Advertentie | |
|
![]() |
|
Magie heeft altijd consequenties. Ik raad mensen ook altijd aan er niet aan te beginnen als ze de consequenties niet precies kennen en ze beseffen en vooral er verantwoordelijkheid voor te nemen. Alles wat je doet komt 3 keer naar je terug.
Ik gebruik magie ook alleen in uiterste noodgevallen en dan niet zozeer de magie die jij als voorbeelden hebt gegeven. Meer in de zin van, geluk en voorspoed wensen voor personen/dieren en andere wezens die het nodig hebben. Nooit voor mezelf. In principe heb ik geen enkele reden om ongelukkig te zijn. Dus als ik dan een deel van mijn geluk af kan staan om een ander daarmee te helpen, dan doe ik dat. Geesten oproepen doe ik nooit. Als naief klein meisje heb ik ooit een paar dingen meegemaakt die ik het liefst zou vergeten, maar dat gaat me nooit lukken. Aan de andere kant blij dat ik ze heb meegemaakt, het heeft er wel voor gezorgd dat ik nu weet wat ik moet doen en vooral wat ik moet laten en anderen in die kennis te laten delen die een grote fout hebben gemaakt of op het punt staan om die te maken. Ik heb wel een soort van aanleg voor geestelijke activiteiten, als er iets aanwezig is merk ik het meteen en kan ik zonder moeite in contact komen, maar meestal laat ik het contact zitten. Tenzij ik denk: dit spoort niet, dan neem ik de nodige voorzorgsmaatregelen voor mijn eigen bescherming en dan pas stel ik mezelf open. Meer hoef ik niet te doen. Maar da's een beetje een ander verhaal, met magie ben ik gewoon uiterst voorzichtig en gebruik ik alleen als het echt niet anders kan.
|
![]() |
volgens mij is het woord paranormaal een beetje een misvatting geworden. door ons gebrek aan kennis over iets word het paranormaal, het is gewoon een normale waar wij niks van weten. Ik geloof niet echt in magie, al is het wel mooi om te geloven. Maar ik denk wel dat ons bewustzijn nog zo ondermaats is dat we meer met de geest kunnen als we denken
|
Ik doe niet aan magie. Waarom niet?
Ik denk dat ik te nuchter ben om er echt in te geloven. Er zijn vast ook bij mij wel eens dingen die ik niet kan verklaren vanuit mijn eigen kennis, maar ik neem aan dat er altijd wel iets logisch achter zit, waar ik zelf niet van op de hoogte ben maar anderen wel bewijzen voor hebben.
|
Verwijderd
|
Ik wou dat ik genoeg reden had om er in te geloven... als iets me mooi lijkt dan is het wel magie....
En aangezien ik me een btje evil voel de laatste tijd, beschik ik het liefst over magie om schade toe te brengen... Iets als telekinese, waarbij je geen bewegingen hoeft te maken of iets uit te spreken... gewoon je wil werkelijkheid maken, om het leven draaglijker te maken en iets tegen de mensen te doen, die je kwetsen, zij het lichamelijk of geestelijk... De geest van een ander binnen dringen om mn gedachten naar hen over te brengen lijkt me ook heel fijn... zo kan ik mensen die me niet begrijpen, maar wie ik wel mn gevoelens wil vertellen, duidelijk maken wat ik denk... En mensen die mij kwaad doen (dit klinkt wel heel erg cruel maja) geestelijk helemaal breken, met stemmen en beelden in hun hoofd. Nu ik dit truglees schrik ik er wel een btje van... Raar dat ik zulke erge dingen wil met magie... Tis gewoon beter dat ik er nie over beschik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: Nee dit zal wss mn eerste en enige post blijven... het gaat hier zo mogelijk nog langzamer dan op psychologie Offtopic: voor iets da offtopic is bestaat trouwes een aparte tag ![]() |
![]() |
|
![]() |
EEHhhm het is misschien raar, maar ik heb een probleem, ik droom... over andere mensen die ik ken.. wat ze meegemaakt hebben. ten ik er laatst een grapje over maakte over wat diegeen eerst had meegemaakt!!(wat ik dus had gedroomd) keek hij me bevreemd aan en vroeg ho ik dat wist, omdat ik toen nog niet met m omging. Ik hb het afgewimpeld met ohh verzonnen, soms heel soms gebeurt het dat ik bij iemand door zijn of haar ogen kijk. Hoe kom ik hier van af. ik wil dit niet. heeft iemand een idee hoe ik er vanaf kom. please help me
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |