Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2003, 19:23
MegaN
MegaN is offline
Photoshop, aardig goed gelukt d8 ik zo.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2003, 19:35
Nijpjes
Nijpjes is offline
goed man!

Maar ik zou ik nie zijn, als ik nie ff wat kritiek zou geven:
Die haren vind ik een beetje te "dicht", tis moeilijk uit te leggen. Maar het is vreemd dat je niet een beetje achtergrond tussen de haren door ziet, daardoor lijkt het alsof alle haren netjes boven elkaar gerangschikt zijn...nouja, ik hoop dat je weet wat ik bedoel.
Ennuh...misschien ga ik nou wel te ver, maar ik zelf heb realisme hoog in het vaandel staan (is waarschijnlijk niet eens echt de bedoeling bij deze tekening), maarruhm ze heeft wel een errug Lara Croft figuurtje, vind je niet?
Owja, en beetje klein plaatje...
Verder: heeeel mooi getekend, ook leuk ingekleurd (misschien zouden wat andere kleuren dan bruin, roze en rood ook wel mooi zijn) en die achtergrond: fenomenaal!

Ooow...sorry, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer schoonheidsfoutjes ik zie...don't get me verkeerd: netto vind ik het een 8 waard...maarruhm, misschien dat haar rechterarm (voor de kijkers links ) wat meer gebogen mag...

Okee, nu zal ik ophouden...
Oud 05-12-2003, 19:40
MegaN
MegaN is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 05-12-2003 @ 20:35:
goed man!

Maar ik zou ik nie zijn, als ik nie ff wat kritiek zou geven:
Die haren vind ik een beetje te "dicht", tis moeilijk uit te leggen. Maar het is vreemd dat je niet een beetje achtergrond tussen de haren door ziet, daardoor lijkt het alsof alle haren netjes boven elkaar gerangschikt zijn...nouja, ik hoop dat je weet wat ik bedoel.
Ennuh...misschien ga ik nou wel te ver, maar ik zelf heb realisme hoog in het vaandel staan (is waarschijnlijk niet eens echt de bedoeling bij deze tekening), maarruhm ze heeft wel een errug Lara Croft figuurtje, vind je niet?
Owja, en beetje klein plaatje...
Verder: heeeel mooi getekend, ook leuk ingekleurd (misschien zouden wat andere kleuren dan bruin, roze en rood ook wel mooi zijn) en die achtergrond: fenomenaal!

Ooow...sorry, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer schoonheidsfoutjes ik zie...don't get me verkeerd: netto vind ik het een 8 waard...maarruhm, misschien dat haar rechterarm (voor de kijkers links ) wat meer gebogen mag...

Okee, nu zal ik ophouden...
Op een paar vlakken ben ik het met je eens:

1) Haar vindt ik erg moelijk om te tekenen vandaar.
2) Ik hou meer van fantasy, vandaar.
3) Picturetrail he?
4) Het groen in de 8ergrond is een andere kleur.

En verder, er zullen nog best meer foutjes in te ontdekken zijn. Maar ik zal er de volgende x aan denken
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 19:42
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
MegaN schreef op 05-12-2003 @ 20:40:
Op een paar vlakken ben ik het met je eens:

1) Haar vindt ik erg moelijk om te tekenen vandaar.
2) Ik hou meer van fantasy, vandaar.
3) Picturetrail he?
4) Het groen in de 8ergrond is een andere kleur.

En verder, er zullen nog best meer foutjes in te ontdekken zijn. Maar ik zal er de volgende x aan denken
Gij zijt vergeven

Uhm...picturetrail? Wasda?
Oud 05-12-2003, 19:44
MegaN
MegaN is offline
Uh, een site waar je plaatjes op kan laden. Heb geen eigen site (wordt hard aan gwerkt).
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 22:49
Captain N
Captain N is offline
Pfft je bent lekker op dreef he , houden zo.
Ik vind em vet op 1 dingetje na, de armen....ze zijn nogal stijfjes zeg maar en de linker ziet er een beetje raar uit.
Haren zijn echt super en het kleurwerk is erg goed.
Oud 06-12-2003, 14:10
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
MegaN schreef op 05-12-2003 @ 20:44:
Heb geen eigen site (wordt hard aan gwerkt).
Heel goed! Dat was mijn 'advies' in een andere topic van je. De url wil ik dan wel hebben hoor!!! Kan het eventueel op mijn site zetten(tis maar een simpele, niet al te ontwikkelde site, maar goed)
Reageren

Regels voor berichten