Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. puma's (tenzij ze niet te combineren zijn met wat k aanheb, dan gewoon dc's) 3. sloffen, slippers ![]() 4. puma's |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 sportschoenen 3 sportschoenen sportschoenen |
![]() |
|
1. mijn blauwe Vans, of als het netjes moet mijn zwarte leren kuitlaarzen
2. vanalles, behalve nieuwe schoenen omdat die dan ontzettend smerig worden (waarom heb ik nou vorige week mijn gele Quickies aangedaan? ![]() 3. meestal hetzelfde als waarmee in thuis ben gekomen, dus vanalles door elkaar, ik heb een hekel aan zonder schoenen lopen. Soms van die warme eskimopantoffels maar dat is vaak alleen na het douchen. 4. alles, als het maar lekker loopt. Hmm, nutteloze post. Het komt er dus opneer dat ik al mijn schoenen overal naar aandoe. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. je urenlang achter elkaar moet staan (dus bijv. bij bepaalde baantjes: bootschoenen
2. je uitgaat: bootschoenen 3. je thuis bent en niet echt plant om naar buiten te gaan: geen 4. casual schoen, dus gewoon op school, naar de stad of whatever?: broques, timberlands, halfhoge schoenen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Zwarte half-laarsjes met een klein hakje. - Van die hoge witte slippers..Heb ik eens gekregen van mijn nicht. - Of die zwarte, of die rode..Of gympen. Meer schoenen heb ik niet, dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2: Dezelde als 4 meestal, of waar ik niet veel op kan lopen 3: Mijn gestippelde pantoffeltjes? 4: Wat ik op dat moment leuk vind, zomers open schoenen, 's winters laarzen..soms met hakje, soms zonder hak.. Op dit moment heb ik net nieuwe laarzen van Hot Ice. Moet mooi zijn en lekker zitten. |
![]() |
|
1. me converse sportschoenen...
2. me sportschoene of hakken. 3. sloffen of sportschoenen.. 4. me sportschoenen of hakken hehe ![]() Heb meerdere paren sportschoenen hoor ![]() me kisten heb ik eigenlijk nooit meer aan..
|
1. je urenlang achter elkaar moet staan (dus bijv. bij bepaalde baantjes)
Schoenen die makkelijk zitten, dus Puma Sparco's, Gola, of andere sportschoenen. 2. je uitgaat Schoenen die al redelijk kapot zijn, dus waarbij het niet erg is als er en sigaar oid opvalt. Puma Sprints ofzo. 3. je thuis bent en niet echt plant om naar buiten te gaan Mijn slippers van Nike. 4. casual schoen, dus gewoon op school, naar de stad of whatever? Gola's, Puma Mostro's, hoge Prada's, lage Prada's, Diesels, Charles Jourdans, enz. |
![]() |
|
1. je urenlang achter elkaar moet staan (dus bijv. bij bepaalde baantjes)
Mijn oude roze allstars want die zitten gewoon heerlijk. Ik glijdt alleen aan het eind van de avond altijd uit in de spoelkeuken omdat het daar dan nat is geworden ![]() ![]() 2. je uitgaat Vans of allstars. Vind ze allebei leuk, allstars zitten het lekkerst en vans combineren het best. 3. je thuis bent en niet echt plant om naar buiten te gaan Niks. Sokken! 4. casual schoen, dus gewoon op school, naar de stad of whatever? Vans of Allstars. Heb ook nog oude Etnies maar die vind ik lelijk geworden en nieuwe hoge Allstars, die moet ik ook maar eens aan gaan doen. |
![]() |
|
![]() |
1. je urenlang achter elkaar moet staan (dus bijv. bij bepaalde baantjes) : adidas of all stars
2. je uitgaat : adidas of all stars 3. je thuis bent en niet echt plant om naar buiten te gaan : pantoffels of alleen kousen 4. casual schoen, dus gewoon op school, naar de stad of whatever? : adidas of all stars Ik barst van de schoenen. ![]()
||
Citaat:
2. mn kisten 3. in huis loop ik niet op schoenen 4. mn kisten ![]()
||
Citaat:
2. dc martens 3. geen schoenen 4. 1 of 3 |
![]() |
|
1. Donkergrijze Paladiums.. *horeca he!?*
2. Mn zwarte laarsjes, mn Diesels, mn suede Allstars of mn rode kapotte Allstars ![]() 3. Sloffen, sokken of gewoon mn schoenen die ik die dag aanhad. 4. Meestal Allstars, die lopen gewoon het lekkerst. *Heb nog 10 paar schoenen die ik bijna nooit aanheb... ![]() |
![]() |
|
1. Platte nike sportschoentjes als ik lang moet staan.
2. Platte zwarte puntschoentjes met uitgaan. Ja... heel standaard, maar goed, ze zijn netjes en makkelijk schoon te krijgen. 3. Meestal blote voeten. Of m'n rode chinese pantoffeltjes ![]() 4. Puntschoentjes of lage/hoge Allstars.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Lifestyle |
Welke stijl heb je als je uitgaat? Sneeuwwitje | 21 | 30-05-2012 16:26 | |
Lifestyle |
De Teensokken-topic Verwijderd | 194 | 25-03-2004 12:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
‘Allochtonen strenger straffen dan autochtonen’ Gatara | 168 | 27-07-2003 19:50 | |
De Kantine |
in wat voor soort "bhokje" pas jij?? simple plan | 85 | 30-05-2003 12:53 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |