Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Korte broeken in de zin van...tot boven mn kniëen draag ik niet...en vind ik meestal ook niet mooi.
Driekwart broeken zijn onwijs koel,met skategympjes of gewone gympjes of allstars dronder ofzo... Ik weet niet somehow vind ik het niet mooi om onder driekwart broeken hogere schoenen á la kisten of doc's te dragen. Zeg maar...in de kak-stijl (just shoot me) vind ik bootschoenen er onder denkkik wel het mooist,maar please idd. geen sokken tot aan je knieeen opgetrokken zodat je van dat 'zwitserze alpen beklimmers kleding effect' krijgt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik heb hele dunne 3kwart broeken en wat dikkere 3kwart broeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kheb vorige week nog een 3kwartbroek aangeschaft ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb fotoz van mij op het strand aant wandlen in brazilië (36 graden) met mij met lange broek aan en een trui ![]() Maar dat ik geen korte broeken of rokjes zonder panty's draag is omdat ik mn benen gewoon niet mooi vind. |
![]() |
|
![]() |
ik heb 3kwartbroeken, korte rokjes, rokjes tot op de knie, en onder alles draag ik of mijn vans, of ésjes, of sandalen, WANT IK HEB SANDALEN! *lach mij uit!* sandalen zijn nou eenmaal lekker luchtig als het warm is
![]() verder; onder een nette broek, nette schoenen. onder een wijde broek, skateschoenen/gympies. zo!
|
je bedoelt echt korte broeken...sport broekjes?
sportschoenen(liefst zonder sokken..anders geen gezicht) of gewoon wallabees of lage leren schoenen(botticellis) maar bij beetje grotere korte broeken draag ik ook wel gewoon mijn timbs.. Rat
|
Verwijderd
|
Gewoon alles: Bootschoenen en soms allstars... en als ik een beetje bruin ben dan witte lacoste schoenen (gewoon gympen.. maar het ziet er niet raar uit ofzo... je moet alleen niet te wit zijn)
edit: niet alles: alleen lage schoenen en allstars Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 22:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder draag ik zelf dus driekwartbroeken en -rokjes met daaronder mun skateschoentjes met halve sokjes (meestal) en binnenkort hopeluk mun nieuwe schoentjes of mun zwarte of roze teenslippertjes. Bij jongens vind ik ook skateschoenen het koelst of Allstars ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? Daantje_0705 | 362 | 13-01-2015 22:41 | |
De Kantine |
De koelsaai verkopen voor je verhuisd bent #1875 Little Phoebe | 500 | 09-11-2013 18:05 | |
Lifestyle |
uit de oude doos: schoenen-foto-topic:D Verwijderd | 273 | 20-08-2004 23:50 | |
Lifestyle |
Hoeveel van de volgende kledingstukken heb jij? Shah of Blah | 99 | 30-04-2003 21:59 |