze stunt had het thema. Dit was het resultaat
||
Citaat:
![]() Zo'n thema heb ik nog nooit gehad, maar ik zou ook miskopen aantrekken of iets heel lelijk combineren. |
![]() |
||
Citaat:
Guy, alleen serieuze reacties graag! ![]()
||
Citaat:
![]() leuk joh
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Das juist een geweldig thema
![]() - ga als reefteef. Oftewel, plak je haar vast in een hele hoge strakke staart, strek een heel kort sporttopje aan, je adidas sportbroek en je nikes. Om het af te maken natuurlijk nog een dikke goude ketting om je nek en neem een heleboel snoepjes mee die een beetje lijken op pillen. moet je natuurlijk wel ook de hele avond staan hakkuh ![]() - ga als Anita. Trek een kort tijgerprint rokje aan, een shirtje met een decollete tot aan je navel, push je borsten op tot ongekende hoogten en trek hoge (het liefst witte) laarzen aan. Ook hierbij komt de gouden ketting van pas. Toupeer je haar in een enorme kuif en maak daarbij een hoge staart. Maak je heel zwaar op (ogen heel erg donker, heel donker lijntje om je lippen, verder geen lippenstift oid, ook wel bekend als de zwarte band pijpen ![]() - Ga als toiletjuffrouw. Grote bloemetjesjurk aan, gezondheidssandalen, witte sokken en een hoofddoekje om. Om het af te maken: krulspelden in je haar,een ranzig sjekkie in je mondhoek en een grote wc borstel in je hand ![]() - Kan je een date regelen? Ga dan als Theo en Thea, of als Bob en Annie de rooy succes ermee, in elk geval ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dat thema hadden wij vorig jaar met het eindfeest van ckv ook.
En ik had gewonnen, maar bijna niemand was dan ook verkleed ![]() Trek gewoon heel verschillende soorten kleding bij elkaar aan. Sandalen, panty/kniekousen in een aparte kleur of dessin, een lelijke oude jurk van je moeder, een (rare muts), doe je haar raar, een megazonnebril, een lelijk vest, veel sjaaltjes en sieraden, een supermarkttas, enz. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
owllands #2 (oehoe) Metal | 500 | 21-08-2007 21:30 | |
Lifestyle |
Themafeestjes Blenderhead | 53 | 01-07-2004 18:03 | |
De Kantine |
Thema voor feest MoonWolf | 41 | 01-05-2004 16:00 | |