Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 20:32
Gigi1000
Gigi1000 is offline
Hai,
Kan iemand me even helpen want ik weet even niet meer wat ik moet doen...
Er is een jongen die zegt dat hij sex met me wilt... maar ik weet niet of hij wel wat voor me voelt, hij is wel verliefd op me geweest maar dat was een jaar geleden ofzo. Maar toen vond ik hem niet leuk. We zijn allebei nog maagd en ik weet niet of ik het wel wil aangezien ik wel echt wat voor hem voel en ik denk niet dat ik me zo geweldig ga voelen naderhand als blijkt dat hij helemaal niks voor me voelt. Maar willen jongens dan ook niet dat hun eerste keer wel met iemand is voor wie ze wel wat voelen?!? En ja hij heeft er natuurlijk tot nu toen ook mee gewacht..
Ok je kan natuurlijk zeggen van : nou! vraag dan gewoon wat hij voor je voelt maar dan oet ik ook zeggen dat ik wat voor hem voel en dat wil ik eigenlijk niet als hij niks voor mij voelt. (snap je?????) ik hoop dat iemand me even wil helpen..
xxx Geselle
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 20:35
Straatmadelief
Straatmadelief is offline
Lieverd toch, dit hoort op L&R, maar goed, laat je niet misbruiken door zo'n rotvent!! Ik ken mannen geloof me, en als ze echt verliefd op je zijn, dan is hun eerste vraag niet of je seks met hen wilt! Volgens mij is het gewoon een op seks belust rotknaapje, anders wilde hij wel eerst een relatie met je aangaan en wachten tot jij zei dat je seks wilde! Laat je niet pakken schat!
Oud 02-01-2004, 20:35
Nona
Nona is offline
De meeste mensen die nog nooit seks hebben gehad wachten tot ze een relatie van een paar maanden hebben. Dat is voor jou misschien ook verstandig om wat meer zekerheid te krijgen.
Oud 02-01-2004, 20:58
infamous
infamous is offline
wacht tot je er zelf klaar voor bent,
je twijfelt nu duidelijk, dus niet doen
Oud 02-01-2004, 21:17
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Duidelijk: Nee. Zoals je het vertelt krijg ik niet het gevoel dat hij echt oprecht van je houdt. wacht nog maar ff meisje, Je krijgt er vast spijt van. Dat zou ik tenminste krijgen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:23
Susanne
Susanne is offline
Zo speciaal is die ontmaagding nou ook weer niet hoor.. er wordt altijd zo'n heel verhaal van gemaakt, maar de keren daarna zijn zoveel belangrijker.

Als je zin hebt in seks met hem moet je het vooral doen! Je merkt vanzelf wel of de gevoelens er nog zijn voor elkaar
Oud 02-01-2004, 22:30
Liss
Liss is offline
Als ik jou was zou ik nog even wachten met je eerste keer. Het is zonde om dat zomaar te doen terwijl je niet weet of die jongen het alleen om de sex doet of niet.
Ik zou nog even wachten en vragen of die jongen jou echt leuk vind. Als jullie er dan beide aan toe zijn (en dus niet meer twijfelen ergens over) moet je het gewoon doen.
Maar zeker je eerste keer niet met zomaar iemand doen, daar krijg je spijt van..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 00:09
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Susanne schreef op 02-01-2004 @ 23:23:
Zo speciaal is die ontmaagding nou ook weer niet hoor..
In een tentje op een 1 of ander hockeytoernooi niet nee
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 00:56
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Straatmadelief schreef op 02-01-2004 @ 21:35:
Lieverd toch, dit hoort op L&R, maar goed, laat je niet misbruiken door zo'n rotvent!! Ik ken mannen geloof me, en als ze echt verliefd op je zijn, dan is hun eerste vraag niet of je seks met hen wilt! Volgens mij is het gewoon een op seks belust rotknaapje, anders wilde hij wel eerst een relatie met je aangaan en wachten tot jij zei dat je seks wilde! Laat je niet pakken schat!
Rotknaapje? een leuk nieuw woord erbij geleerd. Ontopic: ik zou idd niet zomaar iets met die jongen gaan doen hoor..als je echt verliefd op hem bent kun je best een relatie met hem beginnen, en daarin merk je denk ik vanzelf wel of hij echt verliefd op je is/word. succes!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:20
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 03-01-2004 @ 01:09:
In een tentje op een 1 of ander hockeytoernooi niet nee

hahaha wat denk jij wel niet van mij
Oud 03-01-2004, 12:31
AngelLena
AngelLena is offline
Ik moet zeggen dat ik het idd wat verdacht vind dat hij jou niet vraagt of je iets voor hem voelt maar wel of je sex met hem wilt. Zou ik zelf niet zo snel op in gaan. Vooral als je je maagdelijkheid nog hebt geef ik altijd het advies mee: wees er zuinig op. Liever dat je wacht zodat je er geen spijt van krijgt dan dat je je kans aangrijpt en er later wel spijt van krijgt.

Dus ik zou zeggen: wacht er lekker mee tot je iemand hebt in relatieverband (of dat nou die jongen is of een ander maakt in dat geval niet uit) waarmee je je vertrouwd voelt en waarvan je zeker weet dat jullie beiden genoeg voor elkaar voelen.
Oud 03-01-2004, 14:20
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Susanne schreef op 03-01-2004 @ 13:20:
hahaha wat denk jij wel niet van mij
Ow dat wil je niet weten
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 17:05
Verwijderd
Als hij verliefd op je zou zijn dat zou zijn eerste vraag niet zijn 'wil je sex met me', maar 'wil je een keertje met me uit', ofzo, tenzij hij niet goed bij zijn hoofd is.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten