Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 14:23
Henk de Beer
Henk de Beer is offline
Ik ben op dit moment bezig met een profielwerkstuk over ID&T. Ik heb al aardig wat info bij elkaar verzameld alleen ik heb echt ontzettend veel moeite met zoiets uitwerken (ik heb vorig jaar ook al een keer profielwerkstuk geprobeerd, maar helaas niet gehaald). Ik wou daarom vragen of er mensen zijn die zelf ervaring hebben met werkstukken over ID&T en zo ja of zij mij kunnen helpen ermee.

Verder zou ook alle info welkom zijn. Ik heb ID&T zelf geprobeerd te benaderen maar ze antwoorden gewoon niet terug via mail. Ik ben op zoek naar dingen als wat een feest ongeveer kost en dan ook de verschillen tussen een kleintje als Convertible en een grote als Sensation. Ook bijvoorbeeld om een overzicht te kunnen krijgen van alle feesten die ID&T ooit heeft gegeven. Ik heb wel al alle cd's ooit gevonden, maar daar houdt het bij op.

Voorbeelden van werkstukken zouden echt uitermate hulpvol zijn.

Ik hoop daarom op medewerking, want ik heb het echt moeilijk met zulke dingen.

Bedankt alvast,

Henk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2003, 11:26
k28
k28 is offline
ik zou me als ik jou was concentreren op 1 ding, bijvoorbeeld de evenementen en daar alles over uit proberen te zoeken wat je nodig hebt.
Ik geloof dat in een oude ID&T magazine een keer iets stond over de kosten van sensation maar weet ik niet zeker. Ook is er afgelopen jaar een rapport uitgebracht over de economische waarde van de dancescene in Nederland, daar zou je ook eens naar kunnen zoeken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 11:36
Henk de Beer
Henk de Beer is offline
Nou ik moet het breder aanpakken, ik mag me niet alleen op evenementen concentreren. Maar inderdaad, dat onderzoek heb ik en ik zal eens op zoek gaan naar prijzen van een groot feest. Ik hoopte alleen dat ik ook prijzen van kleinere feesten zou kunnen vinden om te vergelijken enzo.

Maar in ieder geval al bedankt.

Meer mensen die ergens mee zouden kunnen helpen?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 11:34
Henk Biertank
Henk Biertank is offline
nee
Oud 11-12-2003, 18:58
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Henk Biertank schreef op 03-12-2003 @ 12:34:
nee
Verwacht je nu dat half Nederland ineens werkstukken over ID&T naar je toe gaat sturen?

Persoonlijk lijkt het me nogal een moeilijk onderwerp, omdat je gegeven wil vinden die niet echt tot 'openbare' kennis horen. Als je zult willen weten hoeveel bijvoorbeeld Sensation kost zul je toch echt goede vriendjes bij ID&T moeten hebben. Bel ze anders een keer op met een verzoek om informatie, misschien dat ze je wat kunnen toesturen (ook al acht ik die kans allesbehalve groot).
Reageren

Regels voor berichten