Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 20:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=677262

die klacht gaat nergens over en omdat het zo triest is dat je daar niet kunt reageren, dan maar hier een topic...

Topics veranderen zo vaak van richting, het is nu behoorlijk on topic omdat het over slangen gaat (het terrarium van slangen) en dus is er totaal niks mis mee. Als we voor elke verandering in het topic een nieuw topic meoten openen, krijg je wel heel veel topics die teveel op elkaar lijken. Nu staat het nog netjes bij elkaar. En dat lorenzo al antwoord heeft is aleen maar goed, zodat de nieuwe richting de oude niet in de weg zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 13:11
AngelLena
AngelLena is offline
Jullie hebben beiden wel een punt naar mijn mening. Het is niet de bedoeling dat we eerst iemand gaan helpen en daarna ineens gaan beginnen over de grootte van het terrarium wat niet god zou zijn.
Aan de andere kant, een nieuw topic erover aanmaken staat ook niet zo netjes.
Gelukkig is deze beslissing niet aan mij.
Oud 01-12-2003, 16:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-12-2003 @ 14:11:
Jullie hebben beiden wel een punt naar mijn mening. Het is niet de bedoeling dat we eerst iemand gaan helpen en daarna ineens gaan beginnen over de grootte van het terrarium wat niet god zou zijn.
Aan de andere kant, een nieuw topic erover aanmaken staat ook niet zo netjes.
Gelukkig is deze beslissing niet aan mij.
als het probleem in de eerste instantie is opgelost en uit die oplossing volgt een ander probleem, dan is daar toch niks mis mee? Er wordt niet gescholden (op 1 flapdrol na..1 bericht) en het is vrij ontopic

Naja hij is nog steeds open, dus ik neem aan dat diegene die er wel over gaat, of niet actief is hier, of het wel met me eens is.

Overigens geeft dit ook de zwakte aan van M&M
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:02
Boogie
Boogie is offline
Ook dit is een M&M topic...
Oud 01-12-2003, 17:03
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-12-2003 @ 17:14:
Overigens geeft dit ook de zwakte aan van M&M
M&M is er enkel om een topic aan te geven waarvan duidelijk is dat er een slotje op moet. Het bediscussieren van het beleid (wat jij hier doet) hoort op BZ. Het is in principe nog steeds aan de FB om te bepalen of een topic dicht moet of niet. Meer dan afhandeling van een slotje moet je op M&M ook niet verwachten. Het antwoord is "ja" of "nee". Discussies worden hier gevoerd.
Oud 01-12-2003, 17:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ja, maar voor die persoon die het topic op M&M opende was het misschien 'oberduidelijk' en vanuit deze hoek (van mij) is het discussieerbaar. Ik kon niet op M&M reageren, dus in die zin is het enigzins een zwakte...

althans zo zie ik het, als ik hier een topic 'moet' openen om te reageren op een topic in M&M (Waar ik, volgens mij, recht op heb (om te reagerne dus))
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:50
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-12-2003 @ 18:12:
Ja, maar voor die persoon die het topic op M&M opende was het misschien 'oberduidelijk' en vanuit deze hoek (van mij) is het discussieerbaar. Ik kon niet op M&M reageren, dus in die zin is het enigzins een zwakte...

althans zo zie ik het, als ik hier een topic 'moet' openen om te reageren op een topic in M&M (Waar ik, volgens mij, recht op heb (om te reagerne dus))
ik vind recht hebben op wel zo'n beladen term. In die zin heb je gelijk dat je daar had moeten kunnen reageren. Anderszins is de gemiddelde discussie die ontstaat in het soort topics wat daar wordt aangedragen niet erg goed beargumenteerd en nodigt het wel uit tot het posten van zeer veel spammende reacties (dat gebeurde vroeger op het toenamlige feedback zo vee ldat is besloten een opdeling te maken in BZ en M&M.

deze discussie voer ik trouwens graag verder in een ander topic anders is het zond van je oorspronkelijke discussie.
Oud 01-12-2003, 18:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Tampert schreef op 01-12-2003 @ 18:50:
ik vind recht hebben op wel zo'n beladen term. In die zin heb je gelijk dat je daar had moeten kunnen reageren. Anderszins is de gemiddelde discussie die ontstaat in het soort topics wat daar wordt aangedragen niet erg goed beargumenteerd en nodigt het wel uit tot het posten van zeer veel spammende reacties (dat gebeurde vroeger op het toenamlige feedback zo vee ldat is besloten een opdeling te maken in BZ en M&M.

deze discussie voer ik trouwens graag verder in een ander topic anders is het zond van je oorspronkelijke discussie.
ik ben het wel eens met die eerste alinea, en ik zei niet dat er iets moest veranderen, alleen dat het een zwaktepunt is van mij hoeft deze discussie ook niet perse verder gevoerd te worden Tenzij jij er anders over denkt, dan wil ik best een nieuw topic openen (of jij)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 18:52
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-12-2003 @ 19:02:
ik ben het wel eens met die eerste alinea, en ik zei niet dat er iets moest veranderen, alleen dat het een zwaktepunt is van mij hoeft deze discussie ook niet perse verder gevoerd te worden Tenzij jij er anders over denkt, dan wil ik best een nieuw topic openen (of jij)
of Chimera. (inkoppertje)
Oud 01-12-2003, 18:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tampert schreef op 01-12-2003 @ 19:52:
of Chimera. (inkoppertje)

Ik hoop dat er spoedig een oplossing gezocht gaat worden, je wil niet weten hoe tenenkrommend irritant dit is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten