![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=677262
die klacht gaat nergens over en omdat het zo triest is dat je daar niet kunt reageren, dan maar hier een topic... Topics veranderen zo vaak van richting, het is nu behoorlijk on topic omdat het over slangen gaat (het terrarium van slangen) en dus is er totaal niks mis mee. Als we voor elke verandering in het topic een nieuw topic meoten openen, krijg je wel heel veel topics die teveel op elkaar lijken. Nu staat het nog netjes bij elkaar. En dat lorenzo al antwoord heeft is aleen maar goed, zodat de nieuwe richting de oude niet in de weg zit. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, maar voor die persoon die het topic op M&M opende was het misschien 'oberduidelijk' en vanuit deze hoek (van mij) is het discussieerbaar. Ik kon niet op M&M reageren, dus in die zin is het enigzins een zwakte...
althans zo zie ik het, als ik hier een topic 'moet' openen om te reageren op een topic in M&M (Waar ik, volgens mij, recht op heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
deze discussie voer ik trouwens graag verder in een ander topic anders is het zond van je oorspronkelijke discussie.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|